Welkom op het

KPN Forum

Recent online

[Winactie] Win kaarten voor de Coolste Baan van Nederland!

Reputatie 7
Badge +24
Omdat vandaag weer de Coolste Baan van Nederland geopend is, mogen wij 10 keer 2 kaarten weggeven! Dus wil jij met je geliefde, kinderen, vrienden of collega's de schaatsen onder binden, lees dan snel verder.

Wat is de Coolste Baan?

De Coolste Baan van Nederland is een schaatsbaan in het Olympisch stadion in Amsterdam. Van 18 januari t/m 28 februari kan je hier naar hartenlust schaatsen.

Tot wanneer heb ik de tijd?

Omdat de baan al open is, willen we niet te lang wachten: volgende week donderdag kiezen we de winnaars en gaan de kaarten op de bus.

Ik win nooit iets...

Eens moet de eerste keer zijn! Of je bestelt zelf tickets, dit kan via de website van de Coolste Baan.

Wat moet ik eigenlijk doen?

We willen het leukste, gekste of creatiefste onderschrift voor onderstaande foto hieronder lezen. Leef je uit!

8 Reacties

Reputatie 7

Wij zitten niet op een kast te staken, wij gaan schaatsen. BOOYAH. 😎
Reputatie 7
Badge +14
Ik doe alleen mee voor de fun 😉 Als ik "win" mag mijn prijs opnieuw weg gegeven worden (Ik vindt het wel leuk om te winnen! 😛 )

Hah! De laatste schaatsbloobers van de #Coolstebaan zijn op iTV! Wij kunnen 't veel beter! 😉

Full disclosure: Ik durf niet te schaatsen 😛 Als 't maar niet mijn blooper is 😉
Reputatie 7
Badge +24
@Dreekuh en Sjors van harte gefeliciteerd met de winst! 😉 Sturen jullie me even een privébericht, zodat ik de kaarten op kan sturen? @Sjors misschien heb je een collega, vriendin, neef etc. die wil gaan schaatsen?

Mocht je dit te laat lezen en denken: ik had eigenlijk ook wel willen schaatsen.. Er zijn nog kaartjes over, dus reageer hieronder en ik stuur er 2 op. Op = op!
Reputatie 7
Badge +15
Deze huistijger heeft nog nooit van zijn leven op schaatsen gestaan (Ja echt die mensen bestaan)
Wel leuk weer een wedstrijd, alhoewel ik moet bekennen dat ik deze gemist had.
Maar als niet-schaatser had ik toch niet meegedaan.
Maar we gunnen anderen hun pret! 🐱 🐈
Reputatie 7
Badge +15
Even een onderschrift buiten mededinging
Ha, moet je kijken die rijdt een scheve schaats.! 🐱

Over wedstrijd gesproken...
Vroeger was de King pepermuntfabriek in Leeuwarden
Ze hielden ook een wedstrijd wie de mooiste slogan kon bedenken, die won een fiets.
Mijn oom deed mee en maakte deze slogan:
Stuur me die fiets kring! (verbastering van kreng)
Anders eet ik nooit meer King.

Om de een of andere onduidelijke reden won hij niet.
Vreemd he? 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Haha! Heel gek dat 'ie niet gewonnen heeft. Wel heel origineel!
Reputatie 7
Badge +14
Ik ga even rondvragen.

Als ik morgen nog geen antwoord heb neem ik het in "ontvangst" en doneer ik het aan het forum & cm team. 🙂 Dan kunnen jullie het intern verloten (ook leuk!)
Reputatie 7
Even een stukje terug in mijn leven.
Ik ben in het verleden ooit begonnen te schaatsen op de sloot bij mij in de buurt. Maar dan welteverstaan op botjes.

Later heb ik wat winters geschaatst op ijshockey schaatsen. Maar ja te weinig winters, schaatsen weg.

Toen ben ik weer (veel) later anders begonnen....
🙂

Bij mij is het verhaal gelijkend op dat van Sjors. Ik ken enkele mensen die er waarschijnlijk blij mee zijn, zal ik navragen. En anders mogen jullie ze intern verloten.

Reageer