Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 535 reacties
  • 7845 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Reputatie 7
Badge +16

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy


535 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop dat pensioen en AOW nog van toepassing zijn tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, over een jaar of 30 (of met een beetje pech 40? 🤔😅) Daar zal ik dan absoluut blij van worden! 

Reputatie 7
Badge +7

Nieuw soort plantje in Rotterdam… 

 

Reputatie 7
Badge +16

And that makes your heart sing, @driemaster😉

Om met collega's samen te zijn en iets te kunnen doen.

Hier word ik ook wel echt heel blij van!
Het mod-team houdt van eten, praten over eten en… eten. Van culinaire hoogstandjes maar zeker ook van een ‘aaierbal’ 😋🍴.
Afgelopen vrijdag hebben we een kookworkshop Tapas gedaan, de zelfgemaakte hapjes opgegeten en geborreld. Het was erg gezellig en fijn om weer in zo’n setting samen te zijn! 😊

Reputatie 7
Badge +20

Hier word ik ook wel echt heel blij van!
Het mod-team houdt van eten, praten over eten en… eten. Van culinaire hoogstandjes maar zeker ook van een ‘aaierbal’ 😋🍴.
Afgelopen vrijdag hebben we een kookworkshop Tapas gedaan, de zelfgemaakte hapjes opgegeten en geborreld. Het was erg gezellig en fijn om weer in zo’n setting samen te zijn! 😊

Hier sluit ik mij volledig bij aan! Had het idee dat ik door de lockdows was veranderd is een suf huismusje en dat ik ‘op stap gaan’ niet meer zo miste, maar dat had ik echt helemaal fout! Het was echt heel erg leuk om weer in alle drukte en rumoer te zitten met en biertje in de hand 😃

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal eens met wat mijn mede-mods hierboven aangeven 😊

 

En daarnaast ben ik heel blij dat ik weer ongestoord naar theater, concerten en musea kan. Eerder deze maand ging ik naar het Drents Museum voor de Frida Kahlo tentoonstelling. Afgelopen week zat ik in de schouwburg voor A Seat at the Table en Slachthuis Vijf. En gisteravond was ik in de Oosterpoort in Groningen voor het concert van Clannad in hun afscheidstoernee.

Dat soort dingen, om Shyrin te quoten, makes my heart sing 😍

Reputatie 7
Badge +16

Van het heerlijke zonnetje dat nu schijnt! 😍

Reputatie 7
Badge +13

Je hebt helemaal gelijk Shyrin! Ik wordt zelf erg vrolijk van dit mooie weer. Als ik straks uit klok ga ik lekker in de zon een boek lezen, daar word ik nou blij van 😃

Ik ben sinds dit jaar al een paar maanden postbezorger. Een grote verandering als oud agrariër.

In het begin moet je nog veel leren: straten van een loopwijk, huisnummers, methode van gestructureerd lopen en postbike pro (een fiets speciaal voor postbezorging ontwikkeld) plaatsen. 

Nu het steeds beter gaat en dus ook sneller is fijn. Maar naast wat je verdient is vooral het met plezier je werk doen iets waar ik blij van wordt en blijf.

Is trouwens ook een betaalde workout .

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap wel dat je hier blij van wordt @Friesian 😃 Lekker de hele dag buiten, op je fietsje, beetje praatjes maken hier en daar. Top dat deze carrière switch je zo goed bevalt! 

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben sinds dit jaar al een paar maanden postbezorger. Een grote verandering als oud agrariër.

In het begin moet je nog veel leren: straten van een loopwijk, huisnummers, methode van gestructureerd lopen en postbike pro (een fiets speciaal voor postbezorging ontwikkeld) plaatsen. 

Nu het steeds beter gaat en dus ook sneller is fijn. Maar naast wat je verdient is vooral het met plezier je werk doen iets waar ik blij van wordt en blijf.

Heel goed om te horen dat je je ritme hebt gevonden!

Is trouwens ook een betaalde workout .

🏋🏼🏋🏻

 

En weet je, als het weer wat minder is dan drukken we gewoon op het goeje knopje!

Toch? 😁

Reputatie 7
Badge +10

Een enorm lief gebaar in de vorm van een kaartje. Dank, dank dank, hartverwarmend 💚 🍀🥰😊 

Reputatie 7

Ik wordt blij van het eerste deel van de "signature" van @Anneke-Anna.

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik wordt blij van het eerste deel van de "signature" van @Anneke-Anna.

 

En het is nog steeds actueel haha 👍🍀 @wjb 

Afgelopen vrijdag 6 maanden gestopt. 

Reputatie 7
Badge +20

Afgelopen vrijdag 6 maanden gestopt. 

💪🏼 Fijne mijlpaal, heel erg goed bezig! 😃

Reputatie 7
Badge +16

Gefeliciteerd Karin! :-) 

Afgelopen donderdag had ik onverwachts een presentatie voor 100 man zonder enige voorbereidingstijd. 😄 Naja ik was min of meer naar voren getrokken en deed 't maar terwijl ik echt doodsop was (Was 23:00 in de avond terwijl ik sinds 5:30 voor 't werk op was). Achteraf bleek het een hartstikke toffe ervaring desondanks dat het een vuurdoop was. 

Was ook een aardig gevoelig onderwerp voor die groep dus ik was superblij dat mijn presentatie met een applaus onthaalt was 😄

 

Ik wordt blij van het eerste deel van de "signature" van @Anneke-Anna.

 

En het is nog steeds actueel haha 👍🍀 @wjb 

Afgelopen vrijdag 6 maanden gestopt. 

Geweldig dat je gestopt bent! 🙂 Goed bezig!

Reputatie 7
Badge +30

Supergoed, @SjorsK!

Reputatie 7
Badge +16

Ik ken je vertellen, mijn hart zat in mijn keep haha 😉 Maar echt, supertoffe ervaring! 

Reputatie 7
Badge +22

Hier wordt ik nou blij van: 

Deze MacBook is 2 dagen oud. Zondag geleverd door DynaLogic. (Media Markt) Zo kan ik weer lekker werken op het Forum. 

😂🤣 Beeld is een beetje geel! 🙈 Moet de lens van me iPhone geloof ik schoonmaken. 😝

Reputatie 7
Badge +16

Hier wordt ik nou blij van: 

Deze MacBook is 2 dagen oud. Zondag geleverd door DynaLogic. (Media Markt) Zo kan ik weer lekker werken op het Forum. 

😂🤣 Beeld is een beetje geel! 🙈 Moet de lens van me iPhone geloof ik schoonmaken. 😝

Oeh nice 😉 Welke specificaties als ik vragen mag? :-) 

 

Reputatie 7
Badge +22

Oeh nice 😉 Welke specificaties als ik vragen mag? :-) 

 

 

Bedoel je dit @SjorsK?

 

Reputatie 7
Badge +10

Regen 💙 

 

 

ps. kaartje staat mooi te wezen ;-)

Reputatie 7
Badge +16

Het is net op…. maar hier werd ik ook wel heel blij van:

 

Slagroom-kersen taart

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik moet zeggen dat ik erg blij wordt van de temperatuur in ons nieuwe huis. Huidige appartement is het zo rond de 28 graden als de zon schijnt. Nieuwe woning slechts 21,5 graden Celsius. I love it!!

Reputatie 7
Badge +16

Ik wordt hartstikke happy van geweldige mensen om mij heen, mag ook eens gezegd worden 😁

Reageer