Beantwoord

Verkeerde ondertiteling film on demand

  • 3 March 2019
  • 1 reactie
  • 126 keer bekeken

Ik heb net een film besteld op on demand maar nu krijg ik een hele andere ondertiteling dan dat met de film te maken heeft.
Kan ik dit zelf oplossen of moet ik hiervoor bellen.

admin: dubbelpost. We gaan verder in dit topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 March 2019, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Stephanie33 . Welkom op het forum!
Welke film gaat het over? Kun je tevens je profiel aanvullen met gegevens en mij daarna een seintje geven? Wil je tevens aangeven wanneer je de film besteld hebt? Ik ga het dan voor je uitzoeken en hopelijk snel laten rechtzetten. Als het inderdaad een blunder is van onze database compenseer ik uiteraard de film 🙂