Beantwoord

website koppelen aan 2e e-mailadres??

  • 20 August 2019
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 2
Ik weet dat het mogelijk is om een web site te koppelen aan je hoofd-KPN adres
Kan dat ook worden gekoppeld aan een e-mailadres dat later is aangekoppeld (geopend)
Ik heb nogal een knullig 1e e mailadres, dus een wat betere benaming (in de vorm van een nieuw gecreerd e mailadres) zou me beter uitkomen
Is dat mogelijk?
Ik hoor graag
icon

Beste antwoord door jukrecords.com 1 September 2019, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @jukrecords.com . Welkom op het forum.
Interessante vraag. Ik hoop dat ik daarbij kan helpen. Ik zie in je account dat een aantal e-mail boxen hebt. Klein gokje, wil het wijzigen in dezelfde naam als waarmee je hier geregistreerd bent? 🙂
Reputatie 2
Inderdaad. Ik heb onder het administratieve emailadres ooit (lang geleden) al eens site opgezet. Maar die heb ik vanaf een bepaald moment niet meer onderhouden.
Omdat ik elders ook onder die naam wat dingen verkoop wilde ik het inderdaad aan die naam oppelen. Dan ruim ik de andere website die aan mijn administratieve emainadres was gekppeld op.
Ik hoop dat je me er mee kunt helpen
Dank voor de reactie in ieder geval
Officieel kan dit denk ik niet maar ik zie toch een mogelijkheid. Als ik dat hier ga proberen is de kans aanwezig dat die andere site per direct komt te vervallen. Ik neem aan dat je de content van de site ergens hebt gebackupped?
Laat maar weten of ik een poging moeten doen.
Reputatie 2
Erwin
IK was even afwezig (ongeluk->operatie etc-> maar nu ben ik weer thuis)
Als je het wilt proberen : graag
Ik wacht even op nader bericht
bedankt
Oei, dat klinkt heftig. Ik hoop dat je voorspoedig hersteld.
Ik heb nu eerst die nieuwe naam geactiveerd als homepage. Kun je het tzt eens testen?
Reputatie 2
Bedankt
Ik heb provisorisch een voorlopige startpagina aangemaakt. Als ik weer in de benen ben en het publisher-priogramma ter beschikking heb ga ik er mee verder
Bedankt voor de genomen moeite: PRIMA!