Vraag

Vraag over enquetes

• 30 september 2017
  • 15 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Dit is een testvraag, alleen om te zien of die irritante enquetes eens afgelopen zijn met vragen die werkelijk waar nergens op slaan.
Wie heeft Kanniewaarzijn nog gezien van afgelopen dinsdag 22:25 uur op NPO1 ?
Daar wordt mijn en van nog vele anderen het probleem prima verteld van die onzinnige enquetes, dat moet echt ophouden, anders stellen we geen vragen meer.😡 👺

Hmmm ik schijn een R te kort te komen in de titel 🐈

15 reacties

Ik zal het je eerlijk zeggen, huistijger, ik kijk geen kanniewaarzijn meer. Ik vond de eerdere bezetting, acteurs en actrices, grappiger. Maar dat is het niet waar het je om gaat.

Kanniewaarzijn.dat.ik.dit.schrijf.. 😀
Reputatie 7
Badge +18
Dat ben ik wel met je eens, maar deze aflevering kan ik je aanraden om die even terug te kijken daar zul je zien dat het probleem van die enquetes aangekaart wordt.
Ergens kan ik me de enquêtes wel voorstellen dat dat komt door onzekerheid. Ik ken een bekende webshop, deze had een aantal smartphones vermeld als zouden Android toestellen werken op IOS. Een aantal buitenfilters van aquaria zouden verlichting geven. En ik meen een artikel van speakers te hebben gezien met een afbeelding van een keukenmachine.

Ja, tegen dat licht gehouden kan ik me de onzekerheid goed voorstellen. Maar ook daar gaat het niet om.
Reputatie 7
Badge +18
Ok, zo nu en dan een enquête (nu ook maar een dakje op de e zo hoort het ook, huistijger was lui 🙂 ) is niet erg, maar je kunt hier geen vraag stellen of prompt volgt er weer een..
Ik ga er ook 1 starten om te kijken of ik ze in de spammap kan laten komen door een filter in te stellen..of dat nodig is......
Reputatie 7
Badge +10
Haha, ik heb een gevoelige discussie aangekaart hier. Ik heb er zojuist weer 1tje gekregen, terwijl ik niks heb gedaan 😞.

Ik wordt de laatste tijd echt heel moe van die nutteloze enquêtes die ik overal, maar dan ook overal krijg aangeboden. Denk aan ING, Lotto, KPN en NS. één keer contact en ik heb de volgende dag alweer een onderzoek in mijn postvak.. Waarom zijn bedrijven zo ontzettend onzeker over hun dienstverlening? Als ik ergens niet tevreden over ben, dan horen ze dat direct, dus daar hoeven ze geen formulieren voor op te sturen.

Daarnaast is het nooit verkeerd om op basis van een steekproef, enquêtes op te sturen, zodat je als nog eens in de zoveel tijd peilt of klanten de huidige koers nog waarderen. Dat hoeft van mij echt niet na ieder contact moment, want het irriteert mij mateloos en daardoor wordt score van '' hoe groot is de kans dat u bedrijf X aanbeveelt bij vrienden, familie of collega's'' filterdun, puur door die drammende onderzoeken.
Reputatie 7
Badge +12
Guys, sorry voor de vele enquêtes, in de meeste gevallen helpen ze ons webcare team natuurlijk enorm met feedback over hun service verlening, maar in jullie geval snap ik dat het vervelend is. Ik heb jullie afgelopen vrijdag toegevoegd aan een nieuwe rol in ons systeem om de enquêtes in het vervolg te stoppen. Thomas voert nu de laatste technische stappen uit en dan moeten ze tot het verleden behoren. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
geweldig Allart! 🥞 🧀 🌮
Reputatie 7
Badge +10
He @huistijger 🐈 was jij al gepromoveerd?, vandaag ben ik gepromoveerd tot ''Expert'' en eindelijk van de enquêtes af 🙂. Dank @Allart voor het snelle toevoegen en @Marcia_ voor het aandragen 🙂.
Reputatie 7
Badge +18
Ja Chris ik ook gisteren, Sorry dat ik niet eerder reageer, maar ik zet 's avonds mijn computer meestal uit omdat ik dan rustig TV wil kijken. Ik ben een ochtend mens, zit nu om 06:00 uur alweer achter de computer . 🐱 🐈
Reputatie 7
Badge +15
Yay! Eindelijk! 😃

(Dat 't is voordeel van de Expert Rol, opeens is 't stil 😉 ).
En weet je wat ook niet verschrikkelijk errug is. Ik heb mijn titel uitstaan en krijg ook geen enquête. 😋 😋 Wel of geen titel (zichtbaar), gewoon jezelf blijven, Both feet on the ground.🙂

Maar ondanks dat 🤓 🤗 🙂 fijn om te lezen en ook jullie 2 ChrisWissink en huistijger een goed werk en verdient.
@huistijger als je al zo vroeg begint heb je misschien iets aan een tablet(je).
Reputatie 7
Badge +27
Yeah! Van harte jongens 🙂
Reputatie 7
Badge +18

@huistijger als je al zo vroeg begint heb je misschien iets aan een tablet(je).

Beide heb ik wel Dreekuh 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Yeah! Van harte jongens :-)
Dankje Marcia !🧀 🍨 🍭

Reageer