Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 582 reacties
  • 8420 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Reputatie 7
Badge +16

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy


582 reacties

Reputatie 7
Badge +16

“Mag ik ècht 3 bolletjes?? 3?!”
Oogjes net zo groot als die ijsbollen, vind ik mooi! 😊😃

 

Reputatie 7
Badge +12

Blij word ik van lekker zomers weer; zonnetje, barbecue, bootje varen, buiten zijn, gezelligheid en alle andere leuke dingen die daarbij komen kijken! Het is dus wel de tijd van het jaar wat mij betreft :) 

Reputatie 7
Badge +12

En ijsjes natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +19

Zomer is weer begonnen, dat betekent ook dat de Tour de France weer bijna gaat beginnen. Nog een weekje. ook altijd een mooi evenement om blij van te worden. Of niet @Noordzee 

Reputatie 7
Badge +12

Zomer is weer begonnen, dat betekent ook dat de Tour de France weer bijna gaat beginnen. Nog een weekje. ook altijd een mooi evenement om blij van te worden. Of niet @Noordzee 

Kijk ik ook naar uit maar stiekem kijk ik nog meer uit naar Wimbledon! 

Reputatie 7
Badge +20

Zondag TT Assen!

Reputatie 7
Badge +19

Zomer is weer begonnen, dat betekent ook dat de Tour de France weer bijna gaat beginnen. Nog een weekje. ook altijd een mooi evenement om blij van te worden. Of niet @Noordzee 

Kijk ik ook naar uit maar stiekem kijk ik nog meer uit naar Wimbledon! 

Wimbledon is ook genieten, al vond ik het vroeger leuker. Toen men gewoon nog lekker service&volley speelde. Genieten van Pistol Pete, Goran, Pat Rafter en natuurlijk de quest for glory van Tim Henman

Reputatie 7
Badge +10

Yoga 🧘‍♀️
 

 

Reputatie 7
Badge +28

Zomer is weer begonnen, dat betekent ook dat de Tour de France weer bijna gaat beginnen. Nog een weekje. ook altijd een mooi evenement om blij van te worden. Of niet @Noordzee 

Zeker @Jeroen_dB ,

Ik heb de eerste dagen gemist vanwege vakantie, maar ga vanaf nu alles volgen. 
 

De Tour, de Giro en de Vuelta zijn naar mijn mening de drie mooiste sportevenementen. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik word blij van het North Sea Jazz festival, 2 dagen mogen gaan! 💃🏾🎷😍

De sfeer, het gevarieerde publiek, eten en cocktails en optredens van de meest fantastische artiesten en muzikanten… die energie! Wow! 😀😊 
 

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben blij dat ik nog steeds gestopt ben met roken zonder terugval, ondanks de kilo’s teveel waardoor ik niet meer in mijn favo jeans pas en niet eerder met overgewicht te maken heb gehad, terwijl ik me suf sport, veel fruit en groente knabbels knabbel, alleen koffie, thee en vooral water drink, schiet mij maar lek, er gaat geen gram af, maar ik rook niet 🙈 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ken dit @Anneke-Anna, ik had er ook 10 ‘joepie ik ben gestopt met roken’ kilo's bij 😣 En toch ben ik liever gestopt met roken haha, dat levert zo veel meer op dan het kost! Trots op je dat het je gelukt is, je bent nu wel op het punt beland dat je ook niet meer gaat terugvallen volgens mij 💪🏼

Reputatie 7
Badge +10

Ik ken dit @Anneke-Anna, ik had er ook 10 ‘joepie ik ben gestopt met roken’ kilo's bij 😣 En toch ben ik liever gestopt met roken haha, dat levert zo veel meer op dan het kost! Trots op je dat het je gelukt is, je bent nu wel op het punt beland dat je ook niet meer gaat terugvallen volgens mij 💪🏼

Wat goed zeg dat je ook gestopt bent👍💪

Ik ben klein, net 1.60 en ik voel me een propje bol inmiddels😅 maar goed, leeftijd 50+> doet z’n aandeel ook, het een ondersteund het ander, zucht ;-) 

De lichamelijke verslaving is niet meer, de geestelijke en de gewoontes zijn soms nog wel aanwezig. Maar de zin was er al vrij snel niet meer, de knop is om 👍 

Ik ben blij dat ik nog steeds gestopt ben met roken zonder terugval, ondanks de kilo’s teveel waardoor ik niet meer in mijn favo jeans pas en niet eerder met overgewicht te maken heb gehad, terwijl ik me suf sport, veel fruit en groente knabbels knabbel, alleen koffie, thee en vooral water drink, schiet mij maar lek, er gaat geen gram af, maar ik rook niet 🙈 

Ik heb van m'n POH geleerd dat je ook teveel fruit kunt eten: er zit vaak veel suiker in. Ik beperk me tot 2 stuks per dag en zeker niet meer 's avonds want die suikers verbrand je meestal niet meer zodat ze als vet worden opgeslagen. Ik ben inmiddels 20 kg in 2 jaar kwijt.

Overigens m'n gelukwensen met het stoppen met roken.

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben blij dat ik nog steeds gestopt ben met roken zonder terugval, ondanks de kilo’s teveel waardoor ik niet meer in mijn favo jeans pas en niet eerder met overgewicht te maken heb gehad, terwijl ik me suf sport, veel fruit en groente knabbels knabbel, alleen koffie, thee en vooral water drink, schiet mij maar lek, er gaat geen gram af, maar ik rook niet 🙈 

Ik heb van m'n POH geleerd dat je ook teveel fruit kunt eten: er zit vaak veel suiker in. Ik beperk me tot 2 stuks per dag en zeker niet meer 's avonds want die suikers verbrand je meestal niet meer zodat ze als vet worden opgeslagen. Ik ben inmiddels 20 kg in 2 jaar kwijt.

Overigens m'n gelukwensen met het stoppen met roken.

Klopt, in fruit zit veel suiker, dank voor de tips en gelukswensen👍🙏 en super knap zoveel kilo’s te zijn kwijt geraakt 💪

Reputatie 7
Badge +20

Jeetje @Henk2304 wat een goede tip, ik eet dus wel vaak fruit in de avond! Maar eens mee stoppen dan 😅

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben blij dat ik nog steeds gestopt ben met roken zonder terugval, ondanks de kilo’s teveel waardoor ik niet meer in mijn favo jeans pas en niet eerder met overgewicht te maken heb gehad, terwijl ik me suf sport, veel fruit en groente knabbels knabbel, alleen koffie, thee en vooral water drink, schiet mij maar lek, er gaat geen gram af, maar ik rook niet 🙈 

Geweldig dat het je gelukt is! 

Het is mij gelukt om straks een dagje minder voor de baas te werken waardoor ik straks meer tijd over heb voor mezelf en mijn eigen onderneming, ik moet zeggen dat het loslaten van een deel van mijn inkomen even een aderlating is maar de vrijheid en werkplezier die ik ervoor terug krijg is het meer dan waard! 😁 

Das straks mijn R&D dagje (Relax & Development 😉 )

Reputatie 7
Badge +30

Dat is een mooie stap, Sjors!

Reputatie 7
Badge +10

Dank je @SjorsK 🙏 En wat stoer van je dat je je eigen weg durft te gaan, doe je goed! 👏💪🍀

Reputatie 7
Badge +20

Heel gaaf @SjorsK! Vrijheid en plezier zijn heel belangrijk 😃

Reputatie 7
Badge +16

Thanks! Ik ben nu nog even bezig met het regelen van de formaliteiten maar als het goed is gaat het straks per oktober in. Valt oprecht erg mee hoeveel het maandelijks kost. Ik heb er in ieder geval zin in! 😀

Reputatie 7
Badge +7

Ik hoop blij te worden van de a.s. vakantie.

Na een heel druk en hectisch jaar op het werk met heel veel veranderingen ben ik echt toe aan ff helemaal eruit te zijn. Ik hoop dat de vakantie in het buitenland van 2 weken eraan toe bijdraagt om tot rust te komen en de accu weer op te laden. 😀

Reputatie 7
Badge +20

Dat hoop ik zeker ook @Katana321, waar gaat de reis naartoe?

Voor mij geldt overigens hetzelfde. Ontzettend behoefte aan de reis naar Spanje!

Reputatie 7
Badge +7

Dat hoop ik zeker ook @Katana321, waar gaat de reis naartoe?

Voor mij geldt overigens hetzelfde. Ontzettend behoefte aan de reis naar Spanje!

Naar het Beierse Woud in Duitsland.

@Bart_Z Ik wens jou een fijne vakantie toe in Spanje! 👍

Reputatie 7
Badge +20

Jij in Beieren tussen de kastelen!

Reageer