Wat zijn jouw favoriete films en documentaires op dit moment?

  • 23 February 2022
  • 82 reacties
  • 648 keer bekeken
Wat zijn jouw favoriete films en documentaires op dit moment?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

82 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Blij verrast kwam ik Argo tegen op HBOmax. Keigoede film! Gebaseerd op waargebeurde feiten; https://www.moviemeter.nl/film/81590

Een leuke ‘quote’ uit de film is toch wel,

‘ Argo f*ck yourself ’ ;-) 

Reputatie 7
Badge +22

Ik kijk op dit moment: “Space Jam” :rofl:

 

Reputatie 7
Badge +30

Blij verrast kwam ik Argo tegen op HBOmax. Keigoede film! Gebaseerd op waargebeurde feiten; https://www.moviemeter.nl/film/81590

Een leuke ‘quote’ uit de film is toch wel,

‘ Argo f*ck yourself ’ ;-) 

Dit vind ik ook een hele goede film!

 

Space Jam vroeger natuurlijk ook gezien: leuk om nu weer met de kinderen te kijken!

Reputatie 7
Badge +22

Space Jam vroeger natuurlijk ook gezien: leuk om nu weer met de kinderen te kijken!

Hoi @Marcia_ er staat ook een andere film van Space Jam erop:

Space Jam - A New Legacy

ik lees op het andere platform (Facebook) dat die niks aan is, en toch ga ik hem nog een keer kijken.

Gisteren heb ik nog gekeken naar:

Deze is ook leuk! 😂 

Reputatie 7
Badge +22

Ik ben op HBO bezig met een documentaire: 

Best schrijnend, er kunnen schokkende beelden voorbij komen.

Reputatie 7
Badge +22

Ik kijk op dit moment:


Rechercheur James Carter bezoekt zijn vriend, inspecteur Lee, in Hongkong en hoopt er een rustige vakantie door te brengen. Maar in de Amerikaanse ambassade wordt een bom tot ontploffing gebracht. De politie vermoedt dat de aanslag het werk was van Ricky Tan, de aanvoerder van de Chinese Triade-gang.

Releasedatum: 3 augustus 2001 (Verenigde Staten)

Directeur: Brett Ratner

Echt hilarisch! 😂🤣

Reputatie 7
Badge +30

Deze staan voor mij in hetzelfde rijtje als de Lethal Weapon films: heerlijke films voor als je wat actie wilt, wat wil lachen en vooral niet te hard hoeven nadenken. Kan daar soms echt zin in hebben :-)

Reputatie 7
Badge +20

Film: James Bond (allen, heb ze allemaal op Blu-Ray)

Serie:  Marvel  Agent of Shield  (Disney+)

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben vandaag begonnen aan seizoen 11 van Verslaafd. Dat is wel heftig hoor. :(

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben vandaag begonnen aan seizoen 11 van Verslaafd. Dat is wel heftig hoor. :(


Ik hoorde dat deze documentaire op Videoland ook indrukwekkend moet zijn:
 

 

Reputatie 7
Badge +16

@PeterG corrigeer mij direct als ik het verkeerd heb, maar jij bent toch ook fan van Downton Abbey?

Ik zag van de week dat deel 2 in première is gegaan!

Ja, @Shyrin_ , helemaal juist. Heb Downton Abbey bij NLziet én Netflix (!) onder m'n favorieten staan. Op dit moment ook weer bij de NPO in de middag.

Heb de eerste film al 2 x gehuurd bij KPN Pathé 😁.

Bioscopen houdt ik niet van. Niet in de laatste plaats omdat er geen pauze is tegenwoordig. Maar zodra ie (bij Pathé?) beschikbaar komt wordt ie hier natuurlijk gehuurd!

Reputatie 7
Badge +16

Haha, hier ook, hoor! Ben helemaal fan van Downton Abbey!

Bioscopen houdt ik niet van. Niet in de laatste plaats omdat er geen pauze is tegenwoordig. 


We waren laatst met een aantal uit het KPN Forumteam naar Pathé gegaan, The Batman. Die film duurde bijna 3 uur… zonder pauze… Ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten 🙈

Reputatie 7
Badge +30

Vraag: adviseren jullie mij om eerst de serie te kijken daarna pas de film(s)? Of kan dit ook los van elkaar?

 

In mijn woonplaats doen ze nog wel aan pauzes: ik ben twee weken geleden naar Fantastic Beasts 3 geweest en de volgende film staat ook al in de planning: Jurrasic World 3! Het is nu meivakantie voor de kinderen, dus vermoedelijk ga ik volgende week ook nog naar een kinderfilm toe. De kinderen vinden de bioscoop een heel leuk uitje!

Reputatie 7
Badge +16

Ja, jij hebt daar een service bioscoop toch?

Ik zeg: eerst de serie kijken en daarna de film. Dan snap je dingen net wat beter. Wat zeg jij, Peter?

Mee eens, @Shyrin_ . Eerst de serie. Dan de films.

Reputatie 7
Badge +16

Dus, @Marcia_ … 6 seizoenen, om en nabij een uur 😍🍿

Reputatie 7
Badge +17

@Marcia_ ik heb vrijwel altijd liever het origineel. Sowieso baal ik van die nieuwe trend. Dan zie je een titel op Netflix, een film die je al een tijd niet gezien hebt. Klik je en zit je een serie te kijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Net het laatste seizoen van Fargo uit met Chris Rock.  Dat was weer een knap staaltje werk van de Coen brothers. Staat op Videoland.

 

Reputatie 7
Badge +22

Vanavond lekker kijken naar: (ViaPlay)

Bad boys I, II

Marcus Burnett en Mike Lowrey zijn vrienden en werken al zes jaar samen bij de politie van Miami. Marcus is getrouwd en heeft drie kinderen, Mike is een rijkeluisversierder en vrijgezel.

Releasedatum: 8 juni 1995 (Nederland)

Directeur: Michael Bay

Nummer uit de film: Bad Boys

Gewonnen prijzen: 1

Hoofdrollen: Martin LawrenceWill SmithTéa LeoniTchéky KaryoTheresa RandleJoe Pantoliano

Muziek gecomponeerd door: Mark MancinaKenneth Brian Edmonds

Reputatie 7
Badge +20

Altijd goed @Dennis Schreve!

Heb je Bad Boys 3 ook al gezien?

Reputatie 7
Badge +22

Altijd goed @Dennis Schreve!

Heb je Bad Boys 3 ook al gezien?

@Maja_ je bedoeld deze: 

Deze staat ook op ViaPlay, er bestaat geen Bad Boys III volgens mij. 

Reputatie 7
Badge +20

Yes dit is Bad Boys 3 inderdaad 😊

Nummer 4 is op dit moment ook in de maak, en daar gaan ze toch mee verder ondanks ‘de klap’. Wat ik mooi vind, want ook de 3e film is top 😃

Reputatie 7
Badge +22

Yes dit is Bad Boys 3 inderdaad 😊

Nummer 4 is op dit moment ook in de maak, en daar gaan ze toch mee verder ondanks ‘de klap’. Wat ik mooi vind, want ook de 3e film is top 😃

Het heet toch echt: “Bad boys for life”, geen Bad Boys III. 😝😂

Reputatie 7
Badge +20
😉

 

 

 

 

 

 

Hoe dan ook, het kijken waard!