Beantwoord

WiFi en TV problemen

  • 18 August 2019
  • 20 reacties
  • 380 keer bekeken

Ik betaal 60 euro per maand, en dan mag ik toch verwachten dat eea normaal werkt? Het enige advies na testen en resetten is dat ik voor 50 euro een monteur moet laten komen. Dat kan toch niet?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 August 2019, 10:02

Bekijk origineel

20 reacties

Badge +19
Dat mag je zeker! Wat is er allemaal aan de hand?
De tv hapert constant, en de wifi valt heel vaak weg. Na allerlei testen en resets krijg ik het advies een monteur te bestellen voor 50 euro.
Badge +19
Kan je wat meer vertellen over de situatie? Welke experiabox heb je? Is de tv ontvanger bekabeld aangesloten op de experiabox of op een andere manier? Gebruik je Wi-Fi versterkers? Welke snelheid haal je bekabeld? Wat zegt deze site i er je snelheid?https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Reputatie 7
Meet de snelheid eens via https://kpn-itns.speedtestcustom.com vanaf een bekabeld aangesloten PC.
Reputatie 7
Badge +24
En dan ook echt bekabeld, zonder dvs.
Ik héb geen kabels.....alleen een experia v10a, en als ik met mijn mobiel wil meten zegt kpn.com "balen, het is niet gelukt..... " met een andere app werd er 101 en 32 gemeten.
Badge +19
Hoe is de tv ontvanger aangesloten?
Rechtstreeks in de tv adaptor.
Maar dat de wifi weg alt vind ik zeker zo erg...als de tv haperingen
Badge +19
Van haperingen moet gewoon geen sprake zijn. Wacht even op een medewerker. Die reageren doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Komt goed!!
Reputatie 7
Badge +24
Rechtstreeks in de tv adaptor.
Wat is een "tv adaptor"?
Laten we het hopen @Joep1965 !! Thanks

Misschien is er wel een ander beter woord voor wat jij wel kent @Nick83 , maar ik bedoel het "stopcontact" waar de stekker van het tv kastje in gaat.
Reputatie 7
Badge +24



Bedoel je zoiets?



Bedoel je zoiets?

Zoiets ja.
Vanmiddag komt de monteur, wordt vervolgd
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Grootewielenlaan. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de tv hapert en dat je problemen hebt met jouw WiFi verbinding. Goed om te lezen dat er vanmiddag al een monteur langskomt. Ik hoor graag van je of hij het probleem heeft kunnen verhelpen. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +24



Bedoel je zoiets?
Zoiets ja.

De bron van alle ellende. Gooi die dingen in de kliko en leg gewoon een kabel.
@Nick83 okay, ik krijg vandaag nieuwe.....en anders idd. een kabel...
Reputatie 7
Badge +21
@Grootewielenlaan Is het probleem inmiddels verholpen?
Ik heb nu een paar dagen n nieuwe zender en ontvanger, en het probleem lijkt verholpen....
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat de nieuwe Draadloze Verbindingsset het probleem heeft verholpen. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer