Sticky

Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

• 10 January 2017
  • 179 reacties
  • 7969 keer bekeken

Toon eerste bericht

179 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben op Netflix aan het kijken naar Chicago Fire: 

In de serie wordt het leven van de brandweerlieden en paramedici werkzaam bij het 25th Bataljon van het Chicago Fire Department gevolgd, zowel professioneel als privé. In de brandweerkazerne is iedereen toegewezen aan een van de wagens: Truck 81, Squad 3, Ambulance 61 en 25 Bataljon. Sommige beelden zijn gefilmd in een echte brandweerkazerne in Chicago. Opvallend is de verbinding met spin-offs Chicago P.D. en Chicago Med. De personages hiervan zijn regelmatig te zien in alle drie de series. Ook gerelateerd aan deze series is het langlopende politiedrama Law & Order: Special Victims Unit. De personages van deze serie, die zich in New York afspeelt, duiken ook af en toe op in Chicago.

Wereldwijd kochten meerdere televisiezenders de serie aan. Het Canadese Global Television Networken het Britse Sky Living waren de eersten. Het Nieuw-Zeelandse TV3volgde in de zomer van 2013. Het Vlaamse VTM en het Australische Fox8 begonnen met het eerste seizoen in december 2013. In Nederland wordt het uitgezonden door Fox en Net5. Het eerste seizoen telde 24 afleveringen. De seizoenen daarna hadden 22 of 23 afleveringen.

Reputatie 7
Badge +20

Dit heb ik op Netflix gezien:

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.

In het heropende Alcatraz moet crimineel Lester McKenna als eerste op de elektrische stoel. Hij heeft ergens niettemin nog 200 miljoen dollar verstopt liggen. Een groep commando's dringt de gevangenis binnen en wil proberen hem de locatie hiervan te ontfutselen. Undercover FBI-agent Sasha Petrosevitch probeert hier een stokje voor te steken.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben nu weer bezig met: 

En ver kijk ik nog naar Homeland: (seizoen 1 t/m 8, Netflix)

Seizoen 4, aflevering 7

Ik heb nog 4 seizoenen te gaan. 😁

Reputatie 7
Badge +20

Woensdag 15 september op Netflix:

Documentaire “Schumacher”

Hier alvast een voorproefje.

De vrouw van Schumacher gaat naar 8 jaar vertellen hoe het met Michael is. 

Reageer