Beantwoord

Aanschaf Digitenne

  • 16 April 2019
  • 6 reacties
  • 293 keer bekeken

Mijn zoon heeft thuis volledig Pakket KPN , tv/internet via kabel.
Hij wil een digitenne aanschaffen voor op de boot , uit info begrijp ik dat dit € 5.00 p.m extra gaat kosten.
Ook na inloggen bij mijn KPN lukt het niet bestel info te krijgen !
Als de digitenne ontvanger op zijn boot is aangesloten (€ 5.00p/m) welke zenders kan hij dan ontvangen.
Graag een reactie
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 April 2019, 18:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi brizo,

Een moderator wil graag jou helpen met het aanvragen van Digitenne. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Wat betreft de zenders:
https://www.digitenne.nl/zenders/

NGC wordt per 1 juni 2019 vervangen door Love Nature. En 24 Kitchen en Fox gaan ook verdwijnen. De vervangende zenders voor die twee kanalen zijn nog niet bekend gemaakt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @brizo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om Digitenne aan te vragen, dit heeft hij dus geprobeerd via de Forum profiel omgeving? Was dat via de app of website variant?

Indien hij al een KPN abonnement heeft met Internet en TV, krijgt hij het abonnement voor Digitenne verder zonder extra kosten. De ontvanger, afhankelijk van zijn pakket en aantal ontvangers die hij al huurt, zal waarschijnlijk wel € 5,00 per maand kosten inderdaad.

Het zenderoverzicht van Digitenne kan je op de pagina hierboven, die Noordzee heeft gegeven, zien! Of via de KPN website, via deze link ;)

Als het aanvragen alsnog niet lukt, bel dan even met 0800-0402 of gebruik onze LiveChat functie. Of, vul jouw profiel aan met zijn gegevens (naam, adres, klantnummer ect.) zodat ik er een kan aanvragen!
Profiel aangemaakt met de gegevens , zou graag dat de digitenne app, word. toegezonden aan in profiel aanwezige adres!
Hartelijk dank voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +22
Goedenavond @brizo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om Digitenne aan te vragen, dit heeft hij dus geprobeerd via de Forum profiel omgeving? Was dat via de app of website variant?

Indien hij al een KPN abonnement heeft met Internet en TV, krijgt hij het abonnement voor Digitenne verder zonder extra kosten. De ontvanger, afhankelijk van zijn pakket en aantal ontvangers die hij al huurt, zal waarschijnlijk wel € 5,00 per maand kosten inderdaad.

Het zenderoverzicht van Digitenne kan je op de pagina hierboven, die Noordzee heeft gegeven, zien! Of via de KPN website, via deze link ;)

Als het aanvragen alsnog niet lukt, bel dan even met 0800-0402 of gebruik onze LiveChat functie Of, vul jouw profiel aan met zijn gegevens (naam, adres, klantnummer ect.) zodat ik er een kan aanvragen!

@Susan_ ik heb even in de quote hierboven voor jou de link van de chat actief gemaakt, zoals je in je vorige bericht kan zien is dat misgegaan. Aan het eind ben je dat “]” aan het eind vergeten. 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +28
Nog even geduld @brizo

Er komt vanzelf weer een moderator langs.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @brizo. Ik zie dat het gelukt is om een Digitenne ontvanger te bestellen in Mijn KPN. De ontvanger wordt zo snel mogelijk toegestuurd. Mocht je onze hulp nog nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer