Winactie wintersetje!

Reputatie 7
Badge +27
Wil jij ook zo'n te gekke muts, sjaal en handschoenen?

Doe mee aan deze winactie! :)

https://www.youtube.com/watch?v=sKAwpbgKO%2DM

52 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Aan Susan,

Kan KPN dan eerst een vrachtwagen met KPN producten opsturen, dan maak ik een mooie foto.. 😀
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @KO55, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat enorm leuk om te lezen dat je hier zo fan van bent! Het is ook wel een heel leuk setje! 🙂 Alleen moet ik je wel teleurstellen, ik kan geen 15 setjes opsturen voor het feestje. Hoe leuk het ook zou zijn, om al die foto's te ontvangen, het is echt bedoelt als merchandise voor het schaatsen en evenementen hieromheen. Wellicht dat we weer een actie op het Forum doen, maar ik heb hier nog geen ja of nee antwoord op. Dus dat ik nog even afwachten! Het zal dan denk ik niet om 15 stuks gaan, maar zoals vorig jaar om een stuk of 5 gok ik.

Hopelijk vind je nog een ander leuk setje om de show te stelen op het feest! Alvast veel plezier 😃
Waarschijnlijk gaan jullie deze winter weer los met die mooie mutsen. Dit is mijn favoriete KPN product! Naast mijn mobiel, Tv, internet etc. Maar met 1 muts kom ik niet ver op het apres Ski feest van de hockey met het team van 15 man! Zou het goed doen op al die selfies op Instagram !
Marcia_ schreef:

Wil jij ook zo'n te gekke muts, sjaal en handschoenen?

Doe mee aan deze winactie! :)

https://www.youtube.com/watch?v=sKAwpbgKO%2DM

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jacob, welkom op het forum! Ze zijn mooi, he? De winactie is helaas al verlopen, maar ik kan voor je kijken of we wellicht nog ergens een wintersetje hebben liggen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
wie wil er nou niet warm bij lopen met deze winter en na ze gezien te hebben in TJialf wil ik ook graag deze winterset voor mijn Nienke hebben ..dus mocht er nog ergens een liggen hou ik mij aanbevolen KPN ,,,

groetjes uit Winter wijk bij Duurstede
Reputatie 6
Bij gebrek aan m’n kantoormuts, die kan ik op één of andere wijze nergens meer vinden,... vandaag richting het werk maar de KPN muts opgezet 😂

Daar aangekomen werd ik eigenlijk direct voor gek verklaard, door m’n collega’s. Uit protest heel de halve dag met die muts op m’n kop op kantoor rondgeslenterd! Half twee werd ik naar huis gestuurd vanwege code rood/oranje/NS/Arriva 😋

Maar warm is die wel! 😍
Reputatie 7
Badge +13
@Marcia_@Dreekuh-53@BerendDeMeyer_
dank jullie wel voor de felicitatie
@Marcia_ ik heb een leuke verjaarjaardag gehad
Reputatie 6
Francois schreef:

gister het leuke winter setje binnen gekregen een dag voor me verjaardag ;)
nu maar lkkr genieten dat ik vandaag warm me verjaardag kan vieren met kpn winter setje haha

Goedemiddag @Francois!

Alsnog van harte met je verjaardag, Lechaim! 🥂

Heb een fijne zondag! 😎
Reputatie 7
Badge +27
Volgende keer zou nog meer animo inderdaad leuk zijn om het spannend te houden, Jeroen ;-)

@Dreekuh-53 helaas niet 😛 Maar wie weet past de volgende winactie meer in jouw straatje. Hij staat nog niet op de agenda, maar komt er zeker!

Van harte ook van mij @Francois! Heb je een leuke verjaardag gehad?
Reputatie 7
Alle winnaars gefeliciteerd en @Francois jij tevens met je verjaardag.

@Natasja_1 en @Marcia_ komt er ook een winactie wintersetje voor wie er niet een leuke foto opstuurt? 😀 😉
Reputatie 7
Badge +13
dankjewel @huistijger
Reputatie 7
Badge +18
Francois schreef:

nu maar lkkr genieten dat ik vandaag warm me verjaardag kan vieren met kpn winter setje haha

Gefeliciteerd @Francois !
Prettige dag van ons toegewenst!

Reputatie 7
Badge +13
Reputatie 2
Hartstikke bedankt voor het mooie setje! 😀
Reputatie 6
Vanmorgen zag ik op de PostNL app dat er post onderweg was (ja dat kan tegenwoordig ook, naast de normale pakketjes)

Dus ik had stiekum al een vermoeden dat er iets onderweg kon zijn 😋 bij thuiskomst rond etenstijd onderstaand pakketje gevonden! 🤗

Één ding kan ik @Natasja_1 en @marcia wel vergeven, en dat is mijn straatnaam,... Yne mag yme zijn. En sstrjitte met dubbel S kan ook echt niet hoor, komt vast door de sinterklaasdrukte 😂

Maar hartstikke tof, dank jullie wel!
Reputatie 6
huistijger schreef:

Ook ik heb het al binnen, maar heb per ongeluk een nieuw topic aangemaakt, hoe ik dat voorelkaar heb gekregen weet ik ook niet.
Alzhei... uh... dinges? 😎

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/supersnel-binnen-441916/index1.html#post555778

Goedenavond @huistijger!

Maakt helemaal niks uit hoor! KPN heeft toch vast ook wel onbeperkte data-opslag en I/O-verkeer voor haar Consumenten/Zakelijk Forum! 😉

Jij ook heel veel plezier gewenst met jouw winter-setje! 😎
Reputatie 7
Badge +18
Ook ik heb het al binnen, maar heb per ongeluk een nieuw topic aangemaakt, hoe ik dat voorelkaar heb gekregen weet ik ook niet.
Alzhei... uh... dinges? 😎

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/supersnel-binnen-441916/index1.html#post555778
Reputatie 7
Badge +10
Super Berend, lekker warm ingepakt zo! Fijn weekend gewenst 🙂
Reputatie 6
SjorsK schreef:

De eerste winnaar is bekend

Ik weet alleen niet wie 😉

Hallo KPN Forum Team! - @Natasja_1 en @Marcia_,

Super bedankt voor jullie "Warme Groet" en het onwijs gave winter-setje! Ik kan nu eindelijk - ideetje van @huistijger - mijn "Return to Sender!" mailing aan Ziggo gaan afmaken! 😉

Foto op mijn lappie ©️ @SjorsK

Hier word ik heel erg blij van: KPN boppe! 💚

Heb een heel fijn weekend allemaal! 😎

PS: ik was vergeten Sjors credits te geven voor het maken van die super leuke foto's! 😊
Reputatie 6
spike11 schreef:

Vandaag net terug uit Manchester waar ik bij het concert van Phil Collins was afgelopen week en ja daar werden mutsen na afloop uitgedeeld vanwege de kou😂 🤣
Daar was Oprah met wat meer setjes😊 🤣

Hallo @spike11,

Phil Collins!!! Wat ontzettend gaaf, ben je speciaal voor zijn concert naar Manchester gegaan? Wat zal jij hebben genoten.

Ik ben net terug van Symfo Classics II - ex KayaK - in Martiniplaza, 280/1200 kaartjes... Met plaatsvervangende schaamte bied ik namens de gehele Provincie Groningen mijn excuses aan alle bandleden en crewmembers! 😲

Heb alvast een fijn weekend! 😎
Reputatie 6
Natasja schreef:

Haha thanks Sjors! De winnaars zijn:

Sjors
Huistijger
Jeroen
Ruben
Berend
Francois

Jullie ontvangen binnen enkele dagen het toffe wintersetje thuis :-)

Hallo @Natasja_1 en @Marcia_,

WOW! Wat leuk dat ik ook heb gewonnen. Bedankt allemaal voor het stemmen! Het was een super leuk topic om aan mee te doen!

@huistijger Die foto voor mijn mailing - Return to Sender! - voor Ziggo kan ik nu dan ook echt gaan maken! 😁

Heb een fijne vrij(e)dag allemaal! 😎
Reputatie 7
Badge +15
Trouwens, geweldige creativiteit met de foto's! Ik vond het ook grappig om @Marcia_ en @Natasja_1 spontaan tegen het lijf aan te lopen (Dat was echt niet gepland! Ik was er eigenlijk voor andere dingen waar ze niks van af wisten 🤐 ).

(Ik ben trouwens pas net thuis! Het was gezellig bij KPN! 🙂 )
Reputatie 4
Badge +3
Vandaag net terug uit Manchester waar ik bij het concert van Phil Collins was afgelopen week en ja daar werden mutsen na afloop uitgedeeld vanwege de kou😂 🤣
Daar was Oprah met wat meer setjes😊 🤣
Reputatie 7
Badge +18
JeroenB22 schreef:

Zou wel tof zijn geweest dat er meer personen mee hadden gedaan! Met een winkans van 1 op 6 met vijf setjes. Is Oprah wel weer heel gul geweest! 😀

Jawel Jeroen, maar je moet toegeven dat het onderwerp steeds moeilijker werd voor de anderen, de ideeën zullen wel uitgeput geraakt zijn denk ik.

Reageer