Wat was jouw eerste mobiele telefoon en heb je die nog bewaard?

Nokia 6310i, verrekte fijn toestel dat ik nooit meer wegdoe.
Daarna wat toestellen gekregen (Nokia E75 en E71) en uiteindelijk voor een Samsung Galaxy S3 gegaan. Nu een S4 en de volgende zal een S5 of S6 worden denk ik.
Wel altijd een hoesje eromheen. Al mijn telefoons zien er nog als nieuw uit.
Een stukje nostalgie heeft zijn waarde. Mijn allereerste mobiele telefoon heb ik altijd bewaard...... De Nokia 3310, een fijn toestel, degelijk.
Dat zal waarschijnlijk geen Digtenne (DVB-T, T van terestrail: antenne) maar DVB-H (H van handheld) geweest zijn. M'n vrouw heeft ook een toestel gehad waarmee je DVB-H kon ontvangen maar dat bestaat tegenwoordig niet meer; nog voor het einde van de looptijd van haar contract werden de uitzendingen gestaakt.
Ik heb zelfs een LG telefoon gehad waarmee ik Digitenne TV kon ontvangen. (Eerst een antenne uitschuiven )
Helaas geen foto meer
Ik heb zelfs een LG telefoon gehad waarmee ik Digitenne TV kon ontvangen. (Eerst een antenne uitschuiven )
Helaas geen foto meer
Dat zal waarschijnlijk geen Digtenne (DVB-T, T van terestrail: antenne) maar DVB-H (H van handheld) geweest zijn. M'n vrouw heeft ook een toestel gehad waarmee je DVB-H kon ontvangen maar dat bestaat tegenwoordig niet meer; nog voor het einde van de looptijd van haar contract werden de uitzendingen gestaakt.
Op internet misschien??? :8
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.