Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 577 reacties
  • 8363 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Toon eerste bericht

577 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dat nieuwe album van Taylor Swift heeft wel wat 🙂

Ja! En ik ben ook heel benieuwd in het nieuwe album van Sam Smith!

Reputatie 7
Badge +16


Leftover-cake! 😋😁

Reputatie 7
Badge +30

Ik wordt er blij van hoe blij deze idioot wordt van een jute zak 😁

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Een bosje ballon-bloemen 😁

Reputatie 7
Badge +20

Haha leuk! Heb je ze zelf gemaakt @AriënC😃

Reputatie 7
Badge +8

Haha leuk! Heb je ze zelf gemaakt @AriënC😃

Zeker! 😃

Het is erg leuk om zo nu en dan wat leuks te vouwen met ballonnen..

Reputatie 7
Badge +20

Wat cool zeg @AriënC 😃👌🏼 Ik vind vooral het bosje bloemen echt heel leuk bedacht! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Oh, wat geinig @AriënC. Ik zag laatst dit, ook direct besteld voor mijn dochtertje:
 

Met deze set van SES Creative leggen ze stap voor stap uit hoe je zelf ballonnen in de mooiste figuren kan modelleren. Leek mij wel een grappig “knutsel” pakket!

Reputatie 7
Badge +16

Over knutselen gesproken: ik ben bezig met het maken van een eigen adventskalender.

Hier en daar een klein cadeautje maar voor het overgrote deel opdrachtjes die we samen als gezin doen.
Bijvoorbeeld: vandaag maken we zelf een super de luxe en lekkere warme chocolademelk, we maken een kerstwandeling door de stad of vanavond is er thuis een kerstdisco. 

Ik word al blij van alle voorpret! 😊🎅🏻

Reputatie 7
Badge +30

Oh, dat is echt heel leuk, Shy!

 

Ik wordt ook altijd blij van adventskalenders maar vind van die kant en klare toch vaak wat saai of onpersoonlijk ofzo. Paar jaar terug maakte ik voor mezelf een adventskalender door al twee maanden ervoor 24 kleine leukigheidjes te bestellen via aliexpress. Als die dan bezorgd werden liet ik ze ingepakt totdat alles er was. Tegen de tijd dat dan december begon was ik al deels vergeten wat er allemaal in zat. Dan alle pakjes samen in een mooie zak en elke dag een pakje trekken. Was erg leuk, maar het is toch leuker als je helemaal niet weet wat er inzit. 

Reputatie 7
Badge +8

Oh, wat geinig @AriënC. Ik zag laatst dit, ook direct besteld voor mijn dochtertje:
 

Met deze set van SES Creative leggen ze stap voor stap uit hoe je zelf ballonnen in de mooiste figuren kan modelleren. Leek mij wel een grappig “knutsel” pakket!

Het kan zeker leuk zijn, alleen vrees ik dat de kwaliteit van de ballonnen minder zal zijn, waarbij ze sneller knappen of sneller leeg lopen. Ik kies voor de professionele merken Sempertex en Qualatex. Maar dit is leuk voor kinderen om mee te beginnen... 

Leuke basisvaardigheden zoals, lusjes maken, oordraaien (pinchtwist) en natuurlijk het knopen wat je even in de vingers moet krijgen. 😉

Reputatie 7
Badge +16

Alle leuke uitdagingen die ik heb wordt ik superblij van! 😁

Oh, wat geinig @AriënC. Ik zag laatst dit, ook direct besteld voor mijn dochtertje:
 

Met deze set van SES Creative leggen ze stap voor stap uit hoe je zelf ballonnen in de mooiste figuren kan modelleren. Leek mij wel een grappig “knutsel” pakket!

Het kan zeker leuk zijn, alleen vrees ik dat de kwaliteit van de ballonnen minder zal zijn, waarbij ze sneller knappen of sneller leeg lopen. Ik kies voor de professionele merken Sempertex en Qualatex. Maar dit is leuk voor kinderen om mee te beginnen... 

Leuke basisvaardigheden zoals, lusjes maken, oordraaien (pinchtwist) en natuurlijk het knopen wat je even in de vingers moet krijgen. 😉

Oeh nice! 😃 Veel plezier! :-) 

Reputatie 7
Badge +8

Hier ben ik heel blij mee:

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat kan ik mij voorstellen, @Berteman

Reputatie 7
Badge +8

@Marcia_ : de vraag je die je nu waarschijnlijk verwacht, zal ik niet stellen want het antwoord weet ik al. 😴

Reputatie 7
Badge +30

Ja, dit is niet het ‘waar word je niet blij van’ topic 😅.

Reputatie 7
Badge +16

 Ik kies voor de professionele merken Sempertex en Qualatex. Maar dit is leuk voor kinderen om mee te beginnen... 

Leuke basisvaardigheden zoals, lusjes maken, oordraaien (pinchtwist) en natuurlijk het knopen wat je even in de vingers moet krijgen. 😉

Ik ga deze merken onthouden, @AriënC, dank!

Reputatie 7
Badge +16

Hier ben ik heel blij mee:

 

Oeh, staat op mijn wishlist! 😄 Maar ik heb een ShieldTV die nog prima werkt dus tja, zonde om te vroeg weg te gooien 😅

Reputatie 7

Nieuw vervoersmiddel,.... Link

Mijn  huidige Qwic FN 7.2 heeft het na 5,5 jaar en 28k kilometers begeven, motor finaal naar de spreekwoordelijke ..... En een nieuwe motor was het niet meer waard,... Vandaag rond gekeken en ritjes gemaakt, morgen eea definitief maken 😋

Reputatie 7
Badge +30

Wat een prachtig ding! Veel veilige kilometers!

Reputatie 7

Ja, moet nog wel 4 ribben laten verwijderen man man man, bikes zijn stervens duur geworden 😑 mja fiets ook 16km enkele reis naar kantoor en terug 3 a 4 keer per week. Nu ook bewust gekozen voor een comfy afstandsfiets. Met ja wel prijzige onderdelen. Ga van rollerbrakes/velgrem, ketting, front-wheel met 25nm en een gare nexus versnelling . Naar een middenmotor met 85nm, riem, velgremmen en een enviolo halfautomaat of volautomaat qua schakelen. (denk half) want met een volautomaat lijkt het alsof je tijdens het langzamere fietsen een turbo-gat hebt alsof de kracht even 'weg' valt. Bij een halfautomaat waarbij je zelf even moet draaien aan het stuurwielmechanisme heb je dat zelf beter in de hand. Maar test ik morgen ff uit, scheelt namelijk best nog wat centjes. 

Reputatie 7
Badge +30

Haha ja ik had ook al even gekeken, het kost behoorlijk wat. Maar als jij 'm gebruikt voor woon-werkverkeer, dan is ‘ie niet veel goedkoper dan de auto die ik voor de deur heb staan. Als je er zo naar kijkt, is het een investering die volgens mij heel goed uit kan!

Reputatie 7
Badge +16

Wat een vette fiets, @JB22_😍😎

Reputatie 7
Badge +16

Ik word blij van de koppies van mijn collega's als ik op een dagje kantoor, de ochtend start met Hollandse hits via een box! Goud waard, hahahahaha 😁

Reputatie 7
Badge +19

Ik word blij van de koppies van mijn collega's als ik op een dagje kantoor, de ochtend start met Hollandse hits via een box! Goud waard, hahahahaha 😁

Ga maar weg, ik zeg je ga maar weg!
je hebt me ied're keer belogen besodemietert en bedrogen
ga maar weg, ik zeg je ga maar weg!
het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd ..

Reageer