Beantwoord

Zenders Digitenne niet beschikbaar

  • 16 October 2020
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Volgens melding hebbrn ik geen abonnement op mijn digitenne terwijl ik elke maand betaal. Zou graag nu toch de zenders willen kijken vanavond 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 October 2020, 21:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Glaudemans ,

Waarschijnlijk ontvang je alleen NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.  Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN.

LET OP!! Je kunt dit probleem NIET zelf oplossen

In dit topic helpen we je een handje :wink:

 

Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Stap 2) Geef een seintje! 

Laat in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.

Reputatie 7
Badge +28

@Glaudemans ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Reputatie 7

Hallo @Glaudemans, welkom op het KPN forum. Is het inmiddels gelukt om Digitenne aan de praat te krijgen? We staan hier voor je klaar om te helpen, mocht je hulp nodig hebben laat het dan snel weten. Ik hoor het graag :) 

Reageer