Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Ze noemen me soms Miep...

Reputatie 5
Soms noemen mensen me Miep, geen idee waarom...:(

9 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Haha, geweldig plaatje 😛
Reputatie 5
Recent kreeg ik de koningin op bezoek. De rode loper vergeten......balen....:@:(

Reputatie 5
Laatst ben ik weer eens voor de zoveelste keer gestoken door een mug....Zalfje hielp niets....
Dus, wat doe je dan als, Verstandige mens?

Rot muggen...:@:(
Reputatie 5
Het volgende is waargebeurd...
Op een feest kwamen een paar girls vragen of er een aantal lui mee op de foto gingen met hun voor een opdracht. Dus Dreekuh ook mee, tja wa mot dat mot zalk maar zegguh. En weet je wat....ze wilden eigenlijk dat de kale meneer mee voorop stond. Hadden die geluk dat er Dreekuh was.
DUS
Mochten jullie-lui een opsporingsbericht over een kale meneer horen/zien met de waarschuwing, benader hem niet maar waarschuw de politie....dan ben ik het, (dus nie....):P
Reputatie 5
Ik was op zoek naar een voor mij passende afbeelding. ik heb wat gevonden....
Wat vinden jullie, ist iets? ;)

Reputatie 5
Komt dit iemand bekend voor?

;);)
Reputatie 5
Badge +9
Gelukkig niet Dree, ben nu alweer een paar jaar met pensioen, maar heb mijn hele leven met plezier mijn werk gedaan, een 'maandagmorgen' heb ik nooit gekend :)
Heb wel een hekel aan colporteurs aan de deur, maar daar heb ik het volgende op gevonden, (werkt goed!)
Reputatie 5
Badge +9
Dreekuh-53 schreef:

Soms noemen mensen me Miep, geen idee waarom...:(

Deze tekening had ik vroeger op mijn auto

Kreeg van een hoop mensen commentaar die meenden mij op de spelfout attent te moeten maken, niet wetende dat het laatste mijn achternaam is 🙂
Reputatie 5
Tja, als er stond roadWoods dan kon het zonder spelfout..:)

Reageer