Wanneer je weet dat je een magnetron moet vervangen

  • 25 July 2020
  • 4 reacties
  • 568 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16

Hoihoi! 

Een klein waargebeurd verhaal uit eigen keuken :D 

In een leuk ondoordacht moment had ik mijn magnetron aangezet en ik werd gelijk begroet met een aantal mooie special effects, sterker nog - Uit het onderdeel waar de straling uit komt had een heel mooi flammetje :dizzy_face:

Ik natuurlijk gelijk in paniek want: BRAND. Gelijk maar de stekker eruit getrokken en het vuurtje ging uit (Phew!) 

Zo’n typisch gevalletje van “Too close for comfort” ;) Ik heb gelijk een nieuwe magnetron aangeschaft die hopelijk iets veiliger is :innocent:


4 reacties

Reputatie 7
Badge +10


Oops 😱

Ik heb ‘m hier net nog gebruikt om knakworstjes op te warmen. Ik bekijk dat ding nu even heel anders. 
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hahaha oeps! Nou gelukkig is het met een sisser afgelopen! Ik had onlangs een zelfde soort ervaring, maar in een hotel/appartement.. Dan schrik je toch wel even hoor! :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Ligt er aan, ik heb laatst is gehad dat mijn magnetron straling het ene stukje vergeten kruimeltje aanviel met lichteffecten. Als je die verwijderd dan gaat alles goed. Pfiew :sweat_smile: .

Reputatie 7
Badge +21

Gewoon het micaplaatje vervangen door een nieuwe en hij is weer 100%
Is iets goedkoper dan een magnetron :sunglasses:
Op de duur gaan die micaplaatjes defect en vliegen ze in de brand, niets ernstigs, gewoon plaatje vervangen.

Reageer