Beantwoord

Verjaardag kaart

  • 20 April 2019
  • 26 reacties
  • 4864 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Heel hartelijk bedankt voor de verjaardag kaart díe ik heb gekregen van kpn namens het forum. Alleen is mijn verjaardag op 25 april en niet op 20 april. Maar toch bedankt. De eerste treden naar 80 jaar dus wordt 25 april 71jaar 😉👍nog maals bedankt cor.
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 April 2019, 15:20

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan Cornelis! We weten dat je donderdag pas jarig bent, maar met de tussenliggende feestdagen wilden we toch op tijd een kaartje sturen. Ga je nog iets leuks doen met je verjaardag?

Reputatie 7
Badge +9
Ja ik denk het wel. Mijn vrouw houd haar mond dus afwachten maar aan komende donderdag 😁🎂
Reputatie 7
Badge +21
Van harte gefeliciteerd alvast Cor
Ook namens de kattenbende hier 🐱
Maak er de 25e een fijne dag van!
Reputatie 7
Badge +19
Ja ik denk het wel. Mijn vrouw houd haar mond dus afwachten maar aan komende donderdag 😁🎂

Spannend! In ieder geval heel erg veel plezier gewenst en laat je maar flink in het zonnetje zetten☀️🎂
Reputatie 7
Badge +22
Alvast van harte gefeliciteerd @cornelis48, en maak er een mooie dag van. 😉
Reputatie 7
Nog één nachtje slapen..... 😉 ben wel erg benieuwd naar de verrassing van je vrouw @cornelis48. Laat het hier vooral weten!
Reputatie 7
Badge +9
Halo NADIA Ik laat het je weten 😂😂👍ik weet het echt niet afwachten hihi 😀
Hoi @cornelis48

Je vrouw moet nog een korte dag haar mond houden maar om ongeveer 0.00 mag ze weer van wal steken. En mag ze jou heel erg verwennen.

Gefeliciteerd, maak er samen morgen een leuke dag van.

Reputatie 7
Badge +9
Dankje wel voor je berichtje ja afwachten 😂
Reputatie 7
Badge +22

😂🎂🥂
Reputatie 7
Badge +9
Dankje wel dennis voor je bericht je. Een leuk filmpje 😂de eerste treden naar de 80 dus morgen 71jaar 😀
Je kunt je ook, net als ik, vergissen in de volgorde van de cijfers.😉😁😎
Reputatie 7
Badge +9
Heel hartelijk bedankt voor die mijn gefeliciteerd met mijn verjaardag 25 april op mijn 71 verjaardag 👍👍groetjes van cor
Reputatie 7
Badge +28
Hartelijk Gefeliciteerd ! 🎉
Reputatie 7
Badge +30
Nu is het eindelijk officieel: Gefeliciteerd, Cor! Ziet eruit alsof je een leuk cadeu hebt gekregen 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Gefeliciteerd Cor!
Reputatie 7
Badge +22
Inderdaad, nu ben je echt jarig! Gefeliciteerd!!! Maak er een mooie avond van! 😉
En @cornelis48

Was het een zware beproeving voor je vrouw om de lippen stijf op elkaar te houden?😁
Gelukkig is deze plicht nu gepasseerd..🙂😉


En ja, ook namens mij wederom gefeliciteerd, leuk cadeau!

**Edit**
@Dennis Schreve dat is toch wel heel toevallig dat je dj Bobo hebt geplaatst.
Ik ben daar een groot fan van!
Shadows of the night.
Pray.
Om enkele voorbeelden te geven.
Reputatie 7
Badge +9
Ik.ga het nu zeggen. Ik heb van mijn vrouw een mooie klim roos gekregen wat ikzelf zo mooie vind in ons tuin. En volgen de maand een nieuwe Sony tv een grote. Dan kan ik hem aan sluiten op de decoder van KPN 😁😀👍en harte bedankt voor alle die mijn gefeliciteerd hebben met mijn verjaardag van daag op 25 april 👍👍
Reputatie 7
Badge +22
En volgen de maand een nieuwe Sony tv een grote. Dan kan ik hem aan sluiten op de decoder van KPN 😁😀👍
Zo, zo! @cornelis48 En wat voor 1 is het geworden? Een 4K TV natuurlijk! Straks overstappen naar Internet + TV 4K bij KPN? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Heel hartelijk bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag van daag op 25april 👍

Reputatie 7
Badge +20
Van harte gefeliciteerd! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dankje wel Bart 😁👍
Reputatie 7
Badge +16
Gefeliciteerd 😃
Reputatie 7
Badge +9
Dankje je wel SjorsK😀

Reageer