Vraag

Abonnement Digitenne opgezegd

  • 25 July 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb onlangs een brief ontvangen van KPN met daar in de mededeling dat mijn abonnement is opgezegd en dat ik het bruikleen materiaal moet terugsturen. 

Nu vind ik het raar dat ik deze brief krijg, want ik heb mijn abonnement in augustus 2018 al opgezegd. Ook zie ik dat ik 2 jaar lang heb doorbetaald voor een abonnement wat ik heb opgezegd in 2018.

Wat moet ik nu doen?

Ryan

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ryan1234 ,

Kennelijk is jouw opzegging in 2018 niet verwerkt. Sowieso nu toch maar weer opzeggen. Dat gaat via deze website : 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Heb je nog apparatuur in huis? Als jij nooit bent overgestapt naar het nieuwe DVB-T2, dan kun je wellicht wat geld terugvragen aan KPN. Geen idee of dat lukt. 

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Ryan1234 Dat is een bijzonder verhaal. Je abonnement heb je twee jaar geleden opgezegd, maar je hebt dus twee jaar doorbetaald? Heb je niet eerder gemerkt dat er dan nog steeds bedragen werden afgeschreven? En heb je de bevestiging van de opzegging nog wel? 

Als je gegevens die Noordzee al aankaart vermeldt in je Forum Profiel kijk ik het één en ander voor je na. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ryan1234 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je via en andere weg een oplossing gevonden? Als ik nog iets kan doen lees ik het graag. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ryan1234 ,

Kennelijk is jouw opzegging in 2018 niet verwerkt. Sowieso nu toch maar weer opzeggen. Dat gaat via deze website : 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Heb je nog apparatuur in huis? Als jij nooit bent overgestapt naar het nieuwe DVB-T2, dan kun je wellicht wat geld terugvragen aan KPN. Geen idee of dat lukt. 

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

@Ryan1234 

Heb je nog hulp nodig van ons? 

Reageer