[Winactie gesloten] Valentijn verbindt ons

  • 11 February 2022
  • 19 reacties
  • 389 keer bekeken
[Winactie gesloten] Valentijn verbindt ons
Reputatie 7
Badge +16

Het blijft al langer licht, knopjes aan de bomen, er komen versoepelingen aan en….
Het is al bijna Valentijnsdag! :cupid:

We hebben op de valreep een winactie bedacht, want we geloven in de kracht van verbinding!

In onze missie staat:
Onze technologie stelt je in staat om te doen wat jij leuk of belangrijk vindt. Je favoriete serie kijken wanneer het jou uitkomt en werken waar je wilt. Als je verbonden bent, zijn tijd en locatie geen belemmering meer.

Daarom onze vraag:

Beschrijf, verzin of laat (foto, video, gifje) een romantische ervaring zien waarin tijd en locatie geen belemmering meer is.


Denk bijvoorbeeld aan videobellen met je lief terwijl één van de twee op een ander continent is. Een echte eigen ervaring of iets fictiefs, het mag allemaal! Verras ons! :heart_eyes:


De 3 origineelste inzendingen krijgen een klein eetbaar prijsje, dus zorg dat je Forum profiel ingevuld is, zodat wij de prijs kunnen opsturen!

  • Liefde is tijdloos (en Valentijn commercieel) en daarom kun je reageren tot en met woensdag 16 februari 2022 17:00 uur.
  • Woensdag 16 februari 2022 om 21:00 uur worden de winnaars bekend gemaakt: in het weekend na Valentijn kun je van je prijs genieten!
  • Moderators en KPN medewerkers mogen ook posten maar maken geen kans op een prijs, wel op een like! :yum: 

19 reacties

Reputatie 7
Badge +30

 Ik trap 'm graag af! Geen ander continent, maar wel héél ver weg: het is al heel wat jaartjes geleden, maar ik had een klein dipje en besloot samen met mijn moeder een weekje Cyprus te boeken. Aan het begin van het jaar boekten wij voor de eerste week juni: we hadden zo mooi iets om naar uit te kijken! In april van dat jaar bracht ik inmiddels heel wat pauzes buiten door met een collega, waarmee ik veel gemeen bleek te hebben. We kwamen aan de praat en op 18 mei van dat jaar begon officieel onze relatie. Maar de tortelduifjes moesten dus al snel zonder elkaar, want het weekje Cyprus kwam eraan! Hoewel ik heerlijk heb genoten van een zonnige vakantie met mijn moeder, was ik maar wát blij dat ik zo ongeveer alle avonden op een strandbedje met m'n vriend kon videobellen:heart_eyes: .

Leuk detail: aankomende mei zijn we 9 jaar samen:blush: 

Reputatie 7
Badge +17

Als jij durft @Marcia_ dan durf ik ook wel! :wink: Toen ik 18 jaar was leerde ik op school mijn toenmalige vriendin kennen. Ze woonde 40 kilometer verderop en ik had geen auto. Dat was lastig met elkaar zien. De oplossing was bellen. Maar rond die tijd bestond mobiel nog niet. Dus dan maar met een oude vergeelde huistelefoon

Ik weet niet precies meer hoe boos het gezicht van mijn vader stond toen hij de telefoonrekening kreeg die eerste maand. Ik weet nog wel dat ik flink heb moeten helpen in en om het huis. Iedere klus maakte ik een paar gulden goed van die telefoonrekening. En we hebben gelijk die dag onbeperkt bellen aangezet. 

Ik heb 3 jaar lang bijna iedere dag dat nummer gedraaid. Ik kan het telefoonnummer niet uit mijn hoofd opnoemen Wel kan ik, als je me een numeriek toetsenbord geeft, dat nummer nog steeds draaien. Ook kan je me betrappen op een glimlach als ik de ringtone van dat toestel hoor. Ik weet niet meer of het nummer nog bestaat of waar de persoon is die ik via die verbinding sprak. Maar ik weet nog wel hoe veel ik gepraat en gelachen heb. 

Reputatie 7
Badge +21

Simba, een tevreden spinnende kater die al zijn liefde geeft.

 

Reputatie 7

Onze dochter vertrok zo'n vier jaar terug, na haar studie onderwijskunde, voor een half jaar naar Zuid Afrika om daar te kijken hoe ze het onderwijs in de zwarte communities kon verbeteren. Je raadt het al, dat half jaar werd iets langer dan een half jaar want zij onmoette daar de liefde van haar leven, een "Zuid-Afrikaner" met Duitse roots. Afgelopen december hebben ze, hier in Nederland, elkaar het ja-woord gegeven.

Ook wij hebben onze liefde voor Zuid-Afrika ontdekt nadat wij haar in 2018 en 2019 daar bezocht hebben en het natuurschoon en wildlife daar met eigen ogen hebben mogen ervaren.

Covid heeft het ons in 2020 en 2021 onmogelijk gemaakt om opnieuw naar onze dochter in Zuid-Afrika te gaan maar gelukkig zijn er ook andere wegen om met elkaar in contact te zijn.

Wij prijzen ons gelukkig met onze stabiele glasvezel verbinding die vrijwel dagelijks dienst doet om whatsapp (beeld) gesprekken te faciliteren tussen ons en onze dochter. 

Toch gaat er niets boven "echt bij elkaar zijn" en daarom verheugen wij ons al op onze zomer (winter) vakantie die ons weer naar Zuid-Afrika zal brengen.

Reputatie 7
Badge +20

Net als Marcia ben ik de helft van een ‘KPN stelletje’, niet lang voor de 1e lockdown werd het echt serieus tussen ons. Toen kwam Corona ons land binnen en hebben we elkaar 2,5 maanden niet in het echt gezien :scream: Heel erg veel videobellen dus, wat mooi dat dit kan tegenwoordig :blush: 

Reputatie 7
Badge +16

Screenshots uit een kort filmpje:


Oef, mijn hart… 😭❤️☺️ Locatie ❌ Tijd ❌ Alleen maar liefde! 🥰

Reputatie 7
Badge +20

Wij gebruiken Whatsapp gewoon om eten aan elkaar te vragen. Liefde gaat toch door de maag zeggen ze. :)

Reputatie 7

Wat is dat toch met die kantoorstelletjes? Wij waren on the office want hier moest gewoon worden gewerkt. Maar had niks geregeld. Dus ben naar die verse bonen koffiezetmaalmachine gewandeld. Heb een dienblad gepakt. Rondom 9 smaken koffie geplaatst en in het midden een hartvormige doos chocolaatjes en erboven op drie tulpenknoppen.

Ben ik voor een jaar wel weer klaar :grin:

 

Geen kpn meer hier. Dus winactie hoeft niet voor mij hoor, maar wilde 't ff delen. 

Reputatie 7
Badge +28

Niets romantisch, maar wel heel speciaal als je twee nichtjes niet in Doodstil of Nieuw-Amsterdam wonen, maar helemaal aan de andere kant van de wereld : Nieuw Zeeland.  En dan kan het zomaar gebeuren dat je ze 27 jaar lang niet ontmoet, aangezien ze lang geleden met hun inmiddels overleden ouders emigreerden. 

In 2019 gingen wij op vakantie naar dat land, mede om hen dan eindelijk weer eens te zien. Ze haalden ons op van het vliegtuig en de klik was meteen weer helemaal aanwezig, ook met mijn vrouw was er gelijk een hele leuke band. Vier dagen lang trokken ze met ons op en lieten ze ons kennis maken met de omgeving van Auckland. 

Natuurlijk hebben we af-en toe nog wel app-contact, maar niets is mooier dan mensen in het echt te ontmoeten. Zeker als ze dan ook nog eens in één van de mooiste landen van de wereld wonen. 

 

 

   

Reputatie 7
Badge +16

Heel erg bedankt voor jullie bijdrage :blush:!

Winnaars zijn alle niet mods: @huistijger, @wjb, @JeroenB22 en  @Noordzee! Gefeliciteerd! :grinning:

Reputatie 7

Heerlijk om deze fijne, ontroerende en liefdevolle ontmoetingen te mogen lezen :heart:
Dit zijn de momenten om nooit meer te vergeten.

Geniet van jullie presentje, @wjb, @huistijger, @JeroenB22 en @Noordzee!  

Reputatie 7

@Shyrin_ dank je wel hoor! Flits was vlot op vrijdagochtend. We zijn er blij mee, wordt wel opgesmikkeld :hugging: ​​​​​​

Alleen is het hier geen weeshuis,... Eentje vond ik al leuk zat, maar dit voor twee personen elk eentje en dan voor twee weekeinden, is dat wel goed gegaan? 

Reputatie 7

Wij zijn er ook blij mee.

We zullen twee van de vier bewaren en van het zomer meenemen naar Zuid-Afrika.

De andere twee zijn waarschijnlijk geen lang leven beschoren. :wink:

Als ik vragen mag: Wat was het presentje?:wink:

Reputatie 7

Als ik vragen mag: Wat was het presentje?:wink:

 

Reputatie 7
Badge +16

@Shyrin_ dank je wel hoor! Flits was vlot op vrijdagochtend. We zijn er blij mee, wordt wel opgesmikkeld :hugging: ​​​​​​

Alleen is het hier geen weeshuis,... Eentje vond ik al leuk zat, maar dit voor twee personen elk eentje en dan voor twee weekeinden, is dat wel goed gegaan? 

Héél graag gedaan! :smiley:
Zo te lezen zijn er meer geleverd dan er besteld is: wat een fantastische timing! Ik zou zeggen, lekker bewaren of spread the love chocolate! :chocolate_bar::sunglasses:

Reputatie 7

Zo te lezen zijn er meer geleverd dan er besteld is...

Geeft niet hoor, dat vinden wij helemaal niet erg. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Het slechte weer was vast de oorzaak maar zojuist kwam de post:

Bedankt KPN, ik ben gek op chocola!

Reputatie 7
Badge +28

Ook hier net een pakket vol chocolade ontvangen. Dankjulliewel !  

Reageer