Beantwoord

terugbelverzoek

• 12 september 2013
  • 1 reactie
  • 5571 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik heb op 31/08 gebeld omdat ik nog geen reactie had ontvangen op het opzeggen van mijn abonnement op 01/08/2013. Ik zou worden terug gebeld, echter we zijn nu bijna 2 weken verder en de datum waarop mijn abonnement zou verlopen is al gepasseerd ( 02/09/2013 )

Wanneer kan ik verwachten dat ik word terug gebeld ??

Want ik ga vanaf 02/09 echt geen kosten meer betalen aangezien ik van jullie ook een bevestiging per mail heb ontvangen dat de opzegging per 02/09 zou plaats vinden.

Mvg,

Jessica van Dijk

icon

Beste antwoord door Burhan 13 september 2013, 10:31

Hoi Jessica, 

Wat vervelend dat je hierover nog niet bent terug gebeld. Indien je een bevestiging hebt ontvangen, dan kun je ervan uitgaan dat we onszelf hieraan houden. Het kan zo zijn dat dit in ons systeem niet helemaal goed is doorgelopen. 

Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen? 

Ik hoor het graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jessica, 

Wat vervelend dat je hierover nog niet bent terug gebeld. Indien je een bevestiging hebt ontvangen, dan kun je ervan uitgaan dat we onszelf hieraan houden. Het kan zo zijn dat dit in ons systeem niet helemaal goed is doorgelopen. 

Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen? 

Ik hoor het graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer