Beantwoord

Welke games spelen jullie?

• 12 februari 2013
  • 88 reacties
  • 11201 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hi guys,

Ik ben echt een enorme game liefhebber, speel dan ook regelmatig op mijn PS3 of PC. Momenteel weer helemaal into Skyrim op mijn console. Kan niet wachten op de releases van simcity (pc) en natuurlijk de nieuwe GTA op de ps3. Wat vinden jullie tof om te spelen? Hopelijk zijn hier een paar gamers aanwezig! 

Goede groet,

Addy

icon

Beste antwoord door Shugosha 5 september 2013, 12:30

De verschillende generalen die ze hebben zorgen er juist weer voor verschillende abilities en superkrachten. Tja, er zullen er vast een paar tussen zitten die je moet hebben sinds ze waarschijnlijk te sterk zijn. Niet perse pay to win, maar het maakt je leven wel een stuk makkelijker.

GTA5 lijkt me ook ontzettend **bleep**. Helaas ben ik niet in het bezit van een console en hoop ik dan ook maar op een PC versie. De verwachting is wel groot dat deze zal gaan komen. Echter zal dat nog wel even op zich laten wachten. Ach, dan maar even een tijdje verder spelen met Saints Row :)

Bekijk origineel

88 reacties

Reputatie 4
Badge
Hey Addy,

Welkom op het forum!

Mijn favoriete game van dit moment is zonder twijfel Farcry 3! Zonder twijfel een aanrader. Verder ben ik altijd fan van voetbalgames, daarin is fifa 2013 toch wel mijn favo!

Donnie

Reputatie 4
Badge +4
Hi mr. Brasco,

Cool, Farcry 3 vind ik kwa opzet best een toffe game, maar niet helemaal mijn sfeertje, weet ff niet hoe ik dat uit moet leggen. Fifa koop ik ieder jaar en speel ik redelijk stuk, echt toffe games! Speel je of heb je ook shooters gespeeld?? 

Goede groet,

Addy

Reputatie 4
Badge
Ieder z'n eigen smaak natuurlijk he! (gelukkig ook maar!)

En shooters...tsja ik kom zelf nog uit de counterstrike tijd, dus ik heb alle shooters volgens mij wel gespeeld! Laatste game die ik veel speel (voornamelijk online) is Black Ops II. Verder kijk ik echt uit naar Crysis 3, lees ik veel goede dingen over!

Online speel ik nog steeds Unreal Tournament (uit 1999 :D).

Offline speel ik op het moment Heavy Rain (PS3), min of meer een interactieve film. Wel erg diepgaand en mooi gemaakt. Aanrader! Ik heb Red Dead Redemption nog liggen en daarna wil ik ook Skyrim nog aanschaffen.

Reputatie 4
Badge
Unreal Tournament!! :D Dat brengt heel wat herinneringen terug van lan-party's, kapotte toetsenborden en rsi haha.. Goeie tip om die weer es te installeren, thnx!

Reputatie 3
Badge +2
Hallo allen,

Ik speel op de PS3.

Mijn PSN is: Sranan-Boi015:D

Ik speel vaak Battlefield 3.

Reputatie 4
Badge +4
Jaaaaa, mooie tijden, batllefield 3 best veel gespeeld, met name online natuurlijk, momenteel wat meer verslaafd aan COD eerlijk gezegd, maar goed dat zijn fases natuurlijk haha, vast wel bekend. Ga je ook een ps4 aanschaffen? 

Reputatie 3
Badge +2
Ja man, ik ga denk ik wel een PS4 halen.;)

Reputatie 4
Badge +4
Momenteel bezig met simcity (als ik even de tijd vindt tussendoor, tijdrovend spelletje 😉 ) Leuk spel, niet extreem vernieuwend, maar toch erg tof. Jammer dat de servers alleen niet altijd meewerken :-(

Reputatie 4
Badge +3
@gshumway Gisteren de grote 2.0 update van simcity ;-)
@donnie_brasco UT... Goh UT, wat gaan we daarover zeggen... Nostalgie.. Ik zou bijna een traantje wegpinken!

Ik verwacht zelf binnenkort de nieuwe Dead Island. Schijnt weer grote fun te worden!

Reputatie 4
Badge +4
Gaaf om te zien dat de webcare mensen ook gewoon lekker gamen, leuk dat je reageert Daan. Ik heb de simcity update nog niet binnengehaald, maar zal ik deze week zeker doen. Zit stiekum ook te hopen op een mod die ervoor zorgt dat de maps wat groter kunnen, ruimtegebrek, haha. 

Ben nu overigens NFS most wanted aan het spelen, kreeg ik notabene gratis als goedmakertje voor de simcity problemen, wel vermakelijk spelletje. Jullie enig idee of er al iets meer bekend is over de nieuwe Grand theft Auto, dat is namelijk ook wel een titel die ik wil hebben!! 

Reputatie 4
Badge +3
@gshumway Vanzelfsprekend, we zijn ook maar mensen 😉 De update zou erg veel problemen rondom traffic en services moeten aanpakken. Ik mis inderdaad ook de grootte van de maps.

Als goedmakertje heb ik ME3 gepakt, die had ik nog niet staan. NFS is ook erg vermakelijk!

De nieuwe GTA staat voor eind dit jaar voor zover ik weet (Oktober?). Ik wacht zelf meer op MGS The Phantom Pain. 

Met vriendelijke groet,

Daan

Reputatie 4
Badge +4
Ik las net ergens 17 september, maar weet niet helemaal of dat de oude aankondiging is voor GTA V... Hoop alleen wel dat ie nog voor de ps3 komt, anders moet ik ook direct een nieuwe console kopen, hahah. 

Hij ziet er trouwens enorm gelikt uit in de filmpjes, kan niet wachten! 

http://www.youtube.com/watch?v=DrpBm4r_NsU

Net even naar MGS gekeken, dat zier er ook bijzonder **bleep** uit! Ga ik zeker even checken!!! 

Reputatie 4
Badge +4
whahaahah, ik mag schijnbaar het woordje b r u u t niet gebruiken, wordt weggebleept... loool

Reputatie 4
Badge +3
Apart is dat inderdaad!

Overigens nog een titel om in de gaten te houden: Watch Dogs :)

Met vriendelijke groet,

Daan

Reputatie 4
Badge +4
Deze nieuwe GTA V trailer al gezien, Daan? http://youtu.be/Bf38HiYPMiI 

Ziet er echt super uit!

Reputatie 4
Badge +3
Ik heb inderdaad de nieuwe trailers gezien. Wordt toch ook wel smullen :)

Door de bekendmaking van onder andere de nieuwe COD en Watch Dogs kunnen we trouwens concluderen dat de Playstation IV en de Xbox (Infinity?) gelanceerd gaan worden in November gezien beide titels als launchtitels worden neergezet!

Naar welke gaat jullie voorkeur uit?

Met vriendelijke groet,

Daan

Reputatie 4
Badge +4
De nieuwe playstation IV met Watch Dogs en GtAV als 1 pakket, dat zou echt zwaar te gek zijn!! Volgens mij gaat Sony dan echt verkooprecords breken :-) 

Reputatie 4
Badge
Sinds kort overigens weer Carmageddon op m'n smartphone! :D

Reputatie 4
Badge +4
Ha ha ha, oldskool! Speelde 't vroeger inderdaad wel. Enige spellen vsn vroeger op mijn mobiel zijn Mortal Kombat 3 en mijn allerfavorietse game Re-volt!

Reputatie 4
Badge +4
Iemand de (p)review van Fifa 14 al gelezen? De eerste indruk die ik van het verhaal krijg is niet direct heel positief. Spel lijkt wat trager te gaan worden en de bal zou moeilijker beheersbaar worden... Maar goed, uiteindelijk zal ik em toch wel weer kopen, haha

Reputatie 4
Badge +3
Fifa is voor mij een game die wel in huis komt, puur voor met vrienden op de bank.

Nu we alle belangrijke aankondigingen van de E3 gehad moet ik zeggen dat Fifa wel ergens onderaan bungelt.

Hot op E3:

Watchdogs (nog steeds)

PS4 (prijs en specs en design): 100 euro verschil, meer waar voor je geld en geen restricties. Overleeft microsoft dit wel?

The Division: Surprise van de E3? In ieder geval een mustbuy voor mij

Elder Scrolls Online: uitgesteld tot 2014 :(

Battlefront: de lang uitgestelde FPS in het starwars universum is terug !

Battlefield 4: 2 woorden: instortende gebouwen

Destiny: MMO FPS, klinkt erg interessant

Wat viel jullie op bij de E3? Andere games dan degene hierboven?

Reputatie 3
Badge
Sinds enkele jaren alweer:

Eve Online met af en toe een potje World of Tanks.

Game hiervoor was Warhammer online, jammer van de endgame maar een erg goede mmo

Reputatie 4
Badge +4
Wauw, guys, laatste gameplay trailer gezien van GTA V? Ik vind het er zeeeer vet uitzien. Kan niet wachten.

http://www.youtube.com/watch?v=YrtCnL62pB8

Omdat mijn laptop net BioShock 1 & 2 aankan, speel ik die nu.

2 van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Reageer