Website vernieuwd; krijg nou 3 sikken

Reputatie 7
Ik wist bijna vloeibaar de weg. Nu zoek ik me iedere keer suf. Ik hou niet van verandering.

Enne, de link naar zakelijk MOET op kpn.com veel duidelijker staan dan nu helemaal rechts. Het is voor veel mensen helemaal niet duidelijk zo dat dat echt apart is!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik zag het van middag toen ik de storings pagina checkte. Ik vind het GE-WEL-DIG. De mobile site is TOP.
Op mobiel is de "sidebar" of "menu links" erg apart. Ik had liever kleinere vakjes.

Nu kaap ik je topic ook even om het volgende te melden:
Op de storings pagina staan nu ook LTE1800 meldingen (Eindelijk!). Maar het lijkt er op dat dit klakkeloos is overgenomen van Zakelijk aangezien ze spreken over Bedrijfspand en niet over Binnenhuis.

Robin
Reputatie 7
Tja, Robin, je 'kaapt' maar.

Alle meningen over de vernieuwing mag hier geuit worden. Ik vind 'm ook heel mooi en heel interactief. Maar als wat 'ouder' lid van de mensheid moet ik even wennen.

Reputatie 7
'k Zal 't wel niet goed zien allemaal maar wat is er veranderd dan? Ik zie niets dat ik ook eerder deze week al niet zag. Of bedoel je kpn.com, dat is toch ook al een tijdje zo?

Reputatie 7
KPN.com. Ik kom er eigenlijk iedere dag om e.e.a. op te zoeken n.a.v. vragen op het forum. Maar sinds donderdag ziet het er toch wel anders uit quo opbouw. Vergelijk de bovenkant bij het forum en kpn.com maar. Dat was hetzelfde en is nu heel anders. Zoals het boven het forum was, was het ook op de website. En de layout van pagina's ook anders. De opbouw doet nu denken aan de site van Telfort. Zenderoverzicht iTV is bv. nu héél anders.

Maar goed, het went snel.

Reputatie 7
Voor mijn gevoel is dat al veel langer zo!

Reputatie 3
Badge
Ik vind de veranderingen eigenlijk wel meevallen. Het verschil tussen zakelijk en privé vond ik al vrij slecht, dit blijft zo.
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen heren!

Voor het feit dat je niet van veranderingen houdt, wen je er wel snel aan 😉. Je opmerking over het zakelijke gedeelte, zal ik gewoon nog eens aankaarten hier. Wie weet wat de mogelijkheden zijn!

Top dat het voor jou zo goed werkt! Ook fijn dat bij het particuliere gedeelte nu ook de LTE1800 werkzaamheden vermeld worden. Dan zien we maar even door de vingers dat ze het daar ook over 'bedrijfspanden' hebben (ik geef het toch door, het staat natuurlijk niet zo netjes).

Reageer