Sticky

Welkom in de huiskamer van KPN

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1853 reacties
Welkom in de huiskamer van KPN. Als lid van onze KPN community vinden we het fijn dat je een bezoek aan ons forum brengt. Je kan hier terecht voor je vragen over KPN producten en diensten, onze forumleden en het KPN webcare team helpen je graag verder. Soms is het echter ook leuk om gewoon even gezellig met elkaar te kletsen. Daarvoor is deze huiskamer bedoeld. Het hoeft hier dan ook niet perse over onderwerpen te gaan die met KPN te maken hebben. Stel jezelf bijvoorbeeld even voor in het gelijknamige onderwerp, dan leren we elkaar een beetje beter kennen. We zien je gezellige reacties met veel plezier tegemoet. Tot snel!  

7 reacties

Reputatie 7
Ik ben blij dat we nu tenminste een indruk hebben van wat er zoal met ons abonnementsgeld gebeurt :manwink: Ik kom graag een keer bij je langs, Allart :manhappy:

Reputatie 7
Badge +12
Haha, je weet dat je altijd welkom bent, Henk! :D

Reputatie 7
Badge +16
Fijn dat hier over alles gepraat kan worden. De laatste tijd vind ik het wel erg rustig op het Forum. Ik ben nou eenmaal graag op het Forum. Klanten helpen enzo, dat is me passie. Vandaar dat mijn Forumnaam veel voorkomt in onderwerpen bij Interactieve-TV, internet en een stukje bij Digitenne. Verder ben ik ook buiten de Forum bezig met KPN. Help de buurt als er storingen zij of stuk is aan het KPN apparatuur, UTP-kabels trekken. (Cat5, Cat6) verder ondersteun ik wel eens in de KPN winkel. Ze kennen me daar, en ik mag dingen daar wat dingen doen wat normaal niet kan. Verder heb ik ook wel eens meegekeken in de hoofdcentrale van KPN in Tiel. Oh mij god! Wat is die groot zeg! En wat een hoop draadjes! En heb een monteur aan het werk gezien. Verder heb ik meegemaakt dat ze VDSL-kasten aan het plaatsen waren. En nieuwe draden trokken. Het was echt fascinerend! En nog ben ik begin met KPN. De buurt weet het ook. En bellen mij dan als er iets is. Dit doen ze omdat ze me dit gunnen. Ondanks me lichamelijke beperking. Kan gelukkig wel lopen. 😉 En nu ik dit jaren doe, heb ik een hoop bijgeleerd in de techniek van KPN interactieveTV, modems en tv-ontvangers. En verbindingen. Zolang ik dit kan, blijf ik dit vrijwillig doen.

Ik denk dat KPN dit zeer waardeert. En dan zeggen ze in de winkel tegen mij: We zullen eens kijken wat voor diensten wij jou gratis kunnen aanbieden die bij Interactieve-TV in de aanbieding is.

Maar bovenal heb ik veel plezier aan KPN. En ik ben dan ook KPN Compleet! 😉

De slogan van KPN luid dan ook: "KPN doet het gewoon." 😉

Reputatie 7
@Allart.
Een leuke inkijk in de huiskamer, maar uhh een kleine tip. Ik zou de haard iets zachter zetten.
Een klein bietje maar hoor. 🙂
beste Allart
leuk idee zo,n huiskamer waar het mij goed verblijven is met een tuitknak en een Tullamore Dew.
des te schrijnender is het dat Kpn ver van zo,n plek verwijderd is ,daar zij besloten hebben om fysieke winkels te sluiten.
Ik heb elders op het forum al over het verlies van de winkel Transformatorweg geschreven .
Maar als daar een echte KPN huiskamer voor in de plaats komt .... dan ben ik je 1e client.
groet Fred
Hallo
Ik ben op zoek naar een KPN muts.
Ik ben door de haargrens heen. dus !!!!!
Is deze ergens te bestellen of heb ik niet goed gekeken?
Groetjes Dennis
Reputatie 7
Badge +10
Ha Dennis, goede vraag! Ik ga voor je navragen of de muts ergens te bestellen is 🙂

Reageer