Beantwoord

Waarom krijg ik alleen antwoorden op het forum die KPN verdedigen?

  • 20 November 2022
  • 83 reacties
  • 1393 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dit is een open vraag:

Waarom, als ik een vraag/klacht of noem het frustratie, in het forum in breng ik alleen maar KPN verdedigende antwoorden krijg. Kan iemand mij dat uitleggen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 November 2022, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

83 reacties

Waarom een nieuw topic openen als het over hetzelfde onderwerp gaat?

Er zijn zeer kritische forumleden binnen dit forum die ook niet verzuimen hun kritiek te spuien, neem een voorbeeld aan, zoek dat zelf maar even uit, ik ga geen namen noemen, buiten hun medeweten om.

En ja hoor, hier heb je hem weer JAND nu nog wachten op Nick83. Ik heb jullie commentaar gelezen, allemaal pro KPN.

En ja hoor, hier heb je hem weer JAND nu nog wachten op Nick83. Ik heb jullie commentaar gelezen, allemaal pro KPN.

Ik ben helemaal niet pro-KPN, baal soms als een stekker van ze als er iets niet loopt zoals ik zou willen, maar ik hang niet alles aan de grote klok binnen een forum, daar heb ik andere wegen voor. Ik ga ook niet dreigen van opstappen, want daar worden ze bij KPN niet  warm of koud van en bij iedere provider is wel wat is mijn jarenlange ervaring bij PTT, Zonnet, Versatel, Tele2, UPC, Ziggo, Telfort en KPN.

Nou komen we ergens, vertel dat dan, welke wegen kun je bewandelen om je gelijk te halen, dat moet je de mensen vertellen die om hulp roepen en die tegen een muur lopen van onbegrip.

Een klant kan op een fatsoenlijke manier, zonder meteen te gaan schelden, vloeken en tieren, ik zeg dus niet dat jij dat doet @hgjm , contact leggen met KPN via 0800 0402, Twitter of Facebook.

Chatten kan sinds 1 juli 2022 niet meer en mailen kan ook all heel lang niet meer, behalve op uitdrukkelijk verzoek van KPN.

Verder is dit forum een belangrijk medium om je vraag te stellen en kritiek te uiten, dus niet om je gal te spuien, dat beneemt veel forumleden meteen de interesse om hulp te bieden.

Het forum wordt beheerd door een moderatieteam, het team ziet toe op een ordelijk verloop van de discussie binnen dit forum en grijpen waar nodig in en verder zijn ze, als aanvulling op de officiële helpdesk van KPN, behulpzaam bij het oplossen van vragen. Het laatste wordt door het team behandeld op basis van binnenkomst, het FiFo-principe dus, behalve als ze iets tegenkomen dat geen uitstel behoeft, dan reageren ze meteen.

 

Deze weg is denk in uw geval de meest logische Klacht indienen | KPN 

Misschien zijn wel niet alle klachten of frustraties gegrond.

Sorry maar dat is geen antwoord, ik dacht dat het forum van en voor gebruikers was dat ze onder elkaar een grieven, successen, vragen konden delen en niet het beleid van KPN gaan verdedigen of vergoelijken daar heb ik moeite mee.

Obelisk; er zijn geen domme vragen maar wel domme antwoorden.

Ook al is KPN alles behalve perfect, veel problemen blijken achteraf toch door de klant zelf veroorzaakt te zijn.

Ik zal niet beweren dat elke zaak goed opgepakt wordt. Maar enige terughoudendheid of zelfreflectie van de klant is in de door jouw bedoelde topics weinig van te merken.

Ik zal niet beweren dat elke zaak goed opgepakt wordt. Maar enige terughoudendheid of zelfreflectie van de klant is in de door jouw bedoelde topics weinig van te merken.

???? welke klant bedoel je en wat bedoelde ik met mijn topic. ? Hoe kan ik hierin terughoudend zijn, leg me dit eens uit.

Reputatie 7
Badge +16

Waarom uberhaupt dit topic?

Badge +12

Waarom uberhaupt dit topic?

Omdat het voor iedereen vrij is een topic te starten en een vraag te stellen.

Waarom dit topic, ik was serieus benieuwd naar meningen van het forum, maar het zijn altijd de zelfde mensen die reageren en die zijn allemaal pro KPN. Daarom had ik graag mensen gehoord die het zelfde hebben mee gemaakt.

Badge +12

Waarom dit topic, ik was serieus benieuwd naar meningen van het forum, maar het zijn altijd de zelfde mensen die reageren en die zijn allemaal pro KPN. Daarom had ik graag mensen gehoord die het zelfde hebben mee gemaakt.

Pro KPN zijn ze zeker niet altijd. Maar het zijn inderdaad vaak dezelfde mensen (in veel gevallen super-users). Sommigen daarvan zijn echte betweters die alleen maar anderen corrigeren en zoveel mogelijk likes willen krijgen. Dat is heel jammer voor dit openbare forum.

Wat is dan de zelfreinigende werking op dit forum want ik vind dit erg frustrerend en jammer want je krijgt alleen maar dooddoeners.

Zo zou ik ze ook weer niet noemen @SledgehammerNL .

Maar deels ben ik het wel met je eens.Ik ben ook niet echt '’fan'’ van het superuser principe.

Maar hier zijn ze best wel streng qua wat je mag zeggen naar mijn idee, ik ben echt heel vaak aangesproken.Mijn inziens niet altijd terecht, want sommige KPN apparatuur is ook gewoon troep.

Ik word nu nergens meer koud of heet van, een ban, prima.Het maakt me allemaal niet zo veel meer uit, voor mij is het forum wel bijna voorbij.Heb ook al meerdere keren overwogen mijn account te laten verwijderen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Nou komen we ergens, vertel dat dan, welke wegen kun je bewandelen om je gelijk te halen.

Gewoon overstappen naar een andere provider. Dat heb ik u ook al verschillende keren gezegd in uw andere topics volgens mij. Maar kennelijk vat u dat ook op als "pro KPN" antwoord? 

Badge +12

Wat is dan de zelfreinigende werking op dit forum want ik vind dit erg frustrerend en jammer want je krijgt alleen maar dooddoeners.

Dat is een ‘gevecht’ wat velen va ons al een tijdje voeren maar niet kunnen winnen. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat ik tijd niet meer op het forum kwam. Helaas kom ik er na een week al achter dat er nog steeds niets veranderd is en het forum wordt geregeerd door enkele bezoeker die altijd alles beter denken te weten en alleen anderen corrigeren. 

Gewoon overstappen naar een andere provider. Dat heb ik u ook al verschillende keren gezegd in uw andere topics volgens mij. Maar kennelijk vat u dat ook op als "pro KPN" antwoord? 

Ben ik met je eens @Nick83 .

Gewoon naar Ziggo gaan tot KPN glas er ligt, nu best een goede provider.De XL word niet meer uitgeleverd en bij problemen met het Puma 6 modem word meestal na een goed onderzoek probleemloos een modem met Broadcom chipset geleverd.

Reputatie 7
Badge +16

Eerlijk gezegd, dit valt mij ook op 😅 Het risico met “te verdedigend” zijn is dat mensen zich soms niet gehoord/begrepen zullen voelen en daardoor op een vroeg stadium kunnen afhaken van de community wat natuurlijk zonde is. 

Nick83 daar ben , ik probeer van binnen uit kpn aan te spreken dat kan ik niet als ik bij Ziggo zit. Maar ook al zeg je iets medere keren dat betekent nog niet dat ik daar naar luisteren moet, ik snap dat je de luis in de pels graag kwijt wil maar dat ben ik niet van plan, nou weet dat je niet van lange verhalen houdt dus stop er maar mee.

Eerlijk gezegd, dit valt mij ook op 😅 Het risico met “te verdedigend” zijn is dat mensen zich soms niet gehoord/begrepen zullen voelen en daardoor op een vroeg stadium kunnen afhaken van de community wat natuurlijk zonde is. 

Ja, en er zijn al best wat kritische mensen vertrokken.

 

 

Het zou me trouwens niet verbazen als Totaal TV weer een artikel hier van maakt.

Reputatie 7

Maar hier zijn ze best wel streng qua wat je mag zeggen naar mijn idee, ik ben echt heel vaak aangesproken.Mijn inziens niet altijd terecht, want sommige KPN apparatuur is ook gewoon troep.

Ik kan me niet voorstellen dat jij vaak aangesproken bent op berichten die je hier op het forum plaatst en al helemaal niet als je in een bericht de kwaliteit van apparatuur van KPN ter discussie stelt. Ook ik heb al vele vele malen mijn bedenkingen t.a.v. apparatuur van KPN geuit maar ik kan me niet heugen dat ik daar op aangesproken ben.