Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 582 reacties
  • 8418 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Reputatie 7
Badge +16

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy


582 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat lees ik wel vaker, dat de politie hier vaak ook baat bij heeft zoals bijvoorbeeld bij een inbraak! In het kader van thuiswerken zie ik de voordelen er ook wel van in trouwens, wie weet dat ik ooit nog eens overstag ga! 😅

Neem dan eens contact op met KPN 😉 Tegenwoordig hebben een hoop monteurs een Google Nest Doorbell (en hubs, mini’s en rookmelders) op voorraad. 
Komen wij het voor je installeren :) 

Haha ik ga dat onthouden, goede tip! Nu zetten ze me binnenkort over op glasvezel maar geldt dat ook voor die monteurs, dat ze zoiets vaak bij zich hebben @Ik_Hussel ?

In ons team is ongeveer 1/3e opgeleid om ook smarthome te doen,, en mocht je aangeven tegen een niet smarthome monteur dat je interesse hebt dan kunnen ze kosteloos een bon aanmaken. 
 

Op dit moment hebben we; 

Google Nest Doorbell

Google Nest Hub

Google Nest Mini

Google Next Protect

Reputatie 7
Badge +12

Dat lees ik wel vaker, dat de politie hier vaak ook baat bij heeft zoals bijvoorbeeld bij een inbraak! In het kader van thuiswerken zie ik de voordelen er ook wel van in trouwens, wie weet dat ik ooit nog eens overstag ga! 😅

Neem dan eens contact op met KPN 😉 Tegenwoordig hebben een hoop monteurs een Google Nest Doorbell (en hubs, mini’s en rookmelders) op voorraad. 
Komen wij het voor je installeren :) 

Haha ik ga dat onthouden, goede tip! Nu zetten ze me binnenkort over op glasvezel maar geldt dat ook voor die monteurs, dat ze zoiets vaak bij zich hebben @Ik_Hussel ?

In ons team is ongeveer 1/3e opgeleid om ook smarthome te doen,, en mocht je aangeven tegen een niet smarthome monteur dat je interesse hebt dan kunnen ze kosteloos een bon aanmaken. 
 

Op dit moment hebben we; 

Google Nest Doorbell

Google Nest Hub

Google Nest Mini

Google Next Protect

Goed om te weten @Ik_Hussel

Reputatie 7

Vind die van google wel stervens duur trouwens,…. Mijn Reolink werkt ook met Google, nog niet getest trouwens,… Vandaag ook geen zin in,… Ben wel aan het kijken of ik ‘meer’ met google home thuis kan werken. Liefst wacht ik nog op de Google Pixel Tablet, aangezien je die ook weer via een Dock, als nest hub kunt gebruiken voor andere in-home integratie. Momenteel namelijk ook de Pixel 6A in bezit, en eerlijk gezegd bevalt het me allemaal wel. Je wilt toch wel dat eea een beetje samenwerkt, zonder een wirwar van merken, dingen of ander gedoe. Maar het voordeel van bijv, een Google nest mini begrijp ik nog niet zo goed, zie me dat nog niet ‘dagelijks’ gebruiken. Al tetter ik wel regelmatig in de microfoon van de afstands van de tv 😛

Reputatie 7
Badge +12

Nieuwe producten bij KPN wordt ik blij van 😀

www.kpn.com/televisie.htm

Reputatie 7

Nieuwe producten bij KPN wordt ik blij van 😀

www.kpn.com/televisie.htm

Wat een ramp, is KPN dan echt zo dom om dit product op de markt te zetten terwijl het mijns inziens nog verre van productierijp is.

Ik heb medelijden met klantenservice. Succes.

Nieuwe programma’s op TV, die niet in het rijtje zitten waamee door de Nederlandse commerciele zenders elk jaar weer het schema van het vorig jaar lijken te dupliceren. 

Van Swiebertje zal wel geen beeldmateriaal meer zijn, anders kregen we waarschijnlijk ook dat elk jaar weer op nieuw te zien. 

Reputatie 7

Nieuwe producten bij KPN wordt ik blij van 😀

www.kpn.com/televisie.htm

Wat een ramp, is KPN dan echt zo dom om dit product op de markt te zetten terwijl het mijns inziens nog verre van productierijp is.

Ik heb medelijden met klantenservice. Succes.

Wat een rampzalige abonnementsvormen hebben ze ook weer bedacht,.. Waarom €3,50 voor een streaming optie abbo in combi met die komt die weer tv-ontvanger... En de series e.d uit het pluspakket,... Hoezo zou je dit willen? Onder welke hunebedden hebben ze dat team contentcreators gehaald? My God,... 

Reputatie 7
Badge +16

Dom. Rampzalig. Hunebedden. Ik word niet blij van deze offtopic berichten: feedback, het liefst opbouwend, over onze nieuwe abonnementen mogen in het onderstaande topic:

 

Reputatie 7
Badge +16

Over 3 minuten een wijntje, daar word ik dan wel weer héél blij van… 🥂

Reputatie 7
Badge +16

Waar wordt ik blij van? Pheeewwwww!

  • Naja allereerst heb ik afscheid genomen van een werkgever waar ik een ruim decennia heel veel plezier heb gehad 🙂 Eerlijk gezegd wel wat traantjes weg moeten prikken tijdens mijn afscheid… maar zoals ze zeggen waar duren sluiten gaan deuren elders weer open 😄 En ik ben zo'n gekkie met genoeg uitdagingen :-) 
  • Vandaag een examen gehaald (Feest!)
  • Vanaf februari heb ik een geweldige nieuwe opdracht waar ik trots op ben. 😄

En natuurlijk heerlijk genieten van 't leven! :-) 

Reputatie 7
Badge +16

Wat een spannende stap, @SjorsK en gefeliciteerd met het halen van je examen!

Lekkere start van het nieuwe jaar! 

Reputatie 7
Badge +19

Over 3 minuten een wijntje, daar word ik dan wel weer héél blij van… 🥂

Was het een lekker wijntje? Heb je nog wijntips @Shyrin_ 

Reputatie 7
Badge +12

Over 3 minuten een wijntje, daar word ik dan wel weer héél blij van… 🥂

Was het een lekker wijntje? Heb je nog wijntips @Shyrin_ 

Amstel Radler 0.0

Reputatie 7
Badge +19

Over 3 minuten een wijntje, daar word ik dan wel weer héél blij van… 🥂

Was het een lekker wijntje? Heb je nog wijntips @Shyrin_ 

Amstel Radler 0.0

Uhmm, dat is geen wijn. 

Over 3 minuten een wijntje, daar word ik dan wel weer héél blij van… 🥂

Was het een lekker wijntje? Heb je nog wijntips @Shyrin_ 

Amstel Radler 0.0

Moest 2 keer nadenken voor ik hem begreep. Die 0.0 zette waarschijnlijk de trigger in het juiste slot. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik wil niet off-topic gaan in het nieuwe tv+ topic, dus maar hier. Volgens mij moet ik een nieuwe forumnaam gaan aanmaken 😅 deze aangemaakt voor de introductie van de hussel pakketten. 

Reputatie 7

Dat wordt dan zeker Ik_Husselde.

Reputatie 7
Badge +16

Ik wil niet off-topic gaan in het nieuwe tv+ topic, dus maar hier. Volgens mij moet ik een nieuwe forumnaam gaan aanmaken 😅 deze aangemaakt voor de introductie van de hussel pakketten. 


Als je een suggestie hebt, laat het maar weten… of we openen een topic “Verzin een nieuwe forumnaam voor onze KPN Forum monteur” 😅

Reputatie 7
Badge +28

Ik wil niet off-topic gaan in het nieuwe tv+ topic, dus maar hier. Volgens mij moet ik een nieuwe forumnaam gaan aanmaken 😅 deze aangemaakt voor de introductie van de hussel pakketten. 

Ik_Combineer

 

En waar ik blij van wordt?: Ik zag vandaag de trailer van Hunted! Vips. Nog twee weken wachten…… 

Reputatie 7
Badge +12

Ik wil niet off-topic gaan in het nieuwe tv+ topic, dus maar hier. Volgens mij moet ik een nieuwe forumnaam gaan aanmaken 😅 deze aangemaakt voor de introductie van de hussel pakketten. 


Als je een suggestie hebt, laat het maar weten… of we openen een topic “Verzin een nieuwe forumnaam voor onze KPN Forum monteur” 😅

Kan een forumnaam worden aangepast zonder nieuw account? Klink interessant. 😃 

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat kan. Dat regelt een moderator zo voor jou. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik wil niet off-topic gaan in het nieuwe tv+ topic, dus maar hier. Volgens mij moet ik een nieuwe forumnaam gaan aanmaken 😅 deze aangemaakt voor de introductie van de hussel pakketten. 


Als je een suggestie hebt, laat het maar weten… of we openen een topic “Verzin een nieuwe forumnaam voor onze KPN Forum monteur” 😅

Kan een forumnaam worden aangepast zonder nieuw account? Klink interessant. 😃 

Zeker! Dus denk er even goed over na @Ik_Hussel en laat het ons weten zodra je er uit bent :) 

Ik wil niet off-topic gaan in het nieuwe tv+ topic, dus maar hier. Volgens mij moet ik een nieuwe forumnaam gaan aanmaken 😅 deze aangemaakt voor de introductie van de hussel pakketten. 

Persoonlijk heb ik liever dat je gewoon @Ik_Hussel blijft gebruiken. Staat voor mij voor een positief kritische helper in dit forum die meer doet dan alleen maar vertellen hoe je een draadje moet aansluiten.  Voordeel ook, jouw positieve reacties blijven vindbaar in dit forum. 

Reputatie 7
Badge +21

Te laat 😁.   Ik_Hussel is nu Ik_Combineer 

Welkom terug 👍 en ga zo door.

Reputatie 7
Badge +12

Jaja, perfecte suggestie van @Noordzee 

Reageer