Beantwoord

Waar is Lisa gebleven?

  • 11 May 2022
  • 13 reacties
  • 385 keer bekeken

Reputatie 1

Goeiemiddag KPN,

ik heb inmiddels een aantal keren in een prive topic gereageerd naar Lisa maar krijg geen reactie.

In haar profiel zie ik nu staan “oud moderator” en neem aan dat zij dus niet meer gaat reageren.

Worden reacties door jullie niet gemonitord om te zorgen dat er wat mee gebeurt?

 

Op een mail krijg ik een automatic reply met verwijzing naar het forum, dus dan maar op deze manier.

 

ik hoor t graag,

 

Gr.

icon

Beste antwoord door RBxx 11 May 2022, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @Mrs.Strong , ook bij actieve moderators is het ongewenst ongevraagd privé-berichten te sturen, daar wordt standaard niet op gereageerd, zie ook de forumregels.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Mrs.Strong , dat klopt. Moderator Lisa heeft KPN inderdaad verlaten.

Plaats hier jouw vraag, dan zal een andere moderator (of een hulpvaardig mede-forumlid) jou gaan helpen. Zet persoonlijke gegevens in jouw forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Mrs.Strong, Lisa is inderdaad groenere paden gaan bewandelen. Lief wel dat je haar mist. 😊

Kunnen wij nog iets voor je doen? Doen we graag namelijk. 

Reputatie 1

Hallo @Mrs.Strong , ook bij actieve moderators is het ongewenst ongevraagd privé-berichten te sturen, daar wordt standaard niet op gereageerd, zie ook de forumregels.

 

Hallo JanD,

 

Lisa heeft indertijd zelf een topic doorgezet naar privé, niet gelijk aannemen dat ik forumregels heb overtreden, beetje zinloze reactie dit😡

 

Bovendien is mijn reactie gericht aan KPN omdat ik blijkbaar niet per mail kon reageren.

Reputatie 1

Hi @Mrs.Strong, Lisa is inderdaad groenere paden gaan bewandelen. Lief wel dat je haar mist. 😊

Kunnen wij nog iets voor je doen? Doen we graag namelijk. 


Hallo Alex_P,

 

Lisa had voor mij een opname issue in behandeling en er zou een nieuwe ontvanger worden opgestuurd. Deze hebben we nog steeds niet ontvangen.

 

Misschien kun je het betreffende topic inzien als mede moderator/medewerker van KPN?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Lisa heeft indertijd zelf een topic doorgezet naar privé, niet gelijk aannemen dat ik forumregels heb overtreden, beetje zinloze reactie dit😡

Dat is 9 maanden geleden. Daar nu nog weer op terug grijpen is een verkeerde werkwijze. 

Reputatie 1

Lisa heeft indertijd zelf een topic doorgezet naar privé, niet gelijk aannemen dat ik forumregels heb overtreden, beetje zinloze reactie dit😡

Dat is 9 maanden geleden. Daar nu nog weer op terug grijpen is een verkeerde werkwijze. 

Hallo @Nick83,

 

het is mij volledig onduidelijk wat je bedoelt. Het laatste bericht wat ik van Lisa heb ontvangen is van 3 maanden geleden.

 

Verder begrijp ik jou reactie in deze post niet in een forum wat bedoelt is om vragen van mede KPN klanten te beantwoorden, op zich al een bijzonder vorm van “klantenservice”…

 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Mrs.Strong, een paar maanden geleden inderdaad. Zou je nog  willen toelichten wat er aan de hand is? Ik kan namelijk wel van alles terug gaan lezen, maar het lijkt me makkelijker als je het hier even vertelt. Dan ga ik voor je bezig. 

Dankjewel alvast. 

Reputatie 1

@Mrs.Strong, een paar maanden geleden inderdaad. Zou je nog  willen toelichten wat er aan de hand is? Ik kan namelijk wel van alles terug gaan lezen, maar het lijkt me makkelijker als je het hier even vertelt. Dan ga ik voor je bezig. 

Dankjewel alvast. 

Hallo @Alex_P,

Lisa zou ons in verband met opname issues een nieuw tv kastje toe laten sturen.

Tot heden niet ontvangen en het probleem blijft zich voordoen.

Dankjewel voor overnemen dit op te lossen nu Lida er niet meer is,

Gr.

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Werkt alles verder goed bij jou? Dus internet en televisiekijken? Ik krijg hier namelijk een melding dat jullie modem offline is en dat er dus geen verbinding zou zijn. 

Reputatie 1

Hallo Alex_P,

we hebben geen problemen wanneer we thuis zijn maar hoezo staat het modem uit, kan je dat dan uitzetten en dit was rond 2 uur vanmiddag?

Toen was er niemand thuis.

Ik kan je vraag niet helemaal plaatsen.

Reputatie 7
Badge +24

Dan was het waarschijnlijk een storing aan mijn kant, maar ik wilde dit toch navragen voor de zekerheid. 

Er is een nieuwe ontvanger onderweg, deze kun je maandag vanaf 15 uur omruilen bij het Post NL punt hieronder. Je krijgt nog een sms wanneer het voor je klaarstaat. Neem de oude ontvanger mee in een doosje, zonder afstandsbediening. Vergeet ook niet om een geldig ID-bewijs mee te nemen. 

Servicepunt

Naam Servicepunt:

Primera Risjamo

Straat en huisnr:

Hoge Brake 66

Postcode en plaats:

5672GM Nuenen

Reputatie 1

Dankjewel Alex_P!

Fijn weekend nog,

Gr. Mrs.Strong