Beantwoord

Wist je dat....? - Topic

Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 5
Das tever op te lopen, mmh woensdag maar doen dan op teamdag, kom ik toch altijd op de fiets 😊
Reputatie 7
Badge +17
Wist je dat je een goede wasmachine kunt kopen?
Wegens sterfgeval in goede staat 😎
uh.... ergens klopt dit niet, geloof ik 🐱
Gevonden op internet

Reputatie 7
Badge +17
Wist je dat @Bjarn_ nog elke dag bijleert en wordt opgeleid tot een volwaardig Forum-moderator?

Reputatie 7
Wist je dat er per decreet een verbod is uitgevaardigd om geen potjes honing op te sturen naar de modderaars. Dit vanwege het gevaar van omkopen, oftewel het geven van steekpenningen. En natuurlijk ook om er voor te zorgen dat er geen plaatsgebrek is voor het KPN feestcomité.(webcare)
Reputatie 7
Dreekuh-53 schreef:

Wist je dat er per decreet een verbod is uitgevaardigd om geen potjes honing op te sturen naar de modderaars. Dit vanwege het gevaar van omkopen, oftewel het geven van steekpenningen. En natuurlijk ook om er voor te zorgen dat er geen plaatsgebrek is voor het KPN feestcomité.(webcare)

Modderaars ... wat ben jij weer motiverend bezig. 😉
Reputatie 7
Wist je dat Dreekuh (n)ooit ondeugend is? 😉

Wist je dat er ook met varkens naar truffels wordt gezocht? 😎
Reputatie 7
Badge +17
Wist je dat Sylvester de ballen uit mijn kerstboom mept?

Gelukkig was ik zo verstandig om er plasticballen in te hangen
Reputatie 7
Wist je dat je de boom niet hoeft te zetten?

Billy en Dreekuh doen de groeten aan alle huistijgers.

😉
Reputatie 7
Badge +17
Wist je dat als ik uit de douche stap Sylvester vaak mijn grote teen nog even uitgebreid komt aflikken.
Zou zij wat willen zeggen misschien?

😎
Reputatie 7
huistijger schreef:

Wist je dat als ik uit de douche stap Sylvester vaak mijn grote teen nog even uitgebreid komt aflikken.
Zou zij wat willen zeggen misschien?

😎

Wist je dat ik dat liever niet wil weten?
😁
Reputatie 7
Badge +17
Wist je dat:

Na 4K komt 8K Ultra HD: eerste lineair 8K-kanaal in de lucht

In steeds meer huiskamers is een 4K Ultra HD-televisie aanwezig. Het aantal lineaire kanalen dat deze beeldnorm ondersteunt, is nog steeds erg laag. Maar desondanks maakt 8K Ultra HD zijn opwachting.

Bron:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/na-4k-komt-8k-ultra-hd-eerste-lineaire-kanaal-in-de-lucht/

Dus mensen hard rennen naar de winkel om een 8K TV aan te schaffen!!! 🙂
Of wachten we op 32 K ?😎
Reputatie 7
Wist je dat goedkoop niet altijd een duurkoop hoeft te zijn?

Onlangs een huismerk elektrische heggenschaar gekocht van een bouwmarkt (Cranenb......) 61 cm lemmet, 750 Watt vermogen. Werkt prima.
Reputatie 7
Wist je dat ik, achteraf, te weten ben gekomen dat Billy mogelijk van een broodfokker komt? Gelukkig zijn Billy en ik echte maatjes maar van broodfokkers wordt ik niet blij.
Reputatie 7
Badge +17
Die zijn er veel Dreekuh
Ik was eens bij een klant die fokte ook honden, ik kon zo gratis een pup meenemen.
Uiteraard heb ik dat niet gedaan, maar dat zijn dus ook broodfokkers.
De kneusjes weggeven en de anderen een hoop geld voor vragen en de klant maar afwachten of die een gezond dier terugkrijgt.
Altijd uitkijken als je een dier van een onbekende fokker koopt.
Fijn Dreekuh dat het met Billy goed gegaan is!
Reputatie 7
Wist je dat - ik vaak gehoorbescherming draag met ingebouwde radio? 🙂

Reageer