Beantwoord

verzilveren code ebook

• 9 januari 2018
  • 2 reacties
  • 5826 keer bekeken

In de brief van 27 november 2017 staat geen datum wanneer deze actie is verlopen. Vandaag tijd genomen om de ebooks te bestellen en blijkt de actie te zijn verlopen. Dit lijkt me onterecht en zou graag een nieuwe code willen ontvangen die wel werkt. Via chat krijg ik alleen door dat de code is verlopen en wordt er verder niet naar de inhoud van de brief van KPN gekeken.
icon

Beste antwoord door PeterG 9 januari 2018, 14:06

Het gebruik van de code werkte t/m 31 december (de hele maand december!). Derhalve zijn er nu ook geen werkende codes meer te geven. De actie is afgelopen.
In de brief wordt gesproken van decemberactie. Lijkt mij duidelijk dat dat dan niet meer op 9 januari het geval is. Ook op de actie site (http://kpn.com/dankjewel) staat bij de 3 cadeau's (5 films, 5 GB, keuze van 3 uit 30 geselecteerde e-books) ook dat het loopt t/m 31 december.
Er waren 30 e-books waar je uit kon kiezen. Dus niet veel kans als je een specifieke wilde dat die erbij stond.

In december van dit jaar is er weer een actie. :)

Zie ook hier. Zelfde vraag met reactie van KPN.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Het gebruik van de code werkte t/m 31 december (de hele maand december!). Derhalve zijn er nu ook geen werkende codes meer te geven. De actie is afgelopen.
In de brief wordt gesproken van decemberactie. Lijkt mij duidelijk dat dat dan niet meer op 9 januari het geval is. Ook op de actie site (http://kpn.com/dankjewel) staat bij de 3 cadeau's (5 films, 5 GB, keuze van 3 uit 30 geselecteerde e-books) ook dat het loopt t/m 31 december.
Er waren 30 e-books waar je uit kon kiezen. Dus niet veel kans als je een specifieke wilde dat die erbij stond.

In december van dit jaar is er weer een actie. :)

Zie ook hier. Zelfde vraag met reactie van KPN.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Psmits en van harte welkom op het Forum. Wat jammer dat het je niet eerder is gelukt om de e-books te bestellen. Peter heeft ben ik bang gelijk. De actie liep tot en met 31 december en ik ben bang dat de code inmiddels dus niet meer werkt.

Reageer