Beantwoord

2e digitenne tuner

  • 9 February 2019
  • 8 reacties
  • 128 keer bekeken

beste digitenne, mijn abonnement staat in ingeschreven in den haag. Kreeg bericht dat de kaart van de zomer wordt wordt omgeruild voor een nieuwe tuner. Mijn 2e kaart wordt gebruikt in mijn vakantiehuisje in brabant. Hier wordt al medio maart gewisseld. Kan deze niet ruilen via de door u gestuurde mail betreffende de wisseling. Wat moet ik nu doen?

vriendelijke groet,
Bart
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 February 2019, 18:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede morgen beste Bart. Dat heeft temaken met de omzetting van de digitenne naar HD in die omgeving.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jochem, welkom hier. Ik zou graag van je willen weten op welk adres je abonnement staat en op welk adres je de andere kaart gebruikt. Het makkelijkst is dat je mij een privébericht stuurt met die gegevens. Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jochem, dankjewel voor je gegevens. Cornelis heeft gelijk. Omdat jouw abonnement in Den Haag is ingeschreven zul je nog even moeten wachten op de geplande omruiling, ergens in jullie zal daar ook de omruiling beginnen. In dit geval ga ik het handmatig voor je doen, anders zul je daar geen beeld meer hebben. Zal ik de ontvangers naar je vakantieadres sturen of naar je huisadres?
Beste Alex ,

graag naar mijn vakantieadres

( weet niet hoelang de verzending duurt, ben weer in Helmond vanaf dinsdag 26 Febr).

alvast bedankt,
bart
Beste Alex,

dacht dat ik rechtstreeks alleen naar jouw antwoord gaf, staat nu toch weer voor iedereen leesbaar. Als je de gegevens hebt overgenomen, deze graag verwijderen, weet zelf niet hoe dit moet.

bedankt
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, heb dit weggehaald. De verzending gaat via Post NL, dan stel ik voor om nog even te wachten tot je op je vakantieadres bent. Zou je hier even willen laten weten als je daar weer aanwezig bent?
beste Alex, ben op mijn vakantieadres aangekomen. Wil jij de ontvangers nu laten versturen a.u.b.. Alvast bedankt. Wil je ook aangeven wanneer ik in brabant de ontvanger moet gaan gebruiken ( ingangsdatum) en zit er een installatiehandleiding bij?

groet,
Bart en jochem
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze zijn de ontvangers onderweg. Je kunt de nieuwe ontvangers direct gebruiken, ze werken ook op het 'oude' signaal namelijk. De handleiding van het apparaat kun je hier vinden.