Beantwoord

Welke games spelen jullie?

• 12 februari 2013
  • 88 reacties
  • 11356 keer bekeken

Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Voor de liefhebbers: OpenTTD

Transport Tycoon Deluxe.

Het is nog steeds een uitermate populair spel. Heb het vroeger ook veel en met veel plezier gespeeld.

Ik speel momenteel echter Diablo 3 Reaper of Souls. Ze hebben het spel een goede verbetering gegeven die echt nodig was. Echter mis ik wel een community gevoel en er is geen economie meer. Legendarische items kunnen niet weggegeven worden, gems en goud zijn gebonden aan je account. Wel is het zo dat als je met een party bent je de gedropte legendarische items kan ruilen met de mensen in je groep. Daar heb je dan 2 uur de tijd voor.

Reputatie 4
Badge +1
Diablo3 is voor mij al weer een tijdje geleden.

Wel speel ik erg veel Minecraft de laatste tijd 🙂 Heb met wat vrienden en collega's een server waar we veel op spelen.

ik speel  al een aantal jaar Maple Story een mmorpg

en dan ook Monster hunter 3 ultimate kan niet wachten op monster hunter 4 ultimate 2015 pas >.<

en nog wat andere games op de ps2 wii en 3ds

Reputatie 7
Badge +12
Ik ga nog overwegen de PS4 te halen wanneer ze eens komen met de release van Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3. Voor de rest zie ik nog niks waar ik mijn tijd in wil steken :)

Reputatie 4
Badge +1
Ja, de PS4 heb ik ook aan zitten denken, maar ik ben totaal geen console gamer dus die laat ik denk ik aan mij voorbij gaan.

De laatste tijd speel ik veel Team Fortress 2. Misschien leuk om daar je tijd in te steken ;)

Badge
Battlefield Heroes ! :D

Reputatie 4
Badge +1
Dat is inderdaad ook een prima game! 

Zelf heb ik ook de game Rust ontdekt. Erg lastig in het begin, maar zodra je een paar mensen hebt om het mee te spelen, is het erg leuk!

Badge
Rust is echt gaaf ja. Volg er nu een serie van op youtube. Toffe game !
Reputatie 7
Badge +12
Wie gaat er Watchdogs halen?? Hoor wat wisselende verhalen over het spel momenteel.... erg benieuwd naar jullie ervaringen! 

Reputatie 4
Badge +1
Ik ga het vanavond spelen 🙂 Ben erg benieuwd. Heb er al wel het een en ander van gezien op Twitch.

Reputatie 7
Badge +12
Deel vooral je ervaringen hier, Marco, ben erg benieuwd. 

Reputatie 4
Badge +1
Hier mijn eerste bevindingen:

Zwaar

Het spel is zwaar. Niet in kilo's natuurlijk, maar vooral voor je videokaart. Ik moet zeggen dat ik een redelijk zware PC heb, maar dit is het eerste spel dat ik niet op ultra of op high kon spelen. Reden daarvan zal ongetwijfeld ook zijn dat ik het spel reccord om te streamen, maar dan nog. Het is dus een zware game voor je pc. Dat betekent overigens niet dat, als je de instellingen op low of op medium zet, je er keihard op achteruit gaat qua graphics. De game blijft er verbluffend uitzien en helemaal voor de mensen die van details houden is het erg fijn. De jas van het hoofdpersonage wappert bijvoorbeeld erg realistisch in de wind als het een beetje waait.

Lang

Het kan zijn dat ik niet de snelste gamer ter wereld ben, maar ik heb het gevoel dat het spel erg lang is. Ik ben volgens Steam nu 8 uur verder in de game en ik zit op 8% ingame. Ik heb het gevoel dat de missies wel erg op elkaar lijken. Het is vaak zo dat je ergens naar binnen moet sneaken, iemand moet vermoorden of uithoren en dan weer maken dat je wegkomt. Sommige missies vind ik zelf erg moeilijk om te halen en doe ik dan ook een stuk of 10 keer over om eindelijk verder te komen, maar het gevoel dat je hebt als het eindelijk lukt is dan wel weer fijn :)

Is het het waard?

Op deze vraag kan ik eigenlijk alleen maar volmondig 'ja' antwoorden. Hoewel ik verwacht dat er binnenkort nog wel wat zaken gepatched gaan worden (bugs/slordigheden) en hoewel het in het begin al lijkt alsof de missies niet veel van elkaar verschillen, is het toch gewoon een hele goede game die gewoon lekker speelt. Er zijn super veel minigames en sidemissions om uren mee zoet te zijn (de spider missie bijvoorbeeld). Onthoud wel dat ik nog maar net ben begonnen en dat het hele verhaal over de missies nog kan veranderen.

Reputatie 7
Badge +12
Ik heb me inmiddels ook laten verleiden hem te halen voor de ps3, ik vind hem tot nu toe ook zeer de moeite. Nog maar weinig van de verhaallijn gespeeld, maar vooral bezig geweest de stad te doorkruisen en wat uit te proberen. Merkte wel dat, als ik tot in de late uurtjes speelde, ik er snachts nog over droomde (haha), het spel maakt blijkbaar, naast de zware graphics, ook zware belasting op je eigen gestel ;-) 

Reageer