Beantwoord

Tickets moesten nog geactiveerd na ontvangst, ik wist dit niet

  • 20 October 2021
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedemorgen ik was even aan het googlen en stuit op dit probleem van 1 jaar geleden. Ook wij 2 verdrietige boys zouden morgen mee doen voetbalcampus. Ik moest me aanmelden seaters want we hadden gewonnen meteen gedaan. Nu wil ik de tickets uitprinten en blijkt daar weer een link in te staan die je moest invullen daar was niets over gemeld. Knvb gebeld want seaters niet te bereiken maar helaas zit het nu vol. Blij gemaakt met een dooie mus. Misschien eens overstappen op een ander bedrijf ipv seaters. Dus gedaan wat er in de mail stond zie foto maar blijkt dus ook in ticket nog een aanmeldlink heel apart en nogmaals heel teleurstellend.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 October 2021, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @SorayaEngelen, welkom! Wat balen zeg:disappointed_relieved:, dit is wel heel zuur voor je jongens! Je had de tickets niet geopend, begrijp ik uit jouw bericht? En zo gemist dat er nog een extra handeling verricht moest worden. Hoewel ik er helaas geen verandering in kan brengen, ga ik je signaal wel intern doorgeven. 

Nee de tickets pas later geopend toen im ze ging printen, er staat ook in het eerste bericht nog 1 stap verwijderd  om je tickets te krijgen en die dus ook gedaan. Handiger als ze in dat bericht vermelden dat er nog een handeling moet plaatsvinden. En idd we hebben er nu niets aan maar bij heb de KNVB  gebeld en was al langer een probleem ook vorig jaar. Dus misschien Seaters instrueren om meer info te geven ? 

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik ben het met je eens dat dat wat duidelijk mag. Ik geef het door!