Beantwoord

Welke games spelen jullie?

• 12 februari 2013
  • 88 reacties
  • 11356 keer bekeken

Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Voor de liefhebbers: OpenTTD

Transport Tycoon Deluxe.

Het is nog steeds een uitermate populair spel. Heb het vroeger ook veel en met veel plezier gespeeld.

Ik speel momenteel echter Diablo 3 Reaper of Souls. Ze hebben het spel een goede verbetering gegeven die echt nodig was. Echter mis ik wel een community gevoel en er is geen economie meer. Legendarische items kunnen niet weggegeven worden, gems en goud zijn gebonden aan je account. Wel is het zo dat als je met een party bent je de gedropte legendarische items kan ruilen met de mensen in je groep. Daar heb je dan 2 uur de tijd voor.

Reputatie 4
Badge +1
Diablo3 is voor mij al weer een tijdje geleden.

Wel speel ik erg veel Minecraft de laatste tijd 🙂 Heb met wat vrienden en collega's een server waar we veel op spelen.

ik speel  al een aantal jaar Maple Story een mmorpg

en dan ook Monster hunter 3 ultimate kan niet wachten op monster hunter 4 ultimate 2015 pas >.<

en nog wat andere games op de ps2 wii en 3ds

Reputatie 7
Badge +12
Ik ga nog overwegen de PS4 te halen wanneer ze eens komen met de release van Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3. Voor de rest zie ik nog niks waar ik mijn tijd in wil steken :)

Reputatie 4
Badge +1
Ja, de PS4 heb ik ook aan zitten denken, maar ik ben totaal geen console gamer dus die laat ik denk ik aan mij voorbij gaan.

De laatste tijd speel ik veel Team Fortress 2. Misschien leuk om daar je tijd in te steken ;)

Badge
Battlefield Heroes ! :D

Reputatie 4
Badge +1
Dat is inderdaad ook een prima game! 

Zelf heb ik ook de game Rust ontdekt. Erg lastig in het begin, maar zodra je een paar mensen hebt om het mee te spelen, is het erg leuk!

Badge
Rust is echt gaaf ja. Volg er nu een serie van op youtube. Toffe game !
Reputatie 7
Badge +12