Beantwoord

3 jaar digitenne abonnement en niet gebruikt

  • 24 January 2021
  • 9 reacties
  • 158 keer bekeken

we hebben 3 jaar digitenne abonnement betaald en niet gebruikt.

en we hebben geen digitenne kastje.

het abonnoment is op gezegd.

kunnen we het geld terug krijgen?

groet

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 January 2021, 12:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jore ,

Je bent pas vrijgesteld van abonnementskosten nadat je jouw abonnement hebt opgezegd. En daarbij rekening houdend met een opzegtermijn van één maand. 

Ter vergelijking : Ik krijg ook geen geld terug op mijn servicecontract van de ketelboer als ik drie jaar lang geen beroep heb hoeven doen op de storingsdienst. 

 

 

Weer een mooi voorbeeld van vergelijkingen die de boel uit het verband trekken, daarom gebruik ik dat zo weinig mogelijk, uitzondering elektriciteit uitleggen adhv waterleiding.

Als de vraagsteller geen (nieuw) digitenne kastje heeft (gehad) dan is er geen gebruik gemaakt van die dienst. Maar ja, hoe kan dat zo gekomen zijn ?

Weer een mooi voorbeeld van vergelijkingen die de boel uit het verband trekken, daarom gebruik ik dat zo weinig mogelijk, uitzondering elektriciteit uitleggen adhv waterleiding.

Als de vraagsteller geen (nieuw) Digitenne kastje heeft (gehad) dan is er geen gebruik gemaakt van die dienst. Maar ja, hoe kan dat zo gekomen zijn ?

Hallo @KeesYagi , misschien had @jore wel een CI+-kaart voor in de tv i.p.v. een aparte decoder.

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik vermoed inderdaad dat er tijdens de omwisselperiode van het oude Digitenne naar het Digitenne (die periode begon een kleine drie jaar geleden) geen gebruik gemaakt is van de mogelijkheid tot omwisselen. 

Maar daarmee vervalt nog niet het abonnement.  

. . misschien had @jore wel een CI+-kaart voor in de tv i.p.v. een aparte decoder.

Dat zou kunnen, maar die werkt ook niet met T2, dus dat maakt voor het verhaal niet uit (?)

Zoals zo vaak gaan we hier iets bedenken aan de hand van summiere informatie, ik ben benieuwd naar de details, bv :

het abonnement is op gezegd.

Per wanneer, en hoe, en is daar een bevestiging van ?

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik vermoed inderdaad dat er tijdens de omwisselperiode van het oude Digitenne naar het Digitenne (die periode begon een kleine drie jaar geleden) geen gebruik gemaakt is van de mogelijkheid tot omwisselen. 

Maar daarmee vervalt nog niet het abonnement.  

@jore 

Wanneer heb je jouw abonnement opgezegd? Drie jaar geleden al of heb je het pas onlangs opgezegd? 

 

Geld terug?

Digitenne is toch gratis !

 

Reputatie 7
Badge +24

Geld terug?

Digitenne is toch gratis !

 

U heeft dat bij Telfort ja. Wees er maar zuinig op. Bij KPN gaat zoiets niet (meer). Sinds dat de kastjes omgeruild zijn moet bij KPN iedereen gewoon betalen.

Geld terug?

Digitenne is toch gratis !

 

U heeft dat bij Telfort ja. Wees er maar zuinig op. Bij KPN gaat zoiets niet (meer). Sinds dat de kastjes omgeruild zijn moet bij KPN iedereen gewoon betalen.

Zal ik doen @Nick83.

Ook mijn TFT internet en iTV kost 41,13 hier bij KPN i.p.v. 52,50 !Ook vanwege 5 euro combivoordeel.

En mijn TFT onbeperkt mobiel bellen en sms met op dit moment 12GB data elke maand vanwege dubbele data en data drie maanden mee kost 13,78.

Ik blijf dus wel zitten hier met mijn TFT bij KPN haha.

Â