Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

  • 13 February 2023
  • 431 reacties
  • 5437 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!
Reputatie 7
Badge +16
  1. Gooi er een vraag in (over bijna alles... maar wat niet perse met KPN te maken heeft). 
  2. De volgende geeft antwoord op de vraag boven zijn/haar reactie èn stelt direct een nieuwe vraag.
  • De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn
  • Een uitgebreider antwoord dan ‘ja’ of ‘nee’ is leuk

Titel credits aan @JanZ_ 😉🙏🏾


Ik trap af:
Het is nu 17:10 uur, we gaan richting etenstijd. Wat staat er vandaag bij jou op het menu? 


431 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Leuk @Shyrin_ ,

Op het menu staan gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en rookworst. (Weet ik inmiddels van de kok) 

Mijn vraag aan de volgende : 

Ga je vanavond kijken naar de eerste aflevering van Hunted! Vips? 

Haha. Lekker Chinees. Ik eet 3 dagen van één portie. Wat geven ze toch grote porties. Nota bene een éénpersoons portie!

Nasi (laatst per ongeluk bami, maar dat is écht niet te vreten), Foe Yong Hai en Thaise kip is het vandaag en afgelopen weekend.

Ga je vanavond kijken naar de eerste aflevering van Hunted! Vips? 

Doe ik niet.

Wat is je favoriete programma dezer weken? (hier Ice Road rescue N.G.)

Ga je vanavond kijken naar de eerste aflevering van Hunted! Vips? 

Oeh, nee ik ga in ieder geval niet kijken @Noordzee !Maar zo te horen jij wel, veel kijkplezier😉

Mijn vraag aan de volgende:

Wat is jouw gemiddelde schermtijd, op alle apparaten?

 

PS @Shyrin_ , inderdaad leuk topic!

Reputatie 7
Badge +12

Ga je vanavond kijken naar de eerste aflevering van Hunted! Vips? 

Oeh, nee ik ga in ieder geval niet kijken @Noordzee !Maar zo te horen jij wel, veel kijkplezier😉

Mijn vraag aan de volgende:

Wat is jouw gemiddelde schermtijd, op alle apparaten?

 

PS @Shyrin_ , inderdaad leuk topic!

Ik heb die functie bewust uitgeschakeld @martijn197108  want ik werd om de zoveel dagen geconfronteerd met mijn schermtijd en daar schrok ik wel van, 4 uur per dag ofzo…..Gaat verder ook nog iemand de nieuwste aflevering van The Last of Us kijken op HBO? Hij was vanwege de Superbowl zaterdag al online gezet maar ik ben er nog niet aan toegekomen. Heb er in ieder geval weer zin in!

Haha. Lekker Chinees. Ik eet 3 dagen van één portie. Wat geven ze toch grote porties. Nota bene een éénpersoons portie!

Inderdaad🙂

Altijd zo bij de Chinees...

Reputatie 7
Badge +16

Of ik laatste aflevering van “The last of us” ga kijken? 
Nee, ik ben niet eens begonnen aan de eerste aflevering: ken die serie niet!

Morgen is het Valentijnsdag! Heb je ook iets romantisch of liefs gepland staan?

Reputatie 7
Badge +12

Mijn vriendin is 45 dagen in Israël vrijwilligerswerk op de ambulance aan het doen, dus nee, heerlijk rustige Valentijn.

Heb je al plannen voor de zomer(vakantie) gemaakt?

Reputatie 7
Badge +28

 

Wat is je favoriete programma dezer weken? (hier Ice Road rescue N.G.)

@PeterG 
Dat programma kijk ik ook veel de laatste tijd. Maar vanavond staat dat niet geprogrammeerd. 

 


antwoord op de vorige vraag :

Wij gaan deze zomer met de camper naar de Lofoten in Noorwegen. Zin in! 
 

nieuwe vraag:

Wat is jouw favoriete seizoen? Lente, Zomer, Herfst of Winter? 


 

nieuwe vraag:

Wat is jouw favoriete seizoen? Lente, Zomer, Herfst of Winter? 

Zomer!

Nieuwe vraag:

Hoe vaak eten jullie Chinees per jaar?Ik zelf denk ik een keer of 5 per jaar.

De man man man rob geus is denk ik wat overdreven met elke nederlander eet wel elke week chinees😅

 

 

Wat is je favoriete programma dezer weken? (hier Ice Road rescue N.G.)

@PeterG 
Dat programma kijk ik ook veel de laatste tijd. Maar vanavond staat dat niet geprogrammeerd. 

 

Niet vanavond. Is 's middags. Was vanmiddag om 16:58. Ik neem het altijd op en kijk het 's avonds. @Noordzee .

Reputatie 7
Badge +12

Zomer!

Nieuwe vraag:

Hoe vaak eten jullie Chinees per jaar?Ik zelf denk ik een keer of 5 per jaar.

 

Vaak, heel vaak, misschien wel 60 keer ofzo. Ik vindt het erg lekker en het is eigenlijk altijd snel. Tijdens mijn avonddiensten heb ik 45 minuten om te eten en mag de bon declareren dus dan is het al snel een Chinees/Italiaan omdat die altijd snel serveren. 
 

Favoriete snack voor bij een film?

Reputatie 7
Badge +20

Chips, droge worst en kaas.  En als ik een moet kiezen is het droge worst. Dat hoeft overigens niet alleen bij een film maar mag altijd! :)

 

En ik vind lezen ook wel leuk, maar hou niet van kruimels in het boek. Dus: 

Wat is het meest interessante boek dat je ooit hebt gelezen en waarom vond je het zo interessant?

Reputatie 7
Badge +21

Gisteren stampot spruitjes met kerrie gemaakt.
Wiener snitzel er bij jammie
Heb ik gelijk voor drie dagen, vanavond bak ik het op in de koekenpan, morgen neem ik patat met een kroket en dan donderdag de rest van de stampot opbakken.
 
En boeken lees ik nooit @Bart_Z 
Tenzij het technische boeken zijn, maar de fantasieverhalen van een ander interesseren me niet.

Eerdaags nog even een utp-kabel naar de slaapkamer brengen zodat ik daar ook een TV kan plaatsen.
Ja, ik weet dat de TV+ ontvanger ook draadloos kan, maar ik prefereer toch altijd de bedraadde versie.

En ik moet de bedrading voor de verlichting in de kamer nog veranderen voordat de nieuwe hoekbank komt, want dan kan ik er lastiger bij.
En als het gras niet te nat is dan moet ik ook van beide velden het gras nog maaien, hoezo druk?😋

En doe mij maar een glas Tawny port (10 jaar oud) met een stukje oude (of nog beter overjarige) kaas bij de TV @Ik_Combineer 

Men vraagt mij wel eens of ik me ook wel eens verveel, nou, meestal heb ik geen tijd om me te vervelen.
Dus mijn antwoord is zelden of nooit

Dus mijn vraag is vervelen jullie je wel eens?
En zo ja wat doen jullie er aan?

Reputatie 7
Badge +19

Volgens mij verveelt bijna iedereen zich weleens. Is goed voor de fantasie en creativiteit.  Soms als ik echt niks kan bedenken om te doen ga ik weleens wandelen of fietsen. Muziek in en gewoon door de velden fietsen. Kom ik soms tot goede ideeën. 


Voor de volgende: Ben je ook zo blij dat de Champions League weer gaat beginnen? 

Reputatie 7

Ben je ook zo blij dat de Champions League weer gaat beginnen? 

Nee, bij ons wordt er absoluut geen voetbal gekeken.

 

De volgende vraag: Welk land staat nog op jouw bucket list om te bezoeken en waarom?

De volgende vraag: Welk land staat nog op jouw bucket list om te bezoeken en waarom?

Guinee.

Een goede kennis van me woont daar, en zou hem graag willen zien.

Volgende vraag:

Wat is jouw favoriete plaats in nederland?

Reputatie 7
Badge +21

De volgende vraag: Welk land staat nog op jouw bucket list om te bezoeken en waarom?

 

Tuinnesie
Omdat ik dan lekker thuis kan blijven en me met niets hoef te behelpen.

 

Wat heb je liever

Een hond (welk ras?)
Een kat (welk ras?)
Beide?
Een ander dier (welk ras?)
Of liever geen huisdier(en)?
 

Reputatie 7
Badge +12

Wat is jouw favoriete plaats in nederland?

Ik zeg altijd 010 Rotterdam, maar stiekem is het de stad waar ik ben opgegroeid, Brielle.

 

Wat heb je liever

Een hond (welk ras?)
Een kat (welk ras?)
Beide?
Of een ander dier (welk ras?)
Of liever geen huisdier(en)?
 

Een groot zoutwater aquarium met mooie vissen en koraal lijkt me schitterend, ik zie het wel eens in de huizen waar ik kom.

 

Maar dan de vraag;

Heb je nog wat leuks gedaan of van plan voor Valentijnsdag ? 

Reputatie 7
Badge +16

Samen een vrije dag genomen! Het was prachtig mooi weer gisteren, dus een stuk gewandeld, daarna geluncht en een goed gesprek gehad. Niet super spannend, wel heel relaxed! 😊

Ben je bijgelovig? Zo ja, kun je een voorbeeld geven?

Reputatie 5
Badge +2

Samen een vrije dag genomen! Het was prachtig mooi weer gisteren, dus een stuk gewandeld, daarna geluncht en een goed gesprek gehad. Niet super spannend, wel heel relaxed! 😊

Ben je bijgelovig? Zo ja, kun je een voorbeeld geven?

Jep. Hoewel ik zelf graag mag denken dat het niet erg is, ben ik vanuit huis uit met de meest rare (Aziatische) bijgeloof opgevoed. Het openen van een paraplu in huis is echt een no go. 

Oja en natuurlijk niet onder ladders door lopen en je geld na zonsondergang tellen (dan is het zo weg).

 

Welke film moeten we gezien hebben en waarom?

Reputatie 7
Badge +12

Samen een vrije dag genomen! Het was prachtig mooi weer gisteren, dus een stuk gewandeld, daarna geluncht en een goed gesprek gehad. Niet super spannend, wel heel relaxed! 😊

Ben je bijgelovig? Zo ja, kun je een voorbeeld geven?

Jep. Hoewel ik zelf graag mag denken dat het niet erg is, ben ik vanuit huis uit met de meest rare (Aziatische) bijgeloof opgevoed. Het openen van een paraplu in huis is echt een no go. 

Oja en natuurlijk niet onder ladders door lopen en je geld na zonsondergang tellen (dan is het zo weg).

 

Welke film moeten we gezien hebben en waarom?

Een film die je gezien moet hebben is City of God (Cidade de Deus), Inmiddels 20 jaar oud maar deze film is de tand des tijds goed doorgekomen! Mooi verhaal, fantastisch gefilmd, prachtige kleuren (dat zie ik zelfs als kleurenblinde) en een uitstekende cast. Toen de film bij het filmfestival in Cannes werd vertoond, kreeg de film een staande ovatie van de bezoekers. 

 

In het verlengde daarvan; welke serie moeten we gezien hebben en waarom?

Reputatie 7
Badge +12

In het verlengde daarvan; welke serie moeten we gezien hebben en waarom?

Wat een vervelende vraag, zo veel goede series te zien. The good doctor, sex academy, suits of BBC Sherlock Holmes.
Toch ga ik voor Lucifer, behalve dat ik het verhaal echt heel tof vindt is Tom Ellis super charmant en knap. 😍 

 

Heb jij een vast ochtendritueel? 

Reputatie 7
Badge +16

Deze vraag is voor mij, want: ja! Sinds 2 dagen, haha!

  • Niet meer snoozen maar aftellen van 5 tot en met 1 en dan direct opstaan
  • Glas water drinken
  • Knuffelen met de hond
  • Ontbijtje maken 
  • Douchen, aankleden en gáán

En, heel belangrijk: ‘s ochtends niet op mijn telefoon!

Volgende vraag:

Waar zou jij het liefste 10 minuten gratis winkelen?

Waar zou jij het liefste 10 minuten gratis winkelen?

Een zo duur mogelijke winkel, en dan die spullen weer doorverkopen.Van dat geld dan een groot deel naar een goed doel.

Ik ben niet materieel ingesteld en spullen maken mij weinig uit.Ik koop voor mijzelf ook eigenlijk nooit prullaria , enkel voor anderen.

 

Volgende, redelijk persoonlijke,  vraag:

Vind jij van je zelf dat je snel boos word?

 

Reputatie 5
Badge +2

 

Volgende, redelijk persoonlijke,  vraag:

Vind jij van je zelf dat je snel boos word?

haha ja helaas wel. Maar dat erkent mijn partner ook wel 😅.

 

Waar kan iemand je voor wakker maken?

 

Reageer