Beantwoord

Abonnement Digitenne wel opgezegd maar niet beƫindigd

  • 2 August 2019
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Badge
Hallo ik heb al 4 jaar geen Digitenne meer. En toch schrijft KPN iedere maand geld af. Ik heb geen contract of klant nr meer in bezit. Indertijd werd ik dakloos. Dus dat is verdwenen. Nu zegt KPN dat ik Digitenne nooit opgezegd heb. Maar dat heb ik wel. Want ik over gegaan naar ziggo.
Gelukkjg heb ik nog wel de smartkaart van Digitenne en die geeft aan 8 sept 2015 laatst gebruikt. Hoe ga ik nu mijn geld terug krijgen. Want dat is aardig opgelopen !!! 20 ā‚¬ in de maand x 4 jaar.!!! Kan iemand mij helpen??!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 2 August 2019, 08:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Vul even jouw profiel op het forum.

Misschien met het adres van vier jaar geleden. Als een moderator dat anders wil, hoor je het wel.
Badge
Als het goed is.moet KPN Digitenne te vinden zijn op

Cj van brenk

(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Carlovanbrenk Goed dat je dit hier meldt. Ik kijk natuurlijk graag voor je na hoe het zit. Als je je abonnement hebt opgezegd zul je destijds ook een bevestiging daarvan hebben ontvangen. Heb je deze wellicht nog in je bezit?

Verder: op het adres op je KPN Forum profiel hebt ingevuld zie ik geen actief Digitenne-abonnement. Er is wel iets actief, maar daar is jouw naam niet aan verbonden. Er is wellicht een ander adres? Je ontvangt nog steeds facturen, of zie je enkel de afschrijving staan? Op de facturen staat je klantnummer en ook het adres waar het abonnement actief is. Weet je wellicht naar welk mailadres de facturen worden verzonden? Wil je dat mailadres ook je profiel vermelden? Op het mailadres dat er nu staat vind ik niets.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Carlovanbrenk Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik help je graag, maar zou je dan nog kunnen kijken naar mijn vorige bericht?

Reageer