Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 577 reacties
  • 8364 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Reputatie 7
Badge +16

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy


577 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Gister collega's opgezocht in de pauze, als we het dan toch over mooie auto's hebben <3

Reputatie 7

Als je dan met een Ferrari komt, kom dan wel met een mooie.. De F40 blijft wat mij betreft de ultieme Ferrari, in ieder geval qua looks 😍😍

 

De F40 blijft een prachtige en iconische auto inderdaad!

 

Net als deze overigens, de McLaren F1. Waar je als bestuurder in het midden zit en je passagiers links en rechts van je:

 

Reputatie 7
Badge +19

Wat te denken van de Lamborghini's. 

Reputatie 7

Blauw is Life! Voor onbetaalbare daily's is ook een andere oplossing (plaats geen eigen foto) ,… Ik snap niks van mensen die als daily één of ander Duits 1000 in een dozijn modelletje rijden,... Maar overige hatchbacks, stations, suv's zijn ook rampzalig. Gewoon een nette sedan is meer dan prima. 

 

2.0 Turbo Veloce met 280pk (maar is getuned dus heeft ommenabij 300pk) en achterwieler. En buren denken dat die teveel geluid maakt,... Terwijl die gewoon zijn standaard duplex uitlaat heeft, en ja dat rommelt dan een beetje,.... Maar goed. Rijdt opzich prima. 

Qua sedan ben ik het helemaal met je eens! Dat blijf ik de mooiste auto's vinden, maar als je op leeftijd komt vind ik een hogere instap toch te prefereren. Vandaar dat we nu al 4 jaar geen sedan meer maar een soort SUV rijden, met automaat, net als onze laatste sedan. 

Reputatie 7
Badge +20

 

 

2.0 Turbo Veloce met 280pk (maar is getuned dus heeft ommenabij 300pk) en achterwieler. En buren denken dat die teveel geluid maakt,... Terwijl die gewoon zijn standaard duplex uitlaat heeft, en ja dat rommelt dan een beetje,.... Maar goed. Rijdt opzich prima. 

Hallo hier iemand met buren met zo'n apparaat: het hele huis trilt als ze hem starten en je hoort hem al als hij de wijk in rijdt 😂

Ik vind dat wel mooi overigens 👌🏼

Reputatie 7
Badge +11

Blauw is Life! Voor onbetaalbare daily's is ook een andere oplossing (plaats geen eigen foto) ,… Ik snap niks van mensen die als daily één of ander Duits 1000 in een dozijn modelletje rijden,... Maar overige hatchbacks, stations, suv's zijn ook rampzalig. Gewoon een nette sedan is meer dan prima.

Eens, zo'n ‘1000 in een dozijn’ bak waar iedereen in rijdt vind ik ook niks. Heb er wel meerdere gereden, bijvoorbeeld de Fiat Seicento en Cinquecento maar ook de Hyundai Matrix en Mazda 323F, al was die laatste wel zeker meer dan een gewone ‘1000 in een dozijn’ wagen. Was stiekem best een sportieve wagen qua rijden en reedt fantastisch.

Tegenwoordig rijd ik in een model die zich door de jaren heen wel bewezen heeft, het simplistische waar die ooit om bekend stond is ie kwijt maar het zijn nog steeds wel onverwoestbare bakken. Tenminste, er is een reden dat Rijkswaterstaat er massaal mee de weg op gaat, ze na jaren van gebruik nog prima een paar ton in Afrika en het Midden Oosten rijden en dat het een van de meest populaire pick-up in Australië is. Ik doel dan natuurlijk op de Toyota Hilux! Als we het hebben over ‘1000 in een dozijn’ qua pick-ups dan komt bij mij de Dodge RAM gelijk omhoog, wat vind ik dat een nutteloos sierpaard. Sure, ding heeft een bak vermogen maar 5.7 liter is echt zwaar onnodig, je rijdt in een werk-auto, geen sportwagen..

 

Reputatie 7
Badge +20

Die zijn zo goed als onverwoestbaar! Wel even iets anders dan mijn saaie station. Mijn Ford Focus met 1.0 ecoboost. Niet snel, maar doet wat hij moet doen. :)

Reputatie 7

 

 

Hallo hier iemand met buren met zo'n apparaat: het hele huis trilt als ze hem starten en je hoort hem al als hij de wijk in rijdt 😂

Ik vind dat wel mooi overigens 👌🏼

 

Hallo @Maja_ in dit apparaat merk je niets hoor van trillende woningen! Enne staat er aan de andere zijde van je woning geen woning te koop? Kom ik je nieuwe buurman wel worden 😋 en anders doen we ze uitkopen! 

@NHendriks indd onverwoestbaar die Hiluxjes! Maar als wij ook Amerikaanse toestanden hadden, had ik best een Ford F150 willen rijden,.. Zie je iig hier toch minder dan de Dodge Ram's,… Ik mis nog wel een bullbar, roof rack, snorkel, rollbar en wat grotere velgjes 😋

Als tweede autootje lijkt mij de nieuwe Jeep Avenger (electric) wel wat,.. Of een fijne Quattroporte met een drietandje als daily, zet maar neer hoor! 

Reputatie 7
Badge +20

Hier wat minder ja, maar is de Ford F150 niet de best verkopende auto in  de wereld? Ik dacht dat die zelfs in hybride vorm ging komen. 

Maar die Guila mag ook wel op de oprit, maar dan wel het liefste de Quadrifoglio. Wat een beest.

Nog liever iets op 2 wielen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze bijvoorbeeld, de KTM Brabus 1300R.

Reputatie 7
Badge +20

 

 

Hallo hier iemand met buren met zo'n apparaat: het hele huis trilt als ze hem starten en je hoort hem al als hij de wijk in rijdt 😂

Ik vind dat wel mooi overigens 👌🏼

 

Hallo @Maja_ in dit apparaat merk je niets hoor van trillende woningen! Enne staat er aan de andere zijde van je woning geen woning te koop? Kom ik je nieuwe buurman wel worden 😋 en anders doen we ze uitkopen! 

Er staat daadwerkelijk wat te koop in het blok hahah, maar die woning is maar 76m2 dus niet echt geschikt voor veel mensen. Je woont dan wel slechts 2km bij de TT-baan vandaan, wellicht compenseert dat? 

Dat is trouwens ook iets waar ik echt blij van wordt, als de wind goed staat lijkt het bij races alsof ze door m'n achtertuin rijden 😉

Reputatie 7
Badge +16
Chocolade paaseitjes 

 

Reputatie 7
Badge +16

Nou, de afgelopen maand was een rollercoaster. Vol mooie nieuwe uitdagingen en ook nog eventjes verkiesbaar zijn ;) 

 

Ik ben super dankbaar voor de steun die ik van iedereen heb gehad in de afgelopen week en blij dat alles weer even “rustig” wordt. 😄

Reputatie 7
Badge +16

Eerder vandaag bij het Lammetjesfeest:
 

 

Reputatie 7
Badge +20

AWH dat is echt veel te schattig @Shyrin_ 😍🥰

Waar ik zelf op het moment heel blij van word is dat het weer langer licht is en dat alles begrint te groeien en bloeien! #langlevedelente

Reputatie 7
Badge +12

AWH dat is echt veel te schattig @Shyrin_ 😍🥰

Waar ik zelf op het moment heel blij van word is dat het weer langer licht is en dat alles begrint te groeien en bloeien! #langlevedelente

Ik pleit ook voor meer lente. 

Reputatie 7
Badge +11

Waar ik zelf op het moment heel blij van word is dat het weer langer licht is en dat alles begrint te groeien en bloeien! #langlevedelente

Jaaa! Wij hebben dit weekend ook de border aangepakt dus die is er ook weer klaar voor 🎉

 

Reputatie 7
Badge +20

Eerder vandaag bij het Lammetjesfeest:
 

 

Hé, daar was ik ook! Mia het lammetje was er ook. 

Hoezeer ik er ook niet aan zou denken... maar het is waarschijnlijk alleen eten en winkelen dat me gelukkig maakt 🤣

Reputatie 7
Badge +11

Eindelijk mooi weer na een week van ellende met regen (en gisteren ook nog eens veel wind). Vandaag was perfect voor afwerken van deze site nadat we hier de afgelopen week de hele week bezig zijn geweest met vervangen van apparatuur.

Reputatie 7
Badge +12

En perfect weer voor kruipruimtes @NHendriks :) 

 

Reputatie 7
Badge +11

Zo, het eerste festival ook weer gehad! Daar wordt ik sowieso blij van maar met dit uitzicht in de backstage wordt het nog beter 😍

 

Reputatie 7
Badge +20

Welk festival was dit @NHendriks

Reputatie 7
Badge +11

Ik was op The Warehouse Project in de Onderzeebootloods. WHP is een concept uit Manchester die voor het eerst buiten Engeland gehouden werd en ik deed daar door Mojo de horeca samen met een projectleider van hen.

Reputatie 7
Badge +20

Oewh dat is best wel een toffe locatie volgens mij 🤩 Gaaf om hier aan meegewerkt te hebben!

Reageer