Beantwoord

Abonnement Digitenne niet goed opgezegd

  • 26 February 2019
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

ik heb geen digitenne meer en toch word er nog 15.50 van mijn rekening afgeschreven . hoe kan dit?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door esnoek 26 February 2019, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nooit goed opgezegd, vrees ik....

Hiervoor zal een KPN moderator in de administratie moeten duiken. Daar is je toestemming voor nodig en gegevens. Met die gegevens geeft je ook toestemming.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.

Het klantnummer vindt je op je bankafschrift.
dank je wel ik heb zojuist iemand aan de telefoon gehad word geregeld nu .
Reputatie 7
Badge +24
Hi esnoek, welkom hier. Fijn om te horen dat alles inmiddels geregeld is. 🙂