Beantwoord

Terughalen gearchiveerd topic

  • 14 July 2022
  • 9 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 2

In een poging om een oude forum gesprek na te lopen blijkt deze niet meer in mijn historie aanwezig te zijn. Als ik nou een seintje had gekregen dat een heel topic van mij verwijderd zou worden had ik daar actie op kunnen nemen. Jammer.

Nu ben ik benieuwd  naar de feitelijke bewaartermijn, of is het verstandiger om maar direct de eigen topics te archiveren.

Is er trouwens een export mogelijkheid

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door GeSp 14 July 2022, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Een tijd geleden hebben medewerkers een flink aantal topics opgeruimd. Ik weet niet in welke mate dit terug te halen is.

Reputatie 7
Badge +18

Zie dit topic waar dat vermeld wordt en daar staat ook precies wat er gearchiveerd is:

 

 

Reputatie 2

T is jammer, maar 't is niet anders.

Het is idd jammer, maar niet anders.

 topics zijn ook niet van “jou” maar eigendom van het forum beheer worden, je doet afstand van je rechten, dus wil je het bewaren is het beste het gelijk voor jezelf archiveren.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Forum_Fredje ,

Jij hebt in het verleden vier topics opgestart, en die zijn alle vier nog aanwezig op het forum: 

 

En deze is natuurlijk de vierde : 

Reacties van jou in andere topics die ouder zijn dan 3,5 jaar terug, die zijn inderdaad gearchiveerd. En niet meer terug te halen.

Reputatie 2

Hmmm, ik kan me niet herinneren een topic te hebben aangemaakt over het terughalen van gearchiveerde berichten. Ik had een vraag en die is beantwoord en dat topic kan wat mij betreft gewoon gesloten worden.

Originele topic was: "Bewaartijd berichten in dit forum op het KPN Forum” .

Reputatie 7
Badge +17

Hmmm, ik kan me niet herinneren een topic te hebben aangemaakt over het terughalen van gearchiveerde berichten. Ik had een vraag en die is beantwoord en dat topic kan wat mij betreft gewoon gesloten worden.

Originele topic was: "Bewaartijd berichten in dit forum op het KPN Forum” .

@Forum_Fredje dat laatste is mijn schuld. Op het moment dat je een topic aanmaakt kijken we altijd even naar de titel. Soms passen we wat dingen aan om de vindbaarheid te verhogen. Omdat het vaak om kleine dingen gaat melden we dit niet altijd. Ik heb nu alsnog het bericht aangepast om het erbij te zetten. Excuus hiervoor. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Fredje, 

Mogelijk kan ik hem terughalen, weet je wat het titel is? 

Het is idd jammer, maar niet anders.

 topics zijn ook niet van “jou” maar eigendom van het forum beheer worden, je doet afstand van je rechten, dus wil je het bewaren is het beste het gelijk voor jezelf archiveren.

 

Feitelijk incorrect. Auteursrecht is eigendom van de maker tenzij dit expliciet is overgedragen of gemaakt is “in dienst van”. Dat gezegd te hebben, door het te plaatsen geef je feitelijk KPN permissie om de content te gebruiken. Er is geen spraken van een overdracht van rechten. 

Ik kan zien dat je destijds twee topics had maar helaas heeft mijn crawler je topic history niet mee genomen. Kan je mogelijk in je browsing history de exacte link terughalen van het topic? Dan kan ik kijken of ik hem in mijn persoonlijk archief kan vinden :-) 

 

(Ik heb hier 60+GB aan forum data liggen ;) )

Reputatie 2

Hoi SjorsK.

Erg leuke correctie!

Het was allemaal niet zo belangrijk hoor. De vraag kwam alleen bij me op toen ik iets terug wilde zoeken.
In ieder geval bedankt voor de gedane moeite!