Beantwoord

Vaste klanten acties?

Goedeavond. Ik heb een vraag met betrekking tot de vaste klant? Er worden altijd leuke acties gram om nieuwe klanten te trekken.

Wat doet kpn om zijn vaste klanten te houden? En dan bedoel ik niet dat je als vaste klant een minimale kans hebt op een PlayStation.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 november 2018, 13:34

Dag Ronald. Voor 'nieuwkomers' hebben we inderdaad vaak een mooie introductie-aanbieding. Dat betekent niet dat we mensen die al langer klant zijn minder waarderen, zeer zeker niet. Zoals Ward al aangeeft is er een decembercadeau en zijn er inderdaad winacties waar je aan kunt deelnemen. Verder hebben we KPN Compleet. Hoe meer producten je van ons afneemt, des te meer voordeel daar tegenover staat. Denk aan verdubbeling van je data voor je mobiele nummer en een extra zenderpakket. We denken dat dit doorlopende voordeel uiteindelijk meer oplevert dan een eenmalige korting. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Dit bijvoorbeeld:

https://www.androidplanet.nl/nieuws/kpn-cadeau-december-2018/
Is inderdaad leuk. Voor mij niet relevant want ik heb geen mobiel en films hoeft ook niet maar je kan het niet iedereen naar het zijn maken
Reputatie 7
Badge +18
Dag Ronald. Voor 'nieuwkomers' hebben we inderdaad vaak een mooie introductie-aanbieding. Dat betekent niet dat we mensen die al langer klant zijn minder waarderen, zeer zeker niet. Zoals Ward al aangeeft is er een decembercadeau en zijn er inderdaad winacties waar je aan kunt deelnemen. Verder hebben we KPN Compleet. Hoe meer producten je van ons afneemt, des te meer voordeel daar tegenover staat. Denk aan verdubbeling van je data voor je mobiele nummer en een extra zenderpakket. We denken dat dit doorlopende voordeel uiteindelijk meer oplevert dan een eenmalige korting. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ideetje voor@Ronald79 :

Misschien kan je iemand uit jouw kenniskring blij maken met drie e-books? Maak jij dan even een goede indruk! 😎

Reageer