Voorsteltopic

  • 4 June 2022
  • 43 reacties
  • 863 keer bekeken
Voorsteltopic
Reputatie 7
Badge +30

Leuk dat je ons forum bezoekt en lid bent geworden van de KPN community. Wij vinden het leuk om je beter te leren kennen, stel jezelf hier gerust voor!

 

Inspiratie nodig om iets over jezelf te vertellen?

  • Waar woon je, woon je alleen of met je gezin/huisdieren? 🐶🐱🐰🐹🐟🐦🐍
  • Maak je alleen gebruik van de meegeleverde KPN apparatuur of heb je een thuisnetwerk met andere apparaten? 
  • Wat doe je graag in je vrije tijd? 
  • Waarom ben je blij met je KPN abonnement(en)?
  • Wat is je lievelingseten en wat drink je graag? Het moderatorteam is dól op eten, dus dit is belangrijke informatie 😁 
  • Waarom ben je graag actief op het forum?

 

Hier stellen de moderators zichzelf voor: 

Hier stellen de superusers zichzelf voor:

Hier vind je het vorige voorstelrondje:

 

Welkom!


43 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb citroengarnalen, vuurgarnalen,cherry,

Die 3 heb ik ook, en dan nog blue dream, en wat oranje geworden geworden kruisingen en hier en daar wat groenen. Een bonte verzameling 😃

Reputatie 3
Badge +1

Blue dreams zijn erg mooi maar inderdaad, ze kruisen erg makkelijk en dan krijg je meestal gewoon een grijzig geval, ik heb er ook een paar oranje tussen zitten, nakomelingen van een sakura met een….?? Het is vooral erg grappig als ze zwemmen, alsof ze gewoon lopen in het water haha 😊

Reputatie 7
Badge +12

Inspiratie nodig om iets over jezelf te vertellen?

  • Waar woon je, woon je alleen of met je gezin/huisdieren? 🐶🐱🐰🐹🐟🐦🐍

Ik_Combineer hier 🙋 27 jaren jong en ik woon nu nog samen maar per volgende maand woon ik weer alleen samen met mijn Aquarium in regio Rotterdam. Appartementje op 8 hoog met erg groen uitzicht :’)

  • Maak je alleen gebruik van de meegeleverde KPN apparatuur of heb je een thuisnetwerk met andere apparaten? 

Ik heb een hoop Domotica in huis van me deurbel tot me vissenvoer, maar ik heb verschillende KPN modems en tv ontvangers in huis.

  • Wat doe je graag in je vrije tijd? 

Naast me reguliere werk bij KPN werk ik ook op verschillende evenementen door het land in de eerste hulp. Dit doe ik zowel vrijwillig voor het Rode Kruis maar ook voor particuliere organisaties. Dat is een van me grootste hobby’s. Daarnaast heb ik ps5 (en psvr2) wat ik wel leuk vindt. Als laatste volg ik F1 best wel en organiseren we altijd met een man of 10 bij iemand thuis een tvkijkfeestje.

  • Waarom ben je blij met je KPN abonnement(en)?

Ik ben geïndoctrineerd om blij te zijn met KPN 😂
Het werkt gewoon prima en stabiel, en als monteur is het wel makkelijk om dingen te testen.

  • Wat is je lievelingseten en wat drink je graag? Het moderatorteam is dól op eten, dus dit is belangrijke informatie 😁 

Of pasta carbonara of pasta stroganoff, kan daar niet uit kiezen dus het is gewoon pasta.

  • Waarom ben je graag actief op het forum?

Misschien gek maar ik vindt het wel ontspannend, ik rook (helaas) en om tijdens een peuk even een paar minuten door het forum te scrollen en iemand mogelijk te kunnen helpen voelt goed. Maar ook in de avond voor het slapen of de paar keer per jaar dat ik lineaire tv kijk in een reclame blok is het mooi tijdverdrijf.

Reputatie 7
Badge +20

Blue dreams zijn erg mooi maar inderdaad, ze kruisen erg makkelijk en dan krijg je meestal gewoon een grijzig geval, ik heb er ook een paar oranje tussen zitten, nakomelingen van een sakura met een….?? Het is vooral erg grappig als ze zwemmen, alsof ze gewoon lopen in het water haha 😊

Ik heb ook een klein beetje eendenkroos op het oppervlak drijven en daar hangen ze graag op de kop onder en soms glijdt er dan zo'n stukje kroos met garnaal er aan omlaag en dan lijkt het op ‘parachute springen’ en dat is echt te grappig haha

 

Wat leuk dat jij je ook nog even voor komt stellen @Ik_Combineer 😃 Inmiddels al bijna een stuk van het interieur hier maar dit wisten wij allemaal nog niet dus bedankt 😊

 

Reputatie 3
Badge +1

Inspiratie nodig om iets over jezelf te vertellen?

  • Ik heb een hoop Domotica in huis van me deurbel tot me vissenvoer, maar ik heb verschillende KPN modems en tv ontvangers in huis.

De katten hebben helaas mijn Juwel voerautomaat gesloopt,maar verder dito,en de helialux regelt de zonsopgang en ondergang. 

Ik heb de KPN Box in DMZ mode staan en 4 x TP-Link X55 mesh hangen, Lineaire tv kijk ik allang niet meer.

Leuk dat je je ook voorstelt !

 

Reputatie 3
Badge +1

 

blah blah

Ik heb ook een klein beetje eendenkroos op het oppervlak drijven en daar hangen ze graag op de kop onder en soms glijdt er dan zo'n stukje kroos met garnaal er aan omlaag en dan lijkt het op ‘parachute springen’ en dat is echt te grappig haha

 

 

 

Zo herkenbaar, ze laten ook niet los 😂

Aloha!

Daar is ie dan, ook ik zal mij maar even voorstellen na eerst even wat te zijn losgegaan op het forum!  Ik ben Gerrit (46), samen met mijn vrouw heb ik twee zoons waarvan de oudste 16 is en de jongste 12. We zijn woonachtig in de mooie stad Dordrecht.

 

Waarmee ik begonnen ben… 27Mc/CB (spraak), en later een Baycom modem die snel werd opgevolgd door een TNC2NL zodat ik via Packet Radio met een grote groep vrienden kon chatten en bestanden uitwisselen. Een tijd later ben ik een zeer grote investeerder in PTT-Telecom geweest 😇 dankzij de vele belminuten (met bijbehorende rekeningen als gevolg) 🤣. Niet veel later kwam de Com21 (kabel) modem en kwam de kennismaking met het Wereld Wijde Web. Inmiddels zijn er allerlei providers gepasseerd of het nu gaat om DSL, Coax of FttH.

 

Maak je alleen gebruik van de meegeleverde KPN apparatuur of heb je een thuisnetwerk met andere apparaten?

De Experiabox 12 die ik ontvangen had, wist zijn weg naar de doos binnen een oogwenk te vinden, precies waar hij thuishoort als je het mij vraagt. De Ubiquiti Unifi Security Gateway doet goed zijn werk en soms – als ik er zin in heb – vervang ik deze af en toe met een Intel Celeron N5105 miniPC met 4x 2,5Gbit waarop PVE (Proxmox/Debian) geïnstalleerd is en OpnSense als router functioneert, om af en toe wat te rommelen (wordt binnenkort permanent in gebruik genomen). De TVbox is de enige hardware van KPN die aangesloten is.

 

Wat doe je graag in je vrije tijd?

Eigenlijk van alles, Fotograferen met mijn Canon EOS 760D DLSR camera (dier, natuur, activiteiten) etc. tot aan foto’s voor de wijkkrant en soms voor organisaties (maatschappelijk/publiek belang, waar geen winstoogmerk achter zit). Daarnaast vind ik het leuk aan mijn websites te rommelen, mensen op weg helpen als ze advies, vragen of problemen hebben met hun computers, internetdiensten of smartphones.

 

Waarom ben je blij met je KPN abonnement(en)?

Na 3 ½ jaar bij T-Mobile te hebben gezeten was het alsof ik thuis kwam toen de monteur mij omgegooid had in de POP. Daar was ie, IPv4, IPv6 en een mooi antwoord van de targets waarop ik even een traceroute had lopen! Ook qua mobiel wisten we niet hoe snel we moesten overstappen, en in plaats van 3 abonnementen kwam er nu ineens een 4e abonnement bij voor de jongste. Of te wel, we zijn super blij met alle KPN abonnementen!

 

Waarom ben je graag actief op het forum?

Het is leuk anderen op het forum te helpen, of het nu om advies en tips gaat of het bedenken van (mogelijke) oplossingen bij problemen waar men tegenaan loopt.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Van harte welkom, @GerritS76! Erg leuk dat jij jezelf voorstelt en dat je zó blij bent met jouw KPN abonnementen! Dat jij zo behulpzaam bent, is al te lezen in jouw reacties tot nu toe op het forum. Nog 2 vragen: heb je huisdieren en hou je van eten?

Reputatie 7
Badge +19

Mooie voorstel tekst @GerritS76. En hoeveel hou je van eten inderdaad? 

 

Dank je :-)

 

Huisdieren

Die heb ik niet. 

Eten

Een echte voorkeur heb ik niet.

Welkom @GerritS76 !

 

Reputatie 7
Badge +24

Welkom @GerritS76

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal,

Ik ben Ernest sinds ca 4.5 jaar werkzaam als Kpn Monteur,  mijn passie is echt internet en de techniek  erachter. Voor mij was werken bij KPN een logische stap,  aangezien ik al vanaf jongs af aan  geïnteresseerd  was in de digitale snelweg. Sinds kort ben ik ook op het forum te vinden , naast mijn monteurs uren in de Regio ZW. Hopelijk kan ik de forumleden, die hulp nodig hebben, een handje helpen op afstand.

Tot snel,

 

Groeten Ernest.

Reputatie 7
Badge +12

Welk monteursteam werk je Ernest? En welkom op 't mooiste forum van Nederland 😄

Reputatie 2
Badge

Welk monteursteam werk je Ernest? En welkom op 't mooiste forum van Nederland 😄

Regio Den Haag, maar met ons nieuwe  plansysteem, is mijn gebied   aardig vergroot 😜

Reputatie 7
Badge +30

Welkom Ernest, leuk dat je er bent!

Reputatie 7
Badge +17

Welkom @ErnestvdH! Heel leuk om meer collega's te hebben hier. 💚

Reputatie 7
Badge +20

Welkom hier @ErnestvdH!

Leuk dat je de community komt versterken 😃

Reageer