Beantwoord

ufc264

  • 11 July 2021
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb ufc264 opgenomen, waar het mij om ging on te kijken daar stopt de opname, hoe kan dat ?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 11 July 2021, 10:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik wilde Mcgregor kijken, op het moment dat ze gaan beginnen stopt de opname

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cor Zaal, dat is balen zeg. Kun je het niet terugkijken via de gids? Het programma na die je hebt opgenomen?

Ik vermoed namelijk dat de uitzendingen zijn uitgelopen (gebeurt vaak bij sport: onvoorziene onderbrekingen, verlenging etc.) en zo dus de programma's niet meer overeenkomen met de gids. Dit terwijl de opname vanaf 5 minuten voor, tot 5 minuten na de tijd van het programma in de gids opneemt.

Hoe heb je de opname gestart?

Gewoon terwijl de uitzending live aan stond? Het kan zijn dat je dan nog net REC hebt ingedrukt tijdens het tijdsframe van het vorige programma.

Plan een opnamen het best áltijd via de gids.

Ik weet niet op welke zender UFC is (ik vermoed een sport ding). Mogelijk kan je het dan gewoon zien via de gids en de groene knop. Dat heet Terugkijken en kan tot een week terug. Niet voor alle zenders/programma's beschikbaar.

Bedankt voor jullie reactie, ik heb de uitzending van tevoren op opnemen gezet zodat ik kan spoelen met kijken dat kan met terugkijken niet, vandaar, ik had nu dus eerste stuk al helemaal gezien, met terug kijken moet ik het weer zien. Verder tevreden over kpn hoor

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap het, hopelijk heb je het nog kunnen zien, maar wat ik begrepen heb is hij er niet goed uitgekomen. :(