Beantwoord

Welk type ras is de kat in de KPN reclame?

  • 25 February 2022
  • 33 reacties
  • 7676 keer bekeken

Ik vroeg mij af wat het type ras is van de Wifi reclame van KPN?

icon

Beste antwoord door huistijger 26 February 2022, 07:54

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +28

De ene is een stresskat en de ander is een Vlaamse Reus. :tiger:  

 

(Baasje Cathy is een Vlaamse) 

Reputatie 7
Badge +21

Een Vlaamse reus is een konijn @Noordzee :sunglasses:
De grootste huiskat is een Maine Coon, dus vermoed ik dat het een Maine Coon is,

Reputatie 7
Badge +28

Wist ik wel @huistijger , mijn reactie was ook niet heel serieus. Ik ben geen kenner van kattenrassen. 

Reputatie 7
Badge +21

'Heb het nog even beter bekeken, ik geloof dat de kat van het ras Exotic is.
Maar lijkt ook erg op een Maine Coon alleen is de laatste groter.
 

Exotic cat

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij zijn het langharige slanke beesten met puntige oren. En zo groot zijn ze helemaal niet. Die foto van @huistijger is een kortharig dik kattebeest.

Reputatie 7
Badge +10

Ik dacht eigenlijk ook Maine Coon (wellicht nog jonge katten?). Heb het voor de zekerheid even nagevraagd. Ik laat het weten zodra ik reactie heb. :blush:

Reputatie 6
Badge +9

Het zou me ook niets verbazen als het twee soorten Siedjie aai katten zijn

Reputatie 7
Badge +7

Het kattenras is ‘Maine Coon’ https://nl.wikipedia.org/wiki/Maine_Coon

Reputatie 7
Badge +10

Ter bevestiging: ik heb terugkoppeling en het zijn inderdaad nog jonge Maine Coons. :blush:

Reputatie 7
Badge +7

Het is wel leuk te lezen dat het veel mensen bezighoud, reclame is erg geslaagd 😺🤪👍

Reputatie 7
Badge +21

Dat denkt KPN kennelijk ook en dus wordt de reclame na drie maanden hergebruikt :grinning:

 

Dankjewel allemaal voor jullie antwoorden!! Het is inderdaad een Main coon. :)

Leuke vraag. 

Reputatie 7
Badge +11

Dat denkt KPN kennelijk ook en dus wordt de reclame na drie maanden hergebruikt :grinning:

 

En de campagne is weeral verlengd. Hij past nog net niet in het legendarische lijstje met iconische personages als Chatman of het sms-taaltje van de ‘2 kiklo inktvip’ maar ik moet zeggen dat ik 'm ook echt heel prettig vind, gewoon de smirk op het koppie van de kat als het daar wel gewoon doorgaat, heerlijk 😂

Reputatie 7
Badge +7

@Jose_ en @Alexandra 

Wat een briljante reclamespot wederom van KPN met de katten, schitterend!! Voortbordurend op het thema van de ‘goudkleurige’ kater. 

 

Overigens is de kreet ‘First Class Internet’ al eens eerder gebruikt door XS4ALL !

Reputatie 7
Badge +21

Voor de kattenliefhebbers: KPN Glasvezel - Dat is First Class Internet  (KPN kanaal op YouTube)

Reputatie 7
Badge +19

@driemaster @RBxx Jaa hij is weer leuk! 😍 Ik word hier helemaal blij van (als groot kattenliefhebber) hihi 💚

Reputatie 2

Ik vind de reclames geweldig. Wacht nu steeds op de nieuwe versies en zag de nieuwe, op het Scate board vandaag voor 't eerst.

De kat is zeker een Maine Coon en lijkt ontzettend veel op mijn Coon genaamd Japie Kat 😁

 

Reputatie 7
Badge +19

@Irene Spoor Wat leuk en wát een mooierd 😍 Jouw Japie Kat lijkt inderdaad echt veel op onze Louis, van de reclames 😊

Reputatie 7
Badge +21

En ook deze reclame kan je weer bekijken op het Youtube kanaal van KPN

Blijf gaan met KPN Unlimited

Reputatie 2

Van harte gefeliciteerd met de bronzen Loeki!!!

Helaas niet de gouden. En ik heb iedereen laten stemmen. 

Voor mij is jullie Louis een gouden Louis!!!

Net als mijn Japie Kat die helaas veel te jong is overleden afgelopen december 😢

Hij was zowat het evenbeeld van Louis zoals hij overkomt in jullie reclames. Alleen daarom al. Maar vooral omdat ze geweldig zijn. Ondanks dat ze me nu wat weemoedig maken. Maar met een lach. 

Hoop hem weer snel te zien op tv 😊😸🤗

Liefs,

Irene Spoor 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Wat een super lieve en leuke reactie, @Irene Spoor! 💚
 

 

Naar mijn mening is het een Turkse Angora, normaal bekend van blauwe ogen en een witte vacht. Een maine coone is te grof gebouwd, de turkse angora heeft een smallere/snellere bouw en met name in de winter zitten ze zo vol in hun vacht. Google: turkish angora red tabby

Ik heb er thuis ook een, deze zit nu wel in zijn zomervacht maar ik vind hem nog steeds lijken 😄

 

Reputatie 7
Badge +7

@Rob Reinders ‘n Pracht exemplaar! 

Reputatie 7
Badge +19

@Rob Reinders Och! Wát een mooierd! 😍 Ja, ik ben met je eens dat hij erg lijkt op onze reclamekat Louis. Dankjewel voor het delen, erg leuk 😁

Reageer