Beantwoord

Waar is de klantenservice en chat gebleven?

  • 6 October 2022
  • 4 reacties
  • 1290 keer bekeken

Beste KPN,

 

Na lange tijd heb ik weer eens ingelogd, echter waar zijn de gegevens te vinden van de klantenservice zoals een telefoonnummer op de servicepagina? 

Daarnaast schijnt er een optie te zijn om met een medewerker te chatten? Echter als ik via een link van het forum klik word ik gedirigeerd naar de “service” pagina waar ik verder niet geholpen kan worden.

Tevens de vraag, waarom verbreekt KPN als je belt met de klantenservice uit zichzelf de verbinding? 

P.s het telefoonnummer van de klantenservice heb ik moeten zoeken, die heeft KPN niet eens bij “contact” neer gezet. Het lijkt mij juist dat een telefoonnummer op een contactpagina hoort….

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 October 2022, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MysteriOus ,

Het gratis telefoonnummer van KPN is 0800-0402.

De chat is per 1 juli 2022 opgegeven. 
 

Het telefoonnummer van KPN is inderdaad wat lastig te vinden. Dat ben ik met je eens. En daar heb ik wel een mening over. Maar belangrijker is om de motivatie van KPN te benoemen, KPN wil dat klanten zelf de informatie kunnen vinden op internet en bijvoorbeeld dit forum. 
 

Overigens is KPN ook te bereiken via Twitter en Facebook. 
 

Wat betreft het verbreken van de verbinding: Dat lijkt zo. Als je aan de lijn blijft, krijg je uiteindelijk iemand te spreken. Wel zijn de wachttijden momenteel geregeld erg lang. Iets met gebrek aan personeel. Dat zie je tegenwoordig bijna overal. 

Reputatie 3

Al zou er wel een chat zijn, ze helpen toch niet. Of de klant tevreden is zal hun een zorg zijn. Loop al 2 jaar met hetzelfde probleem en nobody cares.

Hallo @MysteriOus ,

Het gratis telefoonnummer van KPN is 0800-0402.

De chat is per 1 juli 2022 opgegeven. 
 

Het telefoonnummer van KPN is inderdaad wat lastig te vinden. Dat ben ik met je eens. En daar heb ik wel een mening over. Maar belangrijker is om de motivatie van KPN te benoemen, KPN wil dat klanten zelf de informatie kunnen vinden op internet en bijvoorbeeld dit forum. 
 

Overigens is KPN ook te bereiken via Twitter en Facebook. 
 

Wat betreft het verbreken van de verbinding: Dat lijkt zo. Als je aan de lijn blijft, krijg je uiteindelijk iemand te spreken. Wel zijn de wachttijden momenteel geregeld erg lang. Iets met gebrek aan personeel. Dat zie je tegenwoordig bijna overal. 

 

Hallo @Noordzee dat het nummer lastig te vinden is, is een ding wat zeker is! En waarom ze dat nummer zo verbergen lijkt nergens op, het zou wat zijn als mijn huisarts dezelfde insteek zou hebben en dat ik maar moet gaan google’n wat ik heb. We weten dan allemaal wel denk ik dat je dan de ergste dingen hebt als je van Google aan zou moeten. Daarnaast zijn er veel “bedrijfjes” die willen profiteren en je doorschakelen tegen het hoogst mogelijke tarief, je word doodgegooid met doorgeschakelde 0900 nummers die pretenderen de bewuste helpdesk te zijn. Om dat tegen te gaan zou er bij contact gewoon de informatie horen te staan om met de klantenservice in gesprek te kunnen komen, zeker nu blijkt dat de chat opgeheven is. 

Aangaande helpdesks via Social Media, Facebook gebruik ik zelden en als ik het gebruik dan zeker niet om een helpdesk te contacteren mijn telecom provider bied dit ook aan, ik heb dagen moeten wachten op een reactie! Toen ik hier gebruik van maakte, een keer en nooit weer!

Twitter is zo’n beetje het afvoerputje wat social media betreft en sinds 2012 ben ik niet meer actief op Twitter, voor mij vallen die opties dus af! En aangezien Twitter een max heeft aan te gebruiken karakters zou ik een week bezig zijn. 

Feit wou dat ik van mijn telecom provider een leuke aanbieding kreeg als ik over zou stappen en internet ( glasvezel ) en televisie af zou nemen, om te kijken wat KPN kon doen als ik mijn contract zou verlengen wil ik gewoon kunnen bellen. 

Dat KPN er een speurtocht van wil maken dat is wat mij betreft een dikke minpunt, een klantenservice zou makkelijk bereikbaar horen te zijn en gewoon een prominente plaats horen te hebben onder het kopje contact en niet een dropdown menu met zoekmachine om te zoeken wat je nodig hebt. Zelfs als je “contact klantenservice” intypt stuurt hij je door naar dezelfde pagina waar je net hebt ingevuld wat je zoekt. 

Als een zoekmachine goed zou werken dan zou hij op zijn minst een resultaat moeten laten zien met een verwijzing naar het hetgeen wat je zoekt. 

Aangaande het verbreken van de verbinding, de verbinding werd verbroken. Ik kreeg geen vrolijk irriterend deuntje en de teller die in mijn beeldscherm stond was verdwenen. Dus 100% zeker dat de verbinding zonder dat ik geholpen was is verbroken!

Reputatie 7
Badge +28

Ok duidelijk @MysteriOus ,

Ik ben het grotendeels met je eens. Maar toch is het vanaf maandag 8.00 gewoon weer mogelijk om te bellen met 0800-0402. Spreek dan in “opzeggen” en dan krijg je een medewerker te spreken. En dan kun je jouw vragen stellen.