Beantwoord

Telefoon gewonnen met kpn spel

• 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 192 keer bekeken

Hallo elke maandag kun je mee doen met een spelletje waar in je drie vragen moet beantwoorden heb je alle vragen goed beantwoord mag je een koffertje kiezen uit drie stuks om te openen nou ik had een telefoon gewonnen blij omdat ik een nieuw toestel nodig heb. Daaronder foto's met allemaal winners met hun gewonnen prijs. Of opmerkingen zoals;: is dit een grapje? Het was geen grapje volgens kpn dan vraag ik me toch af waar het toestel blijft. Weer naar het verkeerde adres? Zoals telefoon rekeningen die bij mij terecht komen of berichten die niet van mij zijn met dreiging tot afsluiting? Waar ik die verse keren over geappt met Jeroen ,duidelijk zelfs aan gegeven heb niet eens dit abonnement afgesloten heb met alle gegevens van de persoon die dit heeft .ik ben aan het vechten voor mijn leven dat zijn voor mij geen leuke grappen. Die meneer blijft maar door gaan niet alleen dit. Maakt misbruik van mijn persoonlijke gegevens ,,mijn email adres of zijn email adres met mijn naam eronder. Heb van alles probeert om dit te stoppen hulp gevraagd maar niets dat helpt
En van kpn geen reactie. Je wilt niet weten wat elke dag door hem gebeurt en niemand die mij helpt. Zelfs politie niet.
icon

Beste antwoord door Erik_ 29 oktober 2018, 13:37

Je hebt niet meer gereageerd, CwAquarius. Ik ga ervan uit dat je inmiddels antwoord hebt op je vragen. Als dat niet zo is, reageer alsnog.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo CwAquarius, welkom op het forum! Ik maak uit je bericht op dat je eigenlijk twee kwesties hebt waar je hulp bij zoekt. De eerste is dat je meegedaan hebt aan een spel van ons waarbij je iets hebt gewonnen. Was dit via Facebook, of elders via internet? Dit spelletje komt mij namelijk niet direct bekend voor, dus kijk ik graag voor je na of dit inderdaad echt is.

Daarnaast begrijp ik dat je problemen ervaart met een abonnement dat op jouw naam of adres staat, maar niet van jou is. Ook dat kijk ik graag voor je na. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik aan de slag 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, CwAquarius. Ik ga ervan uit dat je inmiddels antwoord hebt op je vragen. Als dat niet zo is, reageer alsnog.
Reputatie 7
Badge +15
Dit soort "spelletjes" zijn meestal trucjes om aan je gegevens te komen (Criminaliteit). Ik adviseer altijd om hier niet op in te gaan tenzij de bron betrouwbaar is (Zoals de KPN.com of het KPN Forum 😉 ).

Reageer