Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 540 reacties
  • 7894 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Reputatie 7
Badge +16

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy


540 reacties

Hoi Allemaal,

En wat mij het meeste blij maakt tot nu toe, is dat elke ochtend wakker worden geen problemen geeft.
Want vanzelfsprekend schijnt dat niet te zijn.
😎

Reputatie 7

Edit:

Fietsje is iets anders geworden volgens deze specs;

 

De Phantom S75 Automatic in Slate Grey, met 625w accu en bagagedrager upgrade 🤓 wilde eerst de S85 (Bosch 85nm motor) Maar met het 10nm verschil in ons vlakke landje merk je dat echt niet. En scheelde me €300,- levertijd helaas week 8 (iets met onderdelen) wordt op een houtje bijten,... 

Reputatie 7
Badge +20

Poeh dat duurt nog even dus @JB22_ 😲 Maar, dan heb je iets moois om naar uit te kijken!

Reputatie 7

Still don't like it 😑 Maar kan er toch niets aan veranderen,... Tenslotte bijna de feestdagen, januari gaat vaak ook erg snel en februari is kort 🤣

Hoi @JB22_ ,

Mooie fiets, en je geduld word beproefd.
Uiteindelijk is het bezit, vaak het einde van het vermaak.
Je verheugen heeft echt een meerwaarde in het bestaan van alle dagen.
Veel sterkte gewenst tijdens het wachten. 😉

Reputatie 7
Badge +16

Ik wordt super happy van mijn black friday sales 🙂 Was wel een dagje verlof waard 😁

Reputatie 7
Badge +15

@SjorsK Wat voor mooie dingen heb je met een goede korting kunnen kopen?

Reputatie 7
Badge +12

Geen Sjors, maar een SSD voor me PS5 kunnen kopen met een mooie aanbieding, wacht wel tot maandag met installeren want misschien is het met CyberMonday nog leuker geprijsd en dan stuur ik deze weer terug. 

Ik word blij als ik mensen zie, die hier oprecht andere mensen proberen te helpen zonder te proberen daar eigen voordeeltjes uit te halen.

Duidelijke voorbeelden voor mij  @Ik_Hussel  en @Noordzee.

Jammergenoeg zie ik hier mensen actief die vroeger ook binnen deze normen vielen maar nu voor mij onduidelijke redenen denken dat het belang van de klant niet parallel loopt met dat van KPN.  

Reputatie 7

...zonder te proberen daar eigen voordeeltjes uit te halen.

Wat voor een voordeeltjes denk je dan aan?

 

...denken dat het belang van de klant niet parallel loopt met dat van KPN.  

Maar het is toch ook zo dat de abonnee andere belangen heeft dan KPN en dat die verschillende belangen best haaks op elkaar kunnen staan?

...zonder te proberen daar eigen voordeeltjes uit te halen.

Wat voor een voordeeltjes denk je dan aan?

 

...denken dat het belang van de klant niet parallel loopt met dat van KPN.  

Maar het is toch ook zo dat de abonnee andere belangen heeft dan KPN en dat die belangen best haaks op elkaar kunnen staan?

Het is precies wat ik, zoals jij ook quote, probeer weer te geven, ik zou eigenlijk niet weten wat het voordeel zou kunnen zijn. Maar het lijkt er wel op alsof dat zo is. Vandaag schreef iemand terwijl ik om meer helderheid vroeg om hier ook naar eer en geweten actief te kunnen zijn reageerde met “Uiteraard kunnen we je vragen na deze stemming makerij niet meer serieus nemen.”

Duidelijk dus iemand die binnen de categorie superklanten van Jaco valt in Totaal Tv. 

Ik heb natuurlijk ook gekeken naar jouw reacties of Totaal TV en ik zou best willen dat je gelijk had. Jammergenoeg betreft wat je daar schrijft, zoals ik het nu ervaar de minderheid van Superusers, maar het ging niet om jou. Behalve dat je de irritante trol reactie hebt van “wat bedoel je” blijf je voor mij een goede contributor 

Reputatie 7

Behalve dat je de irritante trol reactie hebt van “wat bedoel je” ...

Dat is geen irritante trol reactie maar mijns inziens de enig juiste reactie die veel meer gebezigd zou moeten worden. Het stellen van vragen is veel belangrijker dan het spuien van meningen. Als je niet weet wat de ander bedoelt/beweegt hoe kan je dan de juiste ondersteuning bieden.

He @wjb volgens mij is dit een positief bedoeld Topic. En misschien is mijn aanduiding om @Ik_Hussel en @Noordzee nog meer in het zonnetje te plaatsen en dan te vertellen van welke reacties ik niet blij van werd onnodig.

Goed dan o.a. @Erik_ , @Bart_ @wjb , vallen ook in de categorie van mensen die mij met hun antwoorden blij maken. Het enige is, dat ze de gewoonte hebben om dan net zo veel niet positief uitziende reacties te geven en dat doen de 2 eerder genoemde nooit (voorzover ik heb gezien).

Reputatie 7
Badge +30

Laten we de rest van deze potentiële discussie niet hier voeren, heren 🌻

 

Ik word echt blij van toffe oude films zoals deze:
 

 

Hoi @Erik_ 

He toch, nu durf ik wederom niet mijn bed op te zoeken.
Eng mannetje , daar kan ik echt niet blij van worden.
😂

Reputatie 7
Badge +16

@SjorsK Wat voor mooie dingen heb je met een goede korting kunnen kopen?

Ik heb vooral zitten te verkopen 😉 Andere kant van het verhaal 😁 En in mijn business is productie eenmalig en daarna is het een kwestie van zoveel mogelijk omzet halen om de investering te dekken en je winst er uit te halen (Meer dan gelukt 😉 ). 

Reputatie 7
Badge +10

Rust, een gezellig thuis, cappuccino (niet in beeld), kerstverlichting en een tevreden hond. 


 

Reputatie 7
Badge +17

Wat een gezellige pluisbal! 💚

Reputatie 7
Badge +16

Vrijdag 13 Januari is mijn laatste dag bij mijn huidige werkgever waardoor ik de tijd over heb om mezelf bezig mag houden met andere ambities! 😄 

 

(Ik krijg wel lekker anderhalve maand doorbetaald doormiddel van gespaard verlof 😄)

Reputatie 7
Badge +8

Vrijdag 13 Januari is mijn laatste dag bij mijn huidige werkgever waardoor ik de tijd over heb om mezelf bezig mag houden met andere ambities! 😄 

 

(Ik krijg wel lekker anderhalve maand doorbetaald doormiddel van gespaard verlof 😄)

Oei… vrijdag de dertiende? 😲


Ik zou voor de donderdag de twaalfde of maandag de zestiende gaan…😀

Reputatie 7
Badge +19

Dat is geen verkeerd vooruitzicht @SjorsK!

@Berteman Geweldig, die plaatjes 😁 Daar zijn toch ook puzzels van? Geweldig, hoe veel een artiest in één tekening kan laten gebeuren.

Reputatie 7
Badge +16

Vrijdag 13 Januari is mijn laatste dag bij mijn huidige werkgever waardoor ik de tijd over heb om mezelf bezig mag houden met andere ambities! 😄 

 

(Ik krijg wel lekker anderhalve maand doorbetaald doormiddel van gespaard verlof 😄)

Oei… vrijdag de dertiende? 😲


Ik zou voor de donderdag de twaalfde of maandag de zestiende gaan…😀

Geweldig haha! Gelukkig ben ik niet bijgelovig :-) 

 

Dat is geen verkeerd vooruitzicht @SjorsK!

 

Thanks! :D 

Reputatie 7
Badge +20

Geweldig, die plaatjes 😁 Daar zijn toch ook puzzels van? Geweldig, hoe veel een artiest in één tekening kan laten gebeuren.

Yes, o.a. posters en puzzels 😃Mijn opa en oma hadden een poster op de logeerkamer hangen dus elke keer dat ik daar vroeger bleef logeren, zat ik uren naar die poster te turen! (ik word blij van deze herinnering 😊)

Reputatie 7
Badge +10

Ik word momenteel blij van de Top 2000.

Kanaal 81, of zender van de maand kanaal 42, óf/én de NPO2 app  

Wanneer het maar kan zit ik in m’n muziek bubbel 🎧 🖤

Wij luisteren gewoon naar NPO Radio 2 via kanaal 802 en een soundbar. 

Reageer