Waarom moet ik overstappen naar Windows 10?

Toon eerste bericht

79 reacties

Reputatie 7
Bertus67 schreef:

iets gratis vertrouw ik nooit

De spullen van Google (Android, Chrome en zo) zijn "gratis" ...
Reputatie 2
Henk2304 schreef:

Bertus67 schreef:

ja,tegen heel veel informatie
Reputatie 7
Bertus67 schreef:

Henk2304 schreef:

Bertus67 schreef:

Precies, ik heb net een artikel in PC Magazine gelezen over de hoeveelheid info die Microsoft met Windows 10 verzamelt en hoe je dat kunt voorkomen. Het artikel gaat eraan voorbij dat veel functies niet of hooguit gebrekking werken als je allerlei zaken uitzet en dat veel info uitsluitend geanonimiseerd verzonden wordt; het uitzetten van het ReclameID in Windows 10 is dan weer wel een goed idee, dat zou standaard uit moeten staan.
Overigens, dat soort artikelen zie ik nooit over Android: blijkbaar is het daar volkomen geaccepteerd dat je je privacy compleet aan Google overdraagt.
Reputatie 2
Henk2304 schreef:

Bertus67 schreef:

Henk2304 schreef:

Bertus67 schreef:

Precies, ik heb net een artikel in PC Magazine gelezen over de hoeveelheid info die Microsoft met Windows 10 verzamelt en hoe je dat kunt voorkomen. Het artikel gaat eraan voorbij dat veel functies niet of hooguit gebrekking werken als je allerlei zaken uitzet en dat veel info uitsluitend geanonimiseerd verzonden wordt; het uitzetten van het ReclameID in Windows 10 is dan weer wel een goed idee, dat zou standaard uit moeten staan.
Overigens, dat soort artikelen zie ik nooit over Android: blijkbaar is het daar volkomen geaccepteerd dat je je privacy compleet aan Google overdraagt.

veel mensen stellen dat hun hele hebben en houden toch al bekend is bij Microsoft en Google en Facebook,
eerder had je van die SF films waarin gespeeld werd dat internet en paar grote bedrijven de macht in handen hebben in de wereld ..... een doom senario volgens de makers van de films .....want alle macht gaf de mensheid zo`n beetje uit handen.......
mm hoever staan we nu ??
windows 10 staat standaard op alle prive gevoelige dingen door te sturen ,en niet iedereen weet dat nog ,
ik vind dat internet bedolven wordt onder de reclame..... een beetje reclame oke maar als ik een filmpje van 30 sec wil zien wil ik niet net zoveel reclame,vandaar een adblocker bij erg veel mensen ,je hebt nu reclame met daarbij een beetje "internet"

Reageer