Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

  • 10 January 2017
  • 358 reacties
  • 9986 keer bekeken
Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

Toon eerste bericht

358 reacties

Geen tijd voor series. En sport kijken heeft nooit mijn interesse gehad. Youtube slokt 's avonds al mijn aandacht op.  Ik heb nu een kanaal ontdekt van een horlogemaker. Vakmanschap tot in het kleinste detail uitgelicht:  

 

Reputatie 7
Badge +30

Als meisje van een jaar of 12 door mijn opa aangestoken met het ‘Jack Reacher’ virus. Elk jaar koop ik weer het nieuwste deel en ik herlees ook graag de oude boeken. Hoe blij was ik toen ik zag dat op Amazon Prime de serie ‘Reacher’ kwam? Dolblij! En wat een toffe serie. De acteur is ‘echt’ Jack Reacher. Hij speelt het onwijs goed. De man en ik hebben dan ook in twee avonden het eerste seizoen uitgekeken en kijken uit naar het tweede seizoen:heart_eyes:

 

 

Reputatie 7
Badge +22

Deze moeten jullie zeker kijken op Netflix:

Trailer: 

 

The end of the tucking world en killing Eve vond ik aangenaam anders, ditto voor de eerste twee seizoenen stranger things. Maar op het moment is het weer even huilen met de pet op.

Maar om er nog een paar te noemen:

Gloria

Kastanjemanden

Wanted

Altered carbon

Mindhunter

Secret city

Zone blanche

The OA

En al klikkend kom ik er achter dat ik eigenlijk al veel te lang de kas van Netflix spek.

Reputatie 7
Badge +22

En al klikkend kom ik er achter dat ik eigenlijk al veel te lang de kas van Netflix spek.

😂 @obelisk jij kijkt graag Netflix? 😁 Ik kijk veel Videoland, Netflix en NLZIET. Voor de rest gebruik ik de tv niet voor lineair uitzendingen. 😁

Reputatie 7
Badge +20

Iemand ook bij met Mocro Maffia?

Voor mij wel een favoriet. En een van de beste Nederlandse series. 

Ik schuw geweld etc. dan ook niet in series. In het echte leven wel hoor. Maar ik ben gek op maffia series/films.

En al klikkend kom ik er achter dat ik eigenlijk al veel te lang de kas van Netflix spek.

😂 @obelisk jij kijkt graag Netflix? 😁 Ik kijk veel Videoland, Netflix en NLZIET. Voor de rest gebruik ik de tv niet voor lineair uitzendingen. 😁

Killing Eve heb ik deels via NPO Start Plus en deels ‘opgenomen’ van lineair gekeken. Deze PO lijkt nog steeds de rechten te hebben voor Nederland.

De lineaire TV wordt wel steeds minder belangrijk. Ik moet ook zeggen dat ik de laatste tijd wat moeite heb op Netflix nog echt dingen naar mijn smaak te vinden. Youtube wil ook nog wel eens eenuitvlucht zijn, maar dat is over het algemeen tamelijk specifieke content en niet algemeen vermaak. Mijn favoriete youtube kanaal, maar dat is geen dagelijks werk, is https://www.youtube.com/c/CuriousMarc maar dat zal voor de meeste mensen wat te ‘nerdy’ zijn.

Reputatie 7
Badge +17

Iemand ook bij met Mocro Maffia?

Voor mij wel een favoriet. En een van de beste Nederlandse series. 

Ik schuw geweld etc. dan ook niet in series. In het echte leven wel hoor. Maar ik ben gek op maffia series/films.

@Bart_Z Ik heb deze al een paar keer gezien op Videoland. Ik twijfel nog altijd om hem te kijken. Maar wel een aanrader dus?

Reputatie 7
Badge +22

@Bart_Z Ik heb deze al een paar keer gezien op Videoland. Ik twijfel nog altijd om hem te kijken. Maar wel een aanrader dus?

@Bart_Z en @Denise_ ik wacht eerst tot seizoen 4 er helemaal op staat, dan kan ik Bingewatchen. 😉

Reputatie 7
Badge +22

1 van de hoofdrolspelers met het syndroom van down heeft een eigen programma met zijn maatjes van Mocro Maffia: (Videoland)

 

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_ is het een idee om de titel aan te passen in:

Wat zijn jou favorieten series / film / documentaires? Want in deze topics worden ook films geplaatst, en ik zet er nu een documentaire bij. 😁

Reputatie 7
Badge +22

Ik ben op dit moment aan het kijken naar: (Videoland)

Schrijnende gevallen om kinderen mee te nemen naar het buitenland, alleen omdat vader en moeder ruzie hebben. 

Reputatie 7
Badge +22

Iemand ook bij met Mocro Maffia?

Voor mij wel een favoriet. En een van de beste Nederlandse series. 

Ik schuw geweld etc. dan ook niet in series. In het echte leven wel hoor. Maar ik ben gek op maffia series/films.

Ja @Bart_Z, maar ik wacht even tot seizoen 4 helemaal op Videoland staat, dan kan ik bingwatchen. 😁😉

Reputatie 7
Badge +19

Reacher uitgekeken.. Nu wachten op seizoen 2. 

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ is het een idee om de titel aan te passen in:

Wat zijn jou favorieten series / film / documentaires? Want in deze topics worden ook films geplaatst, en ik zet er nu een documentaire bij. 😁

Ik zou zeggen: maak een topic aan met iets als: Wat is jouw lievelingsfilm of docu?:wink:

Reputatie 7
Badge +22

Ik zou zeggen: maak een topic aan met iets als: Wat is jouw lievelingsfilm of docu?:wink:

@Paul_ ik heb een topic aangemaakt: 

Wat zijn jouw favoriete films en documentaires op dit moment?

En de link van jou topic erbij gezet:

Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

Wil je van mijn topic even een “sticky” maken? 😉

 

Reputatie 7
Badge +22

Ben ook nog: (Amazon Prime)

aan het kijken, een erg spannende serie: 

Chicago P.D. is een Amerikaanse politieserie en spin-off van Chicago Fire, bedacht door Dick Wolf en Matt Olmstead. De serie verhaalt het wedervaren van zowel geüniformeerde agenten als detective-eenheden van de politie van Chicago. De eerste aflevering werd op 8 januari 2014 in de Verenigde Staten uitgezonden op NBC. Wikipedia

Eerste aflevering: 8 januari 2014

Omroep: National Broadcasting Company

Reputatie 7
Badge +30

Die kwam op een gegeven moment op tv, maar dan vergeet je ‘t op te nemen of je mist een week of je stapt te laat in het seizoen in. En dan haak je maar af. Zonde, want ik vond het écht leuk. Maar ook weer niet zo leuk dat ik het nu helemaal opnieuw ga kijken.

 

Datzelfde heb ik met NCIS. Ik denk dat ik bijna alles gezien heb, maar ik was vorig seizoen te laat met instappen en er gebeurde best veel (nieuwe acteurs etc.) en nu loop ik twee seizoenen achter. Dat zouden ze wel eens op Prime mogen zetten!

Reputatie 7
Badge +19

NCIS hoeft van mij niet meer.

Nu Leroy Jethro Gibbs er niet meer in zit. 

 

Reputatie 7
Badge +22

Die kwam op een gegeven moment op tv, maar dan vergeet je ‘t op te nemen of je mist een week of je stapt te laat in het seizoen in. En dan haak je maar af. Zonde, want ik vond het écht leuk. Maar ook weer niet zo leuk dat ik het nu helemaal opnieuw ga kijken.

 

Datzelfde heb ik met NCIS. Ik denk dat ik bijna alles gezien heb, maar ik was vorig seizoen te laat met instappen en er gebeurde best veel (nieuwe acteurs etc.) en nu loop ik twee seizoenen achter. Dat zouden ze wel eens op Prime mogen zetten!

@Marcia_ het staat op Videoland:

NCIS Los Angeles (11 seizoenen)

Reputatie 7
Badge +30

‘Alleen’ NCIS Los Angeles toch? Ik bedoelde eigenlijk de ‘gewone’ NCIS. Waar het ooit mee begonnen is. Die andere volgde ik ook, maar ben ik ook mee gestopt:sweat_smile: .
 

Ik kijk niet heel veel tv, meestal kijk ik mee met de man. Die kijkt graag Ice Road Truckers, meiden die rijden, Deadliest Catch en dat soort series. Hij kijkt nu Undercover op Netflix. Daarvan vond ik het eerste seizoen top, maar de tweede en nu derde kunnen me niet echt bekoren.:blush:

Reputatie 7
Badge +22

Ik ben bezig met de serie: Walker.

Deze is te zien op ViaPlay (seizoen 1&2)

Vertaald uit het Engels-Walker is een Amerikaanse actie-misdaad-drama-televisieserie die wordt uitgezonden op The CW. Het is een reboot van de western-dramaserie Walker, Texas Ranger uit de jaren 90. De serie werd in 2020 rechtstreeks naar serie besteld, waarbij Jared Padalecki de titelrol speelde. Het ging in première op 21 januari 2021. Wikipedia (Engels)

Reputatie 7
Badge +22

Op HBO Max kijk ik: (seizoen 1 t/m 8)

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat vind je van Game of Thrones, @Dennis Schreve? Ik heb dit nog niet gezien en ga ook een abonnement op HBO Max nemen. Maar ik twijfel nog een beetje. Zo trekt mij Lord of the Rings niet echt, maar ben ik wel Harry Potter fan en vond ik ook The Pillars of The Earth heel tof. Ik weet niet echt waar ik het mee kan vergelijken:sweat_smile: .

Reputatie 7

@Marcia_ je vergeet Tom & Jerry. Je twijfel is een No-go. Er is geen andere keuzemogelijkheid, anders stuur ik @Paul_ op je af :nerd:

Maar ik kan ook niet 'blijven' kijken hoor naar Game of Thrones, raak te snel afgedwaald hier :yum:

Reageer