Beantwoord

waarom krijg de 1 wel antwoord en de ander niet

• 1 december 2015
  • 5 reacties
  • 697 keer bekeken

Hallo,

Het verbaasd me dat er heel vaak heel snel word gereageerd op goede berichten maar op sommige berichten reageren jullie helemaal niet. heeft dit een oorzaak.

Bas Denie

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 december 2015, 21:27

Hoi,

Dit komt omdat ik (en vele anderen) gewoon klanten zijn. Wij kiezen dus gewoon "leuke" onderwerpen.

Ook is WebCare actief op dit forum. Zij gaan alle berichten op volgorde bij langs dus zij zullen, wanneer het topic aan de beurt is, op het topic reageren.

Robin
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dit komt omdat ik (en vele anderen) gewoon klanten zijn. Wij kiezen dus gewoon "leuke" onderwerpen.

Ook is WebCare actief op dit forum. Zij gaan alle berichten op volgorde bij langs dus zij zullen, wanneer het topic aan de beurt is, op het topic reageren.

Robin
Hoi Robin,

Bedankt voor je toelichting. Dat de klanten de leuke topics opzoeken begrijp ik maar er zijn ook veel topics die niet beantwoord worden door webcare. Waardoor het bij mij een beetje overkomt of ze ook alleen de leuke en makkelijke topics oppakken.

grt Bas

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je een voorbeeld dan? WebCare duurt meestal wel enkele dagen hoor

Robin
Hoi Robin,

Het voorbeeld is mijn vorige opmerking op het forum daar heb ik nog steeds geen reactie op.

grt Bas

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Bas,

Ik heb je inmiddels van antwoord voorzien in je eigen topic! Zoals al aangeeft, hebben we een flink aantal toppers op het forum die in hun vrije tijd heel actief zijn en 'leuke' klantvragen beantwoorden. Bij vragen waar echt een reactie van KPN moet komen, kan het, doordat we het op dit moment iets drukker hebben, helaas even duren voordat je antwoord krijgt. We pakken vragen op volgorde van binnenkomst op en iedereen die antwoord moet hebben van ons, krijgen dit natuurlijk ook.

Mocht je merken dat je geen antwoord gekregen hebt, terwijl dit volgens jou wel zou moeten, schroom dan inderdaad niet om ons erop aan te spreken! 

Reageer