Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Test de verbeterde Wifi app (FON) voor Android

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1842 reacties
Heb jij een Android telefoon en maak je gebruik van onze Wifi app voor hotspots (Fon + KPN Premium)? Dan zijn wij op zoek naar jou. De afgelopen periode hebben we namelijk hard gewerkt om deze app te verbeteren. Met de nieuwe bèta versie van de app verbind je nog makkelijker met een hotspot en maak je eenvoudig overal gebruik van het internet.

Wil je meedoen aan de bèta van de KPN Wifi app? Laat het hieronder weten. Wij geven je dan toegang tot een speciaal gedeelte van het forum, waar je de instructies vindt en de vragen die wij hebben. Alvast bedankt voor je deelname.

89 Reacties

Reputatie 7
Badge +14
Ik wil wel mee doen 🙂

(Galaxy S9+)
Reputatie 1
Ik wil ook wel meedoen.
Reputatie 1
Ik wil dit wel uitproberen.
Reputatie 3
Ik wil nog 1 keer wat proberen........
https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-fon-443858
Reputatie 1
Ik doe mee
Reputatie 7
Badge +13
Ik wil wel mee doen;)
Ik wil ook mee testen
Ik wil ook wel meetesten.
Ja wil graag mee doen
Reputatie 3
Badge +2
Bij IOS worden geen problemen ondervonden ?

🤐
Reputatie 3
Badge +1
Ik help graag mee.

App-verbinding voor mijn gsm is al heel lang bagger en werkt zelden.
Ik doe graag mee.
Ik doe graag mee!
Ja graag
Heel graag, de app werkt nu voor geen meter voor mij
Ik wil graag meedoen aan de beta versie. Ik woon in Baarle-Nassau en we hebben hier dus zowel nederlandse als belgische fon. Ik kan op beide geen internet verbinding krijgen
Reputatie 1
Ik wil graag meedoen
Graag zou ik de nieuwe app ook wel eens willen testen.
Zoals het de laatste maanden gaat , kun je niet verkopen.
Tot horens.
Reputatie 1
Allart schreef:

Heb jij een Android telefoon en maak je gebruik van onze Wifi app voor hotspots (Fon + KPN Premium)? Dan zijn wij op zoek naar jou. De afgelopen periode hebben we namelijk hard gewerkt om deze app te verbeteren. Met de nieuwe bèta versie van de app verbind je nog makkelijker met een hotspot en maak je eenvoudig overal gebruik van het internet.

Wil je meedoen aan de bèta van de KPN Wifi app? Laat het hieronder weten. Wij geven je dan toegang tot een speciaal gedeelte van het forum, waar je de instructies vindt en de vragen die wij hebben. Alvast bedankt voor je deelname.

Reputatie 1
Ik wil graag mee doen
Reputatie 7
Badge +16
Ik wil best meedoen, maar dan moet ik wel weten of ik dan verplicht ben om mijn modem open te stellen voor FON, is dit het geval, dan denk ik dat ik af haak. Omdat ik hier een heel netwerk in huis heb aangelegd.
Reputatie 1
Ik test graag even mee, word inmiddels schijtziek van het telkens handmatig moeten authenticeren voor FON verbindingen.
Het heeft lang goed gewerkt, tot de andere wifi app werd uitgeschakeld....
Ik wil wel mee doen.
Ik heb ook interesse heb de Samsung s9+
Reputatie 6
Badge +8
Ik wil graag mee doen ons modum staat open voor fon ik heb altijd fon gehad maar sinds kort ging het niet meer. Jammer dus ik wil graag mee doen 😊ik heb een Samsung telefoon Android.

Reageer