Beantwoord

Waarom krijg ik alleen antwoorden op het forum die KPN verdedigen?

  • 20 November 2022
  • 83 reacties
  • 1393 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dit is een open vraag:

Waarom, als ik een vraag/klacht of noem het frustratie, in het forum in breng ik alleen maar KPN verdedigende antwoorden krijg. Kan iemand mij dat uitleggen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 November 2022, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

83 reacties

En weer zijn het de zelfde superusers die het laatste woord willen, mensen ik ben hiermee gekapt zal ook niet meer reageren. Hastalavista

Reputatie 7
Badge +7

Wat ik mis aan dit forum, is de mogelijkheid om een “duimpje omlaag” te geven… 

Wat is mis aan dit forum, is de mogelijkheid om een “duimpje omlaag” te geven… 

Ja dan zou ik zeker een duimpje omlaag hebben gezet bij deze reactie. Heel veel likes hebben helemaal niets met een inhoudelijke reactie op het onderwerp te maken, maar geven een persoonlijke oordeel over de “vriendjes” weer in dit forum. Dus misschien gewoon de like weg halen, Dit is geen Twitter of Facebook, het is bedoeld als een forum.  

Reputatie 7
Badge +16

 maar geven een persoonlijke oordeel over de “vriendjes” weer in dit forum. 

Kom maar eens met feiten dan? Want hetgeen wat je hier zegt is best een flinke sneer. 

 maar geven een persoonlijke oordeel over de “vriendjes” weer in dit forum. 

Kom maar eens met feiten dan? Want hetgeen wat je hier zegt is best een flinke sneer. 

Volledig stond er “Heel veel likes hebben helemaal niets met een inhoudelijke reactie op het onderwerp te maken, maar geven een persoonlijke oordeel over de “vriendjes” weer in dit forum.

Reputatie 7
Badge +16

 maar geven een persoonlijke oordeel over de “vriendjes” weer in dit forum. 

Kom maar eens met feiten dan? Want hetgeen wat je hier zegt is best een flinke sneer. 

Volledig stond er “Heel veel likes hebben helemaal niets met een inhoudelijke reactie op het onderwerp te maken, maar geven een persoonlijke oordeel over de “vriendjes” weer in dit forum.

Ja maar kom eens met feiten van hetgeen wat je beweert? 

En weer zijn het de zelfde superusers die het laatste woord willen, mensen ik ben hiermee gekapt zal ook niet meer reageren. Hastalavista

De slachtofferrol aanmeten is er ook zo'n een.

Reputatie 7
Badge +24

Dag allemaal, wat een levendig topic is hier ontstaan. 

Iedereen mag zich op het forum over KPN uiten, zowel positief als negatief, zolang de huisregels worden gevolgd. Waarom in sommige topics users KPN verdedigen? Durf ik niet te zeggen, misschien is het terecht. Ik durf wel te zeggen dat er genoeg topics en reacties in topics zijn die kritisch zijn wat KPN betreft, ook van onze superusers. Sterker nog, superusers zijn zelfs nog kritischer omdat zij met veel kennis en inhoudelijk reageren, wat ons weer scherp houdt. 

Wat dit topic betreft; ik ga het sluiten. Mocht iemand een specifiek issue of specifieke vraag hebben, dan kan er een apart topic voor worden aangemaakt.