Test de verbeterde Wifi app (FON) voor Android

Toon eerste bericht

89 reacties

Ik wil ook wel graag meedoen
Suusje75 schreef:

Bespaar je de moeite. De nieuwe app werkt niet en kpn geeft al weken niet thuis
Badge
Ik zou graag willen meedoen
Ja, ik doe graag mee.
Hallo, wil ook wel graag mee testen.
Hallo,

Ik zou graag de bètaversie willen testen.

Ik hoop op een snelle reactie.

Met vriendelijke groet,
Marco Sengalrayan
Reputatie 7
Badge +22
Allart schreef:

Hi @RonaldM01 de testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.

Ik zou dit ook graag testen
Had gevraagd om deelname beta versie KPN Fon app. Maar tot nu toe is het stil...

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +16
@ROWG en @sutton, de testfase is inmiddels voorbij. Op dit moment wordt er gekeken naar verbeteringen van de app voordat we hem definitief uitbrengen. Je kunt dit topic in de gaten houden. Wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen we dit met jullie delen op ons forum.
Reputatie 7
Badge +16
Suusje75 schreef:

Allart schreef:

De testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.

Reputatie 7
Badge +16
Sengalrayan schreef:

Hallo,

Ik zou graag de bètaversie willen testen.

Ik hoop op een snelle reactie.

Met vriendelijke groet,
Marco Sengalrayan

Allart schreef:

De testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.

Reputatie 2
Vorige week ontving ik bericht dat de KPN Wifi Onderweg app een update heeft gehad naar 2.2.0. Zou het dan eindelijk na 16 maanden toch nog goed komen? Nee dus, zie afbeelding:

.Gelijk weer een foutmelding na opstarten van de app! En de ellende blijft maar doorgaan met KPN. Inmiddels is dus de app versie 2.2.0 weer uit de Play Store verdwenen en is de app versie 2.1.2 weer terug die dus ook nooit gewerkt heeft! Zie alle negatieve reacties in de Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot&showAllReviews=true en kies voor nieuwste. Maar ik heb inmiddels Ziggo en daar werkt het SUPER met 10 mb down en 2 mb up!
Ik doe graag mee met de test.

LG Nexus 5x

Reageer